SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik denk het welquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Stak je om ongeveer 17:55 de zuilensering over? Ik dacht al dat ik je zag, ik stond in mijn auto voor het stoplicht.
Je hebt een rood/zwarte Cervelo toch? Voornamelijk in zwart gekleed, geen helm op (dacht ik)quote:
Haha betraptquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je hebt een rood/zwarte Cervelo toch? Voornamelijk in zwart gekleed, geen helm op (dacht ik)en een redelijk formaat rugzak.
Nürburgring bedoel je? Rad am Ring is in juli dit jaar.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:08 schreef Andyy het volgende:
De ring wil ik ook wel op met de fiets. Maar ga sowieso dit jaar nog een paar keer daar heen, lekker Porsches voor schut zetten met een SUV
bustedquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je wilde natuurlijk lekker in mijn wiel zitten langs het ARK van Maarssen naar Nieuwegein
Nou hop snel weer ontvolgen dan want je wil al die korte kut ritjes toch niet zienquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:08 schreef Andyy het volgende:
De ring wil ik ook wel op met de fiets. Maar ga sowieso dit jaar nog een paar keer daar heen, lekker Porsches voor schut zetten met een SUV
Ik vraag me vooral wat voor porchekiller hij heeftquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Andyy heeft het over een andere ring, denk ik.
Wat voor SUV dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:08 schreef Andyy het volgende:
Geen. Gewoon een beetje kennis van de baan.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral wat voor porchekiller hij heeft
quote:
Lekker subtiel watermerkjequote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:19 schreef Andyy het volgende:
[..]
Geen. Gewoon een beetje kennis van de baan.
[..]
[ afbeelding ]
Cassette werkt het beste met dasty en een borsteltje, even inlaten werken.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:59 schreef Tourniquet het volgende:
Ik wil morgen dus ketting en cassette gaan ontvetten en heb zo'n fles Dasty (tip van hier een tijdje geleden). Is dat een kwestie van met een kwast het onverdund erop smeren, even laten inwerken en dan met een natte spons afnemen? Is dat spul niet te agressief?
Ziet het binnenkort dan wel op youtube's Nordschleife crash and fail compilations.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:19 schreef Andyy het volgende:
[..]
Geen. Gewoon een beetje kennis van de baan.
[..]
[ afbeelding ]
Heb nog nooit Mavic kleding gezien in winkels . Alleen sokkenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:12 schreef very het volgende:
Weet iemand trouwens winkels om en nabij Den Haag waar men (veel) Mavic kleding verkoopt?
Is wel leuk al dat online shoppen, maar van alles wat ik afgelopen week besteld heb kan ik alleen de sokken houden
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:19 schreef Andyy het volgende:
[..]
Heb nog nooit Mavic kleding gezien in winkels . Alleen sokken
Nep SUV dan. En het is geen Porschekiller, wel noobs-in-Porsches-op-de-ring killer. Al rij je een M5, als je geen kennis hebt of niet kan rijden, kom je nergens.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:50 schreef Oksel het volgende:
Een X1 een SUV noemen, én een Porschekiller..Mijn 1 serie zou 't nog beter doen. M'n schoonpa ging daar nog wel eens z'n speeltjes uitlaten, echte auto's. Een X1 op dat circuit is royal sadness.
Ooit naast een coureur in een dikke M5 de Ring gedaan. Nu weet ik ook waarvoor die hengsels boven de deur zijn..
Is dat vet ja? Wil ik ook wel eens doen eigenlijk. Zelf rijden is leuk, maar een keer naast een pro zitten lijkt me ook wel wat hebben (en tevens leerzaam). Wat kost dat 225 euro..damnquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:04 schreef very het volgende:
[..]
Is dat vet ja? Wil ik ook wel eens doen eigenlijk. Zelf rijden is leuk, maar een keer naast een pro zitten lijkt me ook wel wat hebben (en tevens leerzaam). Wat kost dat op de ring?
quote:Price: Price per lap: ¤ 225.-
(up to three people at one ride)
Die crash ken ik. Kan de beste overkomen natuurlijk. Maar vind 225 wel een beetje aan de prijzige kant. En je gaat natuurlijk niet met 3 passagiers erin zitten....quote:
Waarschijnlijk is mijn Passat nog sneller dan die X1.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:50 schreef Oksel het volgende:
Een X1 een SUV noemen, én een Porschekiller..Mijn 1 serie zou 't nog beter doen. M'n schoonpa ging daar nog wel eens z'n speeltjes uitlaten, echte auto's. Een X1 op dat circuit is royal sadness.
Ooit naast een coureur in een dikke M5 de Ring gedaan. Nu weet ik ook waarvoor die hengsels boven de deur zijn..
Denk het niet. Tenzij je de 2.0 tfsi hebt. Alleen de 3.2 V6 is snellerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is mijn Passat nog sneller dan die X1.
Ik ga wel vast de Ring verkennen in Assetto Corsa, daar zit nu een met lasers gescande versie inquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:42 schreef Yankee het volgende:
Jezus wat een gelul, ga lekker in pta posten ofzo
gaat ff naar basicbikeparts dan die hebben veel mavicquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:24 schreef very het volgende:
Ik heb vandaag namelijk een XXL shirt terug moeten sturen, want te klein (Specialized). Ook twee XXL shirts terug moeten sturen want veel te groot (Rose)![]()
Fijn dat die maten overal hetzelfde zijn...dat maakt internetshoppen echt veel makkelijker![]()
Dit is dus ook max in XXL te krijgen:
[ afbeelding ]
Idd. En als de boel stuk is wel weer de FM nodig hebben. Triest.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 07:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
gaat ff naar basicbikeparts dan die hebben veel mavic
told you before kleding/schoenen beter in de winkel passen tenzij je weet wat je hebben moet
eigenwijs
Thx. Ik wou ook best in een winkel passen, maar het is lastig te googlen wat fysieke winkels kleding verkopen. Want in de resultaten krijg je natuurlijk vooral webshops en als je een fysieke winkel weet te googlen dan kan je vaak nog niks vinden over hun aanbod.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 07:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
gaat ff naar basicbikeparts dan die hebben veel mavic
told you before kleding/schoenen beter in de winkel passen tenzij je weet wat je hebben moet
eigenwijs
??quote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:52 schreef Patroon het volgende:
[..]
Idd. En als de boel stuk is wel weer de FM nodig hebben. Triest.
jij komt toch uit den haag ? MAMMOET niet de beste of grootste maar wel lekker dicht bijquote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:05 schreef very het volgende:
[..]
Thx. Ik wou ook best in een winkel passen, maar het is lastig te googlen wat fysieke winkels kleding verkopen. Want in de resultaten krijg je natuurlijk vooral webshops en als je een fysieke winkel weet te googlen dan kan je vaak nog niks vinden over hun aanbod.
Maar ik ga die jij noemt maar eens opzoeken dan
Klopt, en die zaak ken ik welquote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:11 schreef dop het volgende:
[..]
jij komt toch uit den haag ? MAMMOET niet de beste of grootste maar wel lekker dicht bij
ben er lang niet geweest overigens dus kan je niet vertellen hoe het nu is of wat ze hebben , maar vroeger kon je daar prima opzoek naar kleding.quote:
Kort weg Haags, toch prima om te beginnen als het vlak bij zit.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:17 schreef kaasplankje het volgende:
beetje paupertent vinnik die mammoet
vroeger hadden ze daar veel high end spulletjes, vooral mtb ook. Nu is het veel rommel wat er ligt imo. Maar mss dat er wel wat te scoren is.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:23 schreef dop het volgende:
[..]
Kort weg Haags, toch prima om te beginnen als het vlak bij zit.
Tegenwoordig meer een Haagse Penoze tent waar vroegah inderdaad veel high end MTB spullen te koop waren zoals handgemaakte derries, schakelde voor geen meter natuurlijk maar was wel exclusief voor een beachrace op het Schollekoppen strand.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:17 schreef kaasplankje het volgende:
beetje paupertent vinnik die mammoet
Rose, net over de grens heeft Mavic, met pasmogelijkhedenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:06 schreef very het volgende:
Handig wel, die Mavic store locator
Nu al 5 zaken gebeld in de omgeving die volgens de site Mavic zouden moeten verkopen. Niet dus. Ze kunnen het wel bestellen, maar dan kan ik net zo goed bij een webshop bestellen en weer retourneren als het niet past.
das een behoorlijk stukje fietsen vanuit den haagquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:37 schreef Wielracer het volgende:
[..]
Rose, net over de grens heeft Mavic, met pasmogelijkheden
Om de week je knoopcel vervangen is niet heel chill nee.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:34 schreef Patroon het volgende:
Wel hele gave service bij Sram/Quarq meegemaakt. Mijn batterij (Zo'n 2032 knoopcel) zou zo'n 300u mee moeten gaan, maar steeds na 40u was de batterij leeg. Dus ik contact opnemen met Sram. Ding is de volgende dag opgehaald door UPS en 3 dagen later lag er een gloednieuwe powermeter op de mat.
Om er aldaar achter te komen dat ze niks hebben zeker? Beetje zonde van mijn tijd, niet?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De fiets pakken en naar de winkel gaan in plaats van de zolderkamerautist uit te hangen?
Wellicht vind je wat anders wat net zo goed is...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:47 schreef very het volgende:
[..]
Om er aldaar achter te komen dat ze niks hebben zeker? Beetje zonde van mijn tijd, niet?
Eens even op zoek naar een reden om daar heen te gaan dan, behalve kleding passenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:37 schreef Wielracer het volgende:
[..]
Rose, net over de grens heeft Mavic, met pasmogelijkheden
Tot nu toe ben ik in winkels steeds niets interessants tegengekomen. Mavic heeft wel mooie spullen, vind ik. En de kleuren matchen goed met de fiets en alles wat ik nu heb. Andere merken hebben toch vaak dat fluor geel. En helemaal zwart kan ook, maar dan ben je een stuk minder zichtbaarquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wellicht vind je wat anders wat net zo goed is...
Over zichtbaarheid hoef je met XXL niet te vrezenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:51 schreef very het volgende:
[..]
Tot nu toe ben ik in winkels steeds niets interessants tegengekomen. Mavic heeft wel mooie spullen, vind ik. En de kleuren matchen goed met de fiets en alles wat ik nu heb. Andere merken hebben toch vaak dat fluor geel. En helemaal zwart kan ook, maar dan ben je een stuk minder zichtbaar
Zucht...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:56 schreef Patroon het volgende:
[..]
Over zichtbaarheid hoef je met XXL niet te vrezen
Ja, daar zou ik ook niet teveel op focussen, dat beperkt je enorm. Ik vind persoonlijk te gesoigneerd ook niet mooi, dus dat het pakje precies bij frame past en schoenen en helm en bidons en bril. Dan wordt het wat over de top en is het net of moet je je slechte fietsen geforceerd compenseren. Gewoon beetje aantrekken wat wat leuk staat en ramme maar, niet teveel bij nadenken.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:06 schreef faston het volgende:
Waarom maakt het je zoveel uit dat het perfect bij de fiets moet passen? Ik let er wel een beetje op dat de kleuren niet met elkaar vloeken. Maar het verschil tussen fluor geel en gewoon geel is toch niet zo groot? Dat valt niet op als je met 20 gemiddeld langs komt kachelen. Fluor geel valt ook meer op
Ik zou gewoon wast fietsenzaken langs gaan en kijken wat lekker zit. In de plaats van alleen maar focussen op de kleur.
amenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:08 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja, daar zou ik ook niet teveel op focussen, dat beperkt je enorm. Ik vind persoonlijk te gesoigneerd ook niet mooi, dus dat het pakje precies bij frame past en schoenen en helm en bidons en bril. Dan wordt het wat over de top en is het net of moet je je slechte fietsen geforceerd compenseren. Gewoon beetje aantrekken wat wat leuk staat en ramme maar, niet teveel bij nadenken.
Dit.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:08 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja, daar zou ik ook niet teveel op focussen, dat beperkt je enorm. Ik vind persoonlijk te gesoigneerd ook niet mooi, dus dat het pakje precies bij frame past en schoenen en helm en bidons en bril. Dan wordt het wat over de top en is het net of moet je je slechte fietsen geforceerd compenseren. Gewoon beetje aantrekken wat wat leuk staat en ramme maar, niet teveel bij nadenken.
Ik heb het nu wel, maar mijn vader heeft een shirt voor me gekocht met een totaal andere kleur. Langzamer ga ik er toch niet van fietsen :vquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:08 schreef Patroon het volgende:
[..]
Tegenwoordig? Zo zijn ze ook begonnen en in de hype van vroege jaren 90 waarin mountainbiken opeens heel hip werd het pand betrokken waar ze nu nog zitten. Winkel lag toen wel vol met high-end spul maar verkocht werd het amper. De pisbakkenstaal fietsen die na 1 rit uit elkaar donderden verkochten een stuk beter.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:13 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Tegenwoordig meer een Haagse Penoze tent waar vroegah inderdaad veel high end MTB spullen te koop waren zoals handgemaakte derries, schakelde voor geen meter natuurlijk maar was wel exclusief voor een beachrace op het Schollekoppen strand.
Ik heb mijn rode been en arm warmers weg gegooid helaas.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:43 schreef dop het volgende:
speciaal voor very trek ik morgen de lelijkste combinatie die ik in mijn kast kan vinden aan
beter ff in de wd 40 zetten poosje laten staan en dan afnemen/schoonmaken en in de ketting olie zettenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:33 schreef very het volgende:
Ik heb mijn MTB trouwens een beetje verwaarloosd. Laatste keer alleen met water afgespoeld en toen best een lange tijd in de schuur laten staan. Dus roest op de ketting. Kan je dat er gewoon met een staalborstel afhalen en daarna gewoon netjes schoonmaken zoals het hoort?
Mijn racefiets is trouwens weer helemaal spang
Die stuurpen lijkt wel een raket lanceer installatie waar de Russische rebellen jaloers op zouden zijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:11 schreef ddx het volgende:
Ik zit weekje op Mallorca, vandaag eerste dag 140km gereden met 1300hm met leuk klimmetje (Sant Salvador)
Lekker kort kort gereden (begonnen met armstukken) en tijdens beklimming was m'n ondershirt veel te warm.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prima huurfiets :
[ afbeelding ]
https://www.strava.com/activities/271774096
Nee Frank is niet zo van in het wiel zitten, geeft niet want goede windvangerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:27 schreef Patroon het volgende:
Zie die Frank op kop rije... kan die eigenlijk wel achter iemand fietsen?
Lijkt me super irritant om iemand er bij te hebben die steeds op kop wil rijden. Je wil toch niet de hele dag bij iemand in het wiel hangen neem ik aan..quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:31 schreef ddx het volgende:
[..]
Nee Frank is niet zo van in het wiel zitten, geeft niet want goede windvanger
Hij is wel goed in bandjes oppompen :
https://instagram.com/p/0fMLw0zboo/
Mja soms moesten we hem zelfs ff wat afremmen omdat tempo in wiel zelfs te rap ging voor de restquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:37 schreef Patroon het volgende:
[..]
Lijkt me super irritant om iemand er bij te hebben die steeds op kop wil rijden. Je wil toch niet de hele dag bij iemand in het wiel hangen neem ik aan..
[/conceit mode].quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:39 schreef Patroon het volgende:
Gripper en ik hebben trouwens 0x lek gereden. Teken dat we de boel goed voor elkaar hadden, de wegen zijn daar niet overal even goed met gaten en gruis...
Ja, je kan het soms net ff treffen, of juist nietquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:51 schreef ddx het volgende:
[..]
Mja soms moesten we hem zelfs ff wat afremmen omdat tempo in wiel zelfs te rap ging voor de rest
Maar hij heeft soms ook ff in wiel gehangen hoor, dan namen de andere ff stukje over.
Hij rijd ook absurd hard omhoog :
https://www.strava.com/activities/271796488/analysis/5138/6026
Lekke band was stukje glas, kwestie van pech.
Wegen vallen alles mee tot nu toe.
kom je vandaag achterquote:
Er zijn klassiekers waar je gemiddeld minder watt wegtrapt. Waarom gaat die dat niet eens proberen?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:51 schreef ddx het volgende:
[..]
Mja soms moesten we hem zelfs ff wat afremmen omdat tempo in wiel zelfs te rap ging voor de rest
Maar hij heeft soms ook ff in wiel gehangen hoor, dan namen de andere ff stukje over.
Hij rijd ook absurd hard omhoog :
https://www.strava.com/activities/271796488/analysis/5138/6026
Lekke band was stukje glas, kwestie van pech.
Wegen vallen alles mee tot nu toe.
Lekker gestuiterd dus? Over een paar weken Parijs-Roubaix?quote:Op zondag 22 maart 2015 11:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gisteren dwars door vlaanderen gereden. Organisatie in BelgiëOveral seinwachters op kruisingen, prima stops, mooie route en maar 10tje voor de daginschrijving
Vooral genoten van de kasseien
Hele dag in de ontsnapping? Meer zat er met deze ploeg echt niet in hoorquote:Op zondag 22 maart 2015 16:59 schreef Levitas het volgende:
Waar is Lotto Jumbo?
"Niet goed gepositioneerd in de finale. Zijn benen voelde wel goed, geeft vertrouwen voor volgende koersen, dus tevreden met vandaag"
Hij was niet eens laatstequote:Op zondag 22 maart 2015 17:03 schreef muzas het volgende:
Niet kunnen kijken, maar begrijp dat er iemand op een giant gewonnen heeft?
Verbaast me niks.
Hoe was de vreeswijkse primavera?
Is very al binnen?
ja knap van Tjalingi, maar Hofland had het hier toch moeten doen vandaag?quote:Op zondag 22 maart 2015 17:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hele dag in de ontsnapping? Meer zat er met deze ploeg echt niet in hoor
Nog nooit meer dan 250 km en sowieso nog niet heel erg in vorm dit jaar.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:05 schreef Levitas het volgende:
[..]
ja knap van Tjalingi, maar Hofland had het hier toch moeten doen vandaag?
Mooi dat ik je weer even zag! Idd vooruit geweest met een brommerquote:Op zondag 22 maart 2015 17:30 schreef Tommeke het volgende:
Mooi man!
Vandaag een mooie koers gereden. Helaas weinig wind en weinig slaap de afgelopen paar dagen. Waar ik vorig jaar er dan vaak hopeloos afgereden werd kon ik vandaag lekker meekomen. Een paar keer weggesprongen en met anderen geprobeerd een breuk te forceren. Dat lukte helaas niet.
2 ronden voor het einde ontsnapte een ploeggenoot van me met nog 2 man. Toen maar geholpen door flink afstopwerk te verrichten. De laatste km werd er weer lekker gekwakt en gesmeten voor plek 4![]()
Toen heb ik laten lopen.
Ploeggenoot won uiteindelijk en na de tijd met het hele peloton naar huis gereden. Gezellige dag.
Voor de start van de A's nog ff met Patroon gebabbeld. Die was even later in de aanval![]()
Ben benieuwd hoe het hem afging!
Jij liet gewoon iedereen voor je knechten, slim hoor.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:54 schreef Leonos het volgende:
En kudo's voor het gelletje, duwen en helpen onderweg.
Dank is grootEn Andy voor het laatste stuk meefietsen.
Een vriendin?quote:Op zondag 22 maart 2015 19:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij liet gewoon iedereen voor je knechten, slim hoor.
Mooie dat. Vanmorgen met Marco naar utrecht gereden, ondanks de wind ging dat heel erg lekker. Na een koffie van gripper gingen we er vandoor.
Mooi rondje en iedereen kwam goed mee. Zoals een goede organisator behoord te doen hield gripper de groep goed bij elkaar. Ondanks dat leonos op het eind een beetje er doorheen zat heeft hij zich goed weten te herpakken en na grippers wondergelletje kwam hij weer op krachten.
In de finale moest ik na 2/3 'koers' opgeven, na 180 km was het scherpe er een beetje af. En nu ipv fietsend naar huis lekker in de trein. 204 km op de teller met zo rond de 30 gemiddeld. Wat wil je nog meer?
Top gereden man! Bert is idd een brommer, amai! Het is soms echt ff mazzel hebben om een paar uit de grotere blokken mee te hebben.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:33 schreef Patroon het volgende:
[..]
Mooi dat ik je weer even zag! Idd vooruit geweest met een brommer(Bert S.) Daarna kwamen er 3 man bij aansluiten maar helaas niemand van Tandje hoger erbij, die met veel aan de start stonden. Dus werden weer teruggereden. Daarna nog 2-3x mee gesprongen maar alles werd teniet gedaan. Een na laatste ronde was het beste bij mij eraf toen 4 man wegreden, ik reageerde nog maar Krol moest afgeven en en ik kon het gat ook niet dicht poefen. Sprint daarna aangetrokken en uitgebold over de finish.
Als je met zo'n leuke groep als vandaag rijd heb je bijna geen vriendin meer nodigquote:
Nou....quote:Op zondag 22 maart 2015 19:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je met zo'n leuke groep als vandaag rijd heb je bijna geen vriendin meer nodig
Heb jij geen aanbod gehad om oksel te pijpen?quote:Op zondag 22 maart 2015 19:23 schreef very het volgende:
[..]
Nou....
Sorry, maar ik zie mezelf liever niet seksueel tevreden gesteld worden zo, ondanks dat het inderdaad een leuke groep was
Nee, gelukkig nietquote:Op zondag 22 maart 2015 19:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb jij geen aanbod gehad om oksel te pijpen?
Ja, jammer dat ze bij cyclesport niet een normale uitslag kunnen maken ondanks mylaps chip. Sta nu in de uitslag alsof ik 1 ronde achterstand had haha.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:08 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Top gereden man! Bert is idd een brommer, amai! Het is soms echt ff mazzel hebben om een paar uit de grotere blokken mee te hebben.
quote:Op zondag 22 maart 2015 19:54 schreef Gripper het volgende:
Godver Oksel, je hebt weer een kledingstuk laten liggen.
Ik laat t net aan mn meisje zien, of ze zin heeft om samen een liefdesbaby te maken wat in dat smoezelige rompertje past, maar ze wil niet.
Toffe foto's en bedankt voor de tipquote:Op zondag 22 maart 2015 20:13 schreef Gripper het volgende:
Hier zijn wat foto's!
[ afbeelding ]
Kano en Oksel
[ afbeelding ]
Very heeft er na 3/4 van de rit nog steeds goeie zin in
p.s. Andy die helm zit dus te ver achterop, zo heb je er niks aan. Moet je ff bijstellen, het achterste bandje moet iets langer, en het voorste iets korter, zodat punt waar ze onder je oor bij mekaar komen verder naar voren komt te liggen. Zo helpt ie beter bij een valpartij![]()
[ afbeelding ]
Prima weertje![]()
[ afbeelding ]
Was een mooi ritje jongens, leuke dag zo.
niet alleen ongesoigneerd.. maar ook minder veilig. Helm moet iets boven je wenkbrouw komen, niet iets boven je haarlijn.. dan beschermt de helm je voorhoofd niet meer..quote:Op zondag 22 maart 2015 20:25 schreef Andyy het volgende:
[..]
Toffe foto's en bedankt voor de tip![]()
Sorry daarvoor trouwens, dacht volledig gesoigneerd mee te fietsen vandaag, maar toch iets niet in orde
meestal kun je, als casssette eraf is, met een grote imbus, de body losschroeven van je wiel. Dan even de palletjes schoonmaken en opnieuw invetten..quote:Op zondag 22 maart 2015 20:47 schreef ratatat het volgende:
M'n body is vandaag stuk gegaan, hij loopt nu vrij in beide richtingen. Is er een kans dat ik dat zelf kan fixen? En zo ja, wat voor tools heb ik nodig? Neem aan een kettingzweep en cassette afnemer, maar moet ik nog meer spullen halen?
Leuk. Bedankt voor de organisatie. En stuur je rekeningnummer even per DM.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:13 schreef Gripper het volgende:
Hier zijn wat foto's!
[ afbeelding ]
Kano en Oksel
[ afbeelding ]
Very heeft er na 3/4 van de rit nog steeds goeie zin in
p.s. Andy die helm zit dus te ver achterop, zo heb je er niks aan. Moet je ff bijstellen, het achterste bandje moet iets langer, en het voorste iets korter, zodat punt waar ze onder je oor bij mekaar komen verder naar voren komt te liggen. Zo helpt ie beter bij een valpartij![]()
[ afbeelding ]
Prima weertje![]()
[ afbeelding ]
Was een mooi ritje jongens, leuke dag zo.
Aan je cassette zal t niet liggen. Eerder de palletjes in de body. Dus idd cassette moer & zweep; casette eraf, en dan kan je (meestal) met inbussleutels de 2 helften uit mekaar draaien.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:47 schreef ratatat het volgende:
M'n body is vandaag stuk gegaan, hij loopt nu vrij in beide richtingen. Is er een kans dat ik dat zelf kan fixen? En zo ja, wat voor tools heb ik nodig? Neem aan een kettingzweep en cassette afnemer, maar moet ik nog meer spullen halen?
Ligt wss idd aan de palletjes in de body die hij niet meer pakt. Weet eigenlijk niet wat voor type wielen ik heb. Het zijn Zondas en heb geen idee uit welk jaar.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:52 schreef Gripper het volgende:
[..]
Aan je cassette zal t niet liggen. Eerder de palletjes in de body. Dus idd cassette moer & zweep; casette eraf, en dan kan je (meestal) met inbussleutels de 2 helften uit mekaar draaien.
Wat voor wielen heb je? Cup-conus lagers of gewoon een asje met industriële lagers erin?
Als beide eindkappen eraf zijn kan je de body of van de as schuiven of losdraaien.
Ik denk dat het vet in je body oud is en dat de palletjes daardoor blijven plakken en niet meer uitklappen, waardoor ze niet meer pakken als je vooruit trapt. Schoonmaken, lichtjes invetten en alles weer terugbouwen.
Dit is typisch een klusje om 2x per jaar preventief te doen trouwens, dan overkomt het je niet tijdens het fietsen
spijt dat ik niet de linkerkant van de brug nam , marco had het zeker gewonnen maar zie dat er toch een paar als een strijkijzer omhoog gingenquote:Op zondag 22 maart 2015 21:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
De flyby van vandaag voor degene die geen zin hebben hem zelf op te zoeken: http://labs.strava.com/fl(...)hz0QgDY+EFFLPhAWaj4Q
Ik heb spijt dat ik er helemaal niet bij zat.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:05 schreef dop het volgende:
[..]
spijt dat ik niet de linkerkant van de brug nam , marco had het zeker gewonnen maar zie dat er toch een paar als een strijkijzer omhoog gingen
maar goed er moets iemand de rol van linkebal overnemen van kaasplankje))
Dat einde is zo grappig. Een voor een zie je ze er aan de achterkant afpieren. Tegen de tijd dat Fretwork onderaan de brug bij ons aansloot als 7e zat Dop allang lekker in mijn tuin in het zonnetjequote:Op zondag 22 maart 2015 21:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
De flyby van vandaag voor degene die geen zin hebben hem zelf op te zoeken: http://labs.strava.com/fl(...)hz0QgDY+EFFLPhAWaj4Q
Andy en Leonos waren dat dan.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
Andy en Frank hebben nog 2 keer gepauzeerd dat laatste stuk zo te zien.
Pfoe, ben hartstikke trots op mijn prestatie...quote:Op zondag 22 maart 2015 21:15 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dat einde is zo grappig. Een voor een zie je ze er aan de achterkant afpieren. Tegen de tijd dat Fretwork onderaan de brug bij ons aansloot als 7e zat Dop allang lekker in mijn tuin in het zonnetje
Betrapt :pquote:Op zondag 22 maart 2015 21:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
Andy en Frank Leon hebben nog 2 keer gepauzeerd dat laatste stuk zo te zien.
in de sprint is alles geoorloofdquote:Op zondag 22 maart 2015 21:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
Alleen oksel had het een paar keer benauwd achter very (volgens zijn woorden), en dop kwakte mij bijna tegen een auto aan.
Ik had een 55 km/h op de teller op dat moment als ik Strava mag geloven...quote:
eens!quote:Op zondag 22 maart 2015 21:25 schreef Gripper het volgende:
Ik ook, op al jullie newbies! Niemand heeft een ander, zichzelf of een argeloze voetganger in de poeier gereden. En ondanks dat jullie t een paar keer zwaar hadden wel goed erbij gebleven en de beginselen van uit de wind en in een groep rijden geleerd.
Kudo's dus!
Ik dacht trouwens dat je een ouwe lul wasquote:Op zondag 22 maart 2015 21:23 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Pfoe, ben hartstikke trots op mijn prestatie...
Merciquote:Op zondag 22 maart 2015 21:46 schreef MarcoD het volgende:
[..]
eens!
Bedankt voor de goede zorgen en de leuke route Grip!!![]()
![]()
Nee, helaas. We gaan tenslotte niet richting heuvelrugquote:Op zondag 22 maart 2015 21:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
Zitten daar meer dan 23 hoogtemeters in?
In zn onderschrift staat de verklaring schat ik zo.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:11 schreef Oksel het volgende:
Die vent is wel een stoere. En hij praat best normaal t.o.v. zijn schrijfstijl hier..
75quote:Op zondag 22 maart 2015 22:11 schreef Oksel het volgende:
Ik zag kano pijn lijden in m'n wiel, dat gaf me een bult energie joh.
Niet helemaal eerlijk, daar hij er al 60 extra op had zitten. Maarja, Dop ook. Die vent is wel een stoere. En hij praat best normaal t.o.v. zijn schrijfstijl hier..
tsja.... Dat had ik je ook kunnen vertellen.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:22 schreef Levitas het volgende:
Die foto's... Wat baal ik ervan dat ik niet mee ben gegaan
Ja, Very reed soms steeds dichterbij het wiel om vervolgens zich weer iets terug te laten zakken en dat herhaalde zich. Maar ik zal ook wel niet super hebben gereden in de groepquote:Op zondag 22 maart 2015 21:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
Alleen oksel had het een paar keer benauwd achter very (volgens zijn woorden), en dop kwakte mij bijna tegen een auto aan.
Och, dat komt vanzelf!quote:Op zondag 22 maart 2015 22:28 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ja, Very reed soms steeds dichterbij het wiel om vervolgens zich weer iets terug te laten zakken en dat herhaalde zich. Maar ik zal ook wel niet super hebben gereden in de groep
Jullie moeten gewoon vaak met groepjes meegaan, en er handigheid in krijgen om dichter in het wiel van je voorganger te rijden, en vooral uit de wind te blijven. Dus onthou altijd waar de wind vandaan komt, kijk hoe vlaggen hangen, en je voelt tenslotte ook wel waar ie vandaan waait. Dat betekent dat als je schuin op de wind op een dijk rijdt, en je maakt een bocht, dat je ideaal gezien die bocht zo doorkomt dat je ook na de bocht direct achter iemand uit de wind kan zitten.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:28 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ja, Very reed soms steeds dichterbij het wiel om vervolgens zich weer iets terug te laten zakken en dat herhaalde zich. Maar ik zal ook wel niet super hebben gereden in de groep
Zeker, waarvoor dank allenquote:Op zondag 22 maart 2015 22:36 schreef Gripper het volgende:
[..]
Maar wel wat goeie tips gehad vandaag toch? Aan t eind ging het al beter dan de eerste helft.
En dan kun je de volgende keer ook eens proberen mee te sprinten als Kano of Oksel weer een poging doen.quote:
Ik had een sprint. Was alleen uit een dorpquote:Op zondag 22 maart 2015 22:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En dan kun je de volgende keer ook eens proberen mee te sprinten als Kano of Oksel weer een poging doen.
Oh ja, dat was jij.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:54 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik had een sprint. Was alleen uit een dorp
Sorryquote:Op zondag 22 maart 2015 22:28 schreef Andyy het volgende:
[..]
niet gewonnenquote:Op zondag 22 maart 2015 22:54 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik had een sprint. Was alleen uit een dorp
Waarom datquote:Op zondag 22 maart 2015 21:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat je een ouwe lul was
Geen ideequote:
Had je toch in je beugels moeten sprinten ipv als een toerder.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:10 schreef very het volgende:
Toch vind ik het jammer dat dop mij net op één meter ofzo pakte tijdens een plaatsnaambordjes sprint
Ik ben meestal ook erg vrolijk, zeker tijdens zo'n mooie tocht. Alleen als Jan de boel op de kant gooit en ik huilend in het wiel zit ben ik niet zo blij. Maar dat is vlak daarna weer vergeven en vergetenquote:Op zondag 22 maart 2015 23:42 schreef Yankee het volgende:
Wat heeft die kano toch altijd een blij hoofd, lijkt mij een geinig ventje
Je had er bij moeten zijnquote:
In de eindsprint bedoel je?quote:Op maandag 23 maart 2015 08:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er waren wel meer mensen die er eigenlijk bij hadden moeten zijn.
Nou, ik vond het wel best zo qua aantal. Heb toch niet meer zitmeubilair. Ja de fatboy, maar niemand wil daar op plaatsnemen....quote:Op maandag 23 maart 2015 08:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er waren wel meer mensen die er eigenlijk bij hadden moeten zijn.
Ja, wrijf het er maar in hoor...quote:
Klopt ook wel.quote:Op maandag 23 maart 2015 08:38 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nou, ik vond het wel best zo qua aantal. Heb toch niet meer zitmeubilair. Ja de fatboy, maar niemand wil daar op plaatsnemen....
Foto maken ofzo?quote:Op maandag 23 maart 2015 08:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iemand nog tip hoe je schoenplaatjes overzet naar nieuwe schoen? Gisteren op het oog gedaan maar al na 10 km kramp vanmorgen. Natuurlijk het imbussleuteltje wat ik had klaar gelegd op tafel vergeten in mn zak te steken![]()
Ook tijdens het fietsen was de groep zo prima, niet te klein en net niet te groot.quote:Op maandag 23 maart 2015 08:38 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nou, ik vond het wel best zo qua aantal. Heb toch niet meer zitmeubilair. Ja de fatboy, maar niemand wil daar op plaatsnemen....
Dat ga je nog een tijd te horen krijgenquote:Op maandag 23 maart 2015 08:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er maar in hoor...
quote:[..]
Klopt ook wel.
Och, gelukkig heb ik wel wat plaatsnaambordsprintjes gewonnen.quote:Op maandag 23 maart 2015 08:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ook tijdens het fietsen was de groep zo prima, niet te klein en net niet te groot.
[..]
Dat ga je nog een tijd te horen krijgen
Leuk de premiesprints maar uiteindelijk heeft Marco de kus van de rondemiss verdiend en daar gaat 't om!quote:Op maandag 23 maart 2015 08:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Och, gelukkig heb ik wel wat plaatsnaambordsprintjes gewonnen.
En de eerste sprint van de dag (de brug op), ook belangrijk natuurlijk.
quote:Op maandag 23 maart 2015 08:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Och, gelukkig heb ik wel wat plaatsnaambordsprintjes gewonnen.
En de eerste sprint van de dag (de brug op), ook belangrijk natuurlijk.
Ik geef gewoon de schuld aan de wind. Uiteraard heb ik zelf helemaal niks fout gedaan.quote:Op maandag 23 maart 2015 08:47 schreef Gripper het volgende:
[..]
"Ja ik heb Milaan-San Remo dan wel niet gewonnen, maar gelukkig was ik wel op elke Passo of Capo als eerste boven. Bij nader inzien misschien toch een beetje veel energie verbruikt.... "
Of zoals ze het bij Sporza gisteren zeiden, Van der Poel stond op 298 van de 300 fotos, alleen de laatste 2 niet.quote:Op maandag 23 maart 2015 08:47 schreef Gripper het volgende:
[..]
"Ja ik heb Milaan-San Remo dan wel niet gewonnen, maar gelukkig was ik wel op elke Passo of Capo als eerste boven. Bij nader inzien misschien toch een beetje veel energie verbruikt.... "
Ik had solo een gemiddelde van 32,8 over dat stukje en ze reden van me weg:quote:Op maandag 23 maart 2015 08:51 schreef Fretwork het volgende:
Hoe hard gingen jullie daar eigenlijk ongeveer?
Vanaf ameide ongeveer had Marco (De winnaar) een gemiddelde snelheid van 36.quote:Op maandag 23 maart 2015 08:51 schreef Fretwork het volgende:
Hoe hard gingen jullie daar eigenlijk ongeveer?
Ze sliep gisteravond al toen ik thuis kwam, dus pas vanmorgen gehadquote:Op maandag 23 maart 2015 08:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Leuk de premiesprints maar uiteindelijk heeft Marco de kus van de rondemiss verdiend en daar gaat 't om!
Daarom wapperde ik er ook vanafquote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 09:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zie net dat er iemand langs het Amsterdam rijnkanaal maarliefst 29 segmenten gemaakt heeft. Van ARK1 tot ARK29
Heb ik iets geroepen?quote:Op maandag 23 maart 2015 09:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Ik merk nog weinig van die aankondiging van een maand of 2 terug.
Laatste 2 km ofzo hebben wij tussen de 40-46 km/uur gereden, toen lag de pees er lekker opquote:Op maandag 23 maart 2015 08:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vanaf ameide ongeveer had Marco (De winnaar) een gemiddelde snelheid van 36.
Tussendoor schommelde het tempo ook af en toe. Van 35 tot 40 km/uur. Aan het eind gingen jullie inderdaad vrij rap. Dat is wel grappig om op de flyby te zien, tot de 1 na laatste bocht rij ik er op een meter of 200 achter, maar als jullie de spurt inzetten verdubbeld die afstand.quote:Op maandag 23 maart 2015 09:10 schreef Gripper het volgende:
[..]
Laatste 2 km ofzo hebben wij tussen de 40-46 km/uur gereden, toen lag de pees er lekker op
quote:Op maandag 23 maart 2015 09:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb ik iets geroepen?
Oh wacht, je bedoeld dat ze de nutteloze segmeneten eruit halen.
Dat gaan ze waarschijnlijk alleen in San Fransisco doen.
Wie zou dat moeten gaan doen dan. Als een paar strava admins wereldwijd al die kut segmenten moeten verwijderen, dan zijn ze 10 mensenlevens bezig. Ze hebben een Frankensteinmonster laten ontstaan, en nu weten ze niet meer hoe ze het moeten oplossen.quote:Op maandag 23 maart 2015 09:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb ik iets geroepen?
Oh wacht, je bedoeld dat ze de nutteloze segmeneten eruit halen.
Dat gaan ze waarschijnlijk alleen in San Fransisco doen.
Nou, ik zou dan liever zien dat er een team van actieve mensen is die modereren op segmenten. Geen rondjes van 30 km die door toerclub volendam gereden word, geen 5 verschillende rondjes ringvaart enzovoort.quote:Op maandag 23 maart 2015 09:15 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wie zou dat moeten gaan doen dan. Als een paar strava admins wereldwijd al die kut segmenten moeten verwijderen, dan zijn ze 10 mensenlevens bezig. Ze hebben een Frankensteinmonster laten ontstaan, en nu weten ze niet meer hoe ze het moeten oplossen.
Ja ik weet wel een oplossing. Alle segmenten verwijderen, en weer opnieuw beginnen met strava.
Max 2 segmenten op ieder stuk weg.
Zodra er ook maar iets van overlap geconstateerd wordt niet meer alleen maar waarschuwen van "dit segment bestaat al, wil je het toch aanmaken?" maar "het maximale aantal segmenten voor dit stuk weg is bereikt, ga nou maar gewoon rijen met je kutje in plaats van achter je pc te zitten"
Ik denk dat je ook wel automatisch alle segmenten boven de 2 kan verwijderen.quote:Op maandag 23 maart 2015 09:15 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wie zou dat moeten gaan doen dan. Als een paar strava admins wereldwijd al die kut segmenten moeten verwijderen, dan zijn ze 10 mensenlevens bezig. Ze hebben een Frankensteinmonster laten ontstaan, en nu weten ze niet meer hoe ze het moeten oplossen.
Ja ik weet wel een oplossing. Alle segmenten verwijderen, en weer opnieuw beginnen met strava.
Max 2 segmenten op ieder stuk weg.
Zodra er ook maar iets van overlap geconstateerd wordt niet meer alleen maar waarschuwen van "dit segment bestaat al, wil je het toch aanmaken?" maar "het maximale aantal segmenten voor dit stuk weg is bereikt, ga nou maar gewoon rijen met je kutje in plaats van achter je pc te zitten"
Daar zouden ze eens mee kunnen beginnen ja. Alpe d Huez, Koppenberg, Carrefour de l' Arbre. Als 1 iemand een middagje gaat opruimen bij dat soort knaller en vervolgens het enige overgebleven segment een soort stravasupersegmentstatus geeft, dat zou al een hoop schelen.quote:
'lokale' kennis is daarbij wel weer handig, want pak je bij de alpe de wielertoeristen finish of de tourfinish.quote:Op maandag 23 maart 2015 09:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar zouden ze eens mee kunnen beginnen ja. Alpe d Huez, Koppenberg, Carrefour de l' Arbre. Als 1 iemand een middagje gaat opruimen bij dat soort knaller en vervolgens het enige overgebleven segment een soort stravasupersegmentstatus geeft, dat zou al een hoop schelen.
Daar hebben ze het sterretje naast de naam voor gemaakt.quote:Op maandag 23 maart 2015 09:29 schreef Fretwork het volgende:
Vind het altijd super kut als je op een segment waar je amper komt ooit een doel gesteld hebt, om bij elke nieuwe poging te moeten zoeken welke van de 6 segmenten dat nou betrof. Camerig en kleine bergjes bijvoorbeeld.
Daar kunnen dan best 2 segmenten toch? Zowel de toeristenfinish als de tourfinish.quote:Op maandag 23 maart 2015 09:29 schreef MarcoD het volgende:
[..]
'lokale' kennis is daarbij wel weer handig, want pak je bij de alpe de wielertoeristen finish of de tourfinish.
Denk dat alles verwijderen en opnieuw beginnen zoals Gripper zegt een (makkelijk) begin is.
Gecombineerd met lokale mensen die segmenten de eerste keer goedkeuren ofzo.
Als ze dat doen dan ook gelijk dat je geen segmenten aan mag maken voordat je 100 uur gefietst hebt ofzo.quote:Op maandag 23 maart 2015 09:29 schreef MarcoD het volgende:
[..]
'lokale' kennis is daarbij wel weer handig, want pak je bij de alpe de wielertoeristen finish of de tourfinish.
Denk dat alles verwijderen en opnieuw beginnen zoals Gripper zegt een (makkelijk) begin is.
Gecombineerd met een paar lokale mensen die segmenten de eerste keer goedkeuren ofzo.
Ook een goeie.quote:Op maandag 23 maart 2015 09:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ze dat doen dan ook gelijk dat je geen segmenten aan mag maken voordat je 100 uur gefietst hebt ofzo.
Zoveel mensen die na hun 1e ritje 1 of ander flutsegment aanmaken om te kijken hoe dat werkt
Dit zou ook een goede manier zijn om op te schonen, segmenten die veel zijn geliked bewaren en de rest eruit kieperen.quote:Op maandag 23 maart 2015 09:30 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Daar hebben ze het sterretje naast de naam voor gemaakt.
Hoe like je een segment danquote:Op maandag 23 maart 2015 09:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit zou ook een goede manier zijn om op te schonen, segmenten die veel zijn geliked bewaren en de rest eruit kieperen.
Kan je dan nog ergens zien hoeveel sterren een segment heeft?quote:
Nee maar voor strava is dat met een simpele (database)analyse vrij eenvoudig te bepalen.quote:Op maandag 23 maart 2015 09:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan je dan nog ergens zien hoeveel sterren een segment heeft?
de ploegarts zal ze wel een goede boost gegeven hebben zoquote:Op maandag 23 maart 2015 10:26 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.rondevanzeelandseaports.nl/
Goede boost voor 't moraal van de ploeg zoiets.
daar deed je de ander in de kopgoep natuurlijk wel een groot plezier mee, gaf Oksel en mij in elk geval extra moraal om te weten dat we niet als eerste in het wiel gingen stervenquote:Op maandag 23 maart 2015 07:38 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ben meestal ook erg vrolijk, zeker tijdens zo'n mooie tocht. Alleen als Jan de boel op de kant gooit en ik huilend in het wiel zit ben ik niet zo blij. Maar dat is vlak daarna weer vergeven en vergeten
Ik ookquote:Op maandag 23 maart 2015 10:47 schreef dop het volgende:
ook al had ik achteraf liever gezien dat we tot aan de brug in een mooie waaier konden blijven.
Wat dop bedoelde was dat het groepje die weg was niet meer in een waaier draaide. Waardoor het voor iedereen zwaarder werd.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:57 schreef very het volgende:
[..]
Ik ook
Had het best zwaar die laatste dijk in m'n eentje
De laatste 10 kilometer zat iedereen wel aardig aan zijn max schat ik.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:57 schreef very het volgende:
[..]
Ik ook
Had het best zwaar die laatste dijk in m'n eentje
gemiddelde word nog wat gedrukt omdat we bij lexmond ongeveer stil stonden door een tegen ligger.quote:Op maandag 23 maart 2015 08:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vanaf ameide ongeveer had Marco (De winnaar) een gemiddelde snelheid van 36.
Ah zoquote:Op maandag 23 maart 2015 11:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat dop bedoelde was dat het groepje die weg was niet meer in een waaier draaide. Waardoor het voor iedereen zwaarder werd.
Niet lullig bedoeld, maar ook met een goedlopende waaier had jij dat niet bijgehouden.
komt wel very , eerst maar eens wat meer kilometertjes maken .quote:
Ik zat er zo doorheen dat ik ondanks alles niet boven de 164 qua hartslag uitkwamquote:Op maandag 23 maart 2015 11:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De laatste 10 kilometer zat iedereen wel aardig aan zijn max schat ik.
Daar is weinigquote:
Da's tenminste een segment. Zouden ze vaker moeten doen, de segmenten over klassieke parcoursen. Zoals Parijs-Amsterdam bijvoorbeeld.quote:Op maandag 23 maart 2015 09:53 schreef kanovinnie het volgende:
https://www.strava.com/segments/9078910
Ik vind hun beide hr nog hoog, weet niet wat hun omslag is maar ik kwam op gem 130 uit dat is laag d1/herstelquote:Op zondag 22 maart 2015 23:04 schreef Patroon het volgende:
Oksel zelfs lagere hf dan Gripper. Okkie in vorm, of hij heeft zich goed weten te verstoppen.
Kijk ze allemaal stoer doen,quote:
Dat segment slaat helemaal nergens op. 1 iemand die dat gereden heeft. Net als dat een parijs-amsterdam nergens op zou slaan om dat niet iedereen dezelfde route neemt.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:09 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Da's tenminste een segment. Zouden ze vaker moeten doen, de segmenten over klassieke parcoursen. Zoals Parijs-Amsterdam bijvoorbeeld.
Gripper heeft sowieso een hoop op kop gereden als navigator. Dat heeft er denk ik ook wel wat mee te maken.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:09 schreef janatwork het volgende:
[..]
Ik vind hun beide hr nog hoog, weet niet wat hun omslag is maar ik kwam op gem 130 uit dat is laag d1/herstel
jij was al weg maar daar hadden we het bij het na praten nog over, op z'n stuk heeft iedereen pijn, dat blijkt ook wel als je ziet hoe de brugsprint liep.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De laatste 10 kilometer zat iedereen wel aardig aan zijn max schat ik.
Dat was te makkelijk geweest hequote:Op maandag 23 maart 2015 10:47 schreef dop het volgende:
[..]
ook al had ik achteraf liever gezien dat we tot aan de brug in een mooie waaier konden blijven.
Zolang jullie je benen niet scheren en blijven roken hoef je je geen zorgen te maken over erbij blijven, ain't gonna happenquote:Op maandag 23 maart 2015 11:09 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kijk ze allemaal stoer doen,
We hadden er gewoon bij kunnen blijven hoor very.
Maar anders voelen ze zich zo zwak als de newbies erbij blijven!
Gr. Gr.
we mogen niet klagen denk ik , mooi stuk dijk, waar de mannen van de jongens werden gescheiden.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:12 schreef janatwork het volgende:
[..]
Dat was te makkelijk geweest heToch jammer dat de wind niet wat meer op de kant stond, dat had de finale nog mooier gemaakt.
Tijden op de lekbrug: https://app.strava.com/segments/2394762?filter=overallquote:Op maandag 23 maart 2015 11:19 schreef dop het volgende:
[..]
we mogen niet klagen denk ik , mooi stuk dijk, waar de mannen van de jongens werden gescheiden.
het was een mooi spelletje marco was de slimste en heeft het niet gestolen.
Ik heb daar niet echt mijn best gedaan, gewoon rustig omhoog geharkt.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:35 schreef janatwork het volgende:
[..]
Tijden op de lekbrug: https://app.strava.com/segments/2394762?filter=overall
Marco 1:18 35.0 km/h
jan 1:28 31.0
Gripper 1:50 24.8
oksel 1:58 23.1
very 2.01 22.6
bizkit 2.00 22.7
Kano 2.02 22.4
Leon, Andy en Dop hebben de andere kant van de brug genomen
Toch vooral netjes van very, rijd in het zelfde tempo als bizkit en kano omhoog
En de snelste heeft gewonnen!
Die van mij klopt niet helemaal. Ik heb een stukje verkeerd gereden daar, dat is in mijn tijd meegenomen...quote:Op maandag 23 maart 2015 11:35 schreef janatwork het volgende:
[..]
very 2.01 22.6
bizkit 2.00 22.7
Kano 2.02 22.4
quote:Op maandag 23 maart 2015 11:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb daar niet echt mijn best gedaan, gewoon rustig omhoog geharkt.
Hadden jullie geen last van die 4 kinderen die ook over de brug aan het fietsen waren?
quote:Op maandag 23 maart 2015 11:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die van mij klopt niet helemaal. Ik heb een stukje verkeerd gereden daar, dat is in mijn tijd meegenomen...
https://www.strava.com/activities/272300059/analysis/13437/13556
Als ik het stukje vanaf het verbodsbord neem, dan zegt strava dat ik 27,5 gemiddeld heb:
https://www.strava.com/activities/272300059/analysis/13474/13555
strijkplankquote:Op maandag 23 maart 2015 11:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die van mij klopt niet helemaal. Ik heb een stukje verkeerd gereden daar, dat is in mijn tijd meegenomen...
https://www.strava.com/activities/272300059/analysis/13437/13556
Als ik het stukje vanaf het verbodsbord neem, dan zegt strava dat ik 27,5 gemiddeld heb:
https://www.strava.com/activities/272300059/analysis/13474/13555
welgeteld .1 secondequote:Op maandag 23 maart 2015 11:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hadden jullie geen last van die 4 kinderen die ook over de brug aan het fietsen waren?
Jajajaquote:Op maandag 23 maart 2015 11:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb daar een keer 1.15 gereden zie ik nu, ik sta zowaar nog net boven Marco. Maar dat was destijds vast niet na 115 km, veel kopwerk en een laatste km met veel te veel inspanningquote:Op maandag 23 maart 2015 11:35 schreef janatwork het volgende:
[..]
very 2.01 22.6
bizkit 2.00 22.7
Kano 2.02 22.4
Check de strava log maar, daar zie je duidelijk dat ik mij verreden heb. In princiepe zou strava dat segment helemaal niet moeten tellen voor hoe ik gereden ben.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:48 schreef janatwork het volgende:
Ik snap het wel, dat je als limbo niet kan waaier rijden en er met windkracht 4 af moet kan je nog wel goedpraten, maar dat je vervolgens ook in de weinige hoogtemeters geklopt word doet natuurlijk pijn.
Wel op een vergelijkbaar rondje: https://app.strava.com/activities/74828734#1485711576quote:Op maandag 23 maart 2015 11:48 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik heb daar een keer 1.15 gereden zie ik nu, ik sta zowaar nog net boven Marco. Maar dat was destijds vast niet na 115 km, veel kopwerk en een laatste km met veel te veel inspanning
Ik sta er niet bijquote:Op maandag 23 maart 2015 11:35 schreef janatwork het volgende:
[..]
very 2.01 22.6
bizkit 2.00 22.7
Kano 2.02 22.4
Nee, dat zeker niet. Ik zat niet in de kopgroep, dus winnaar zal ik nooit zijn.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:59 schreef Gripper het volgende:
Bizkit get over it.
Straks ga je net als José tijdens het wk cross over woutje van aert deed nog beweren dat je de "morele winnaar" was
Met alle training die jij doet, ben je dat ook wel verplicht.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:13 schreef Patroon het volgende:
Goeftedoeme, jullie nog erger dan voetballers. Die kunnen ook 3uren lullen over een potje voetbal van 1,5u. Ik had jullie allemaal naar de verdoemenis gereden.HAHAHAHAH
Ik dacht al dat ik iemand mistequote:Op maandag 23 maart 2015 12:00 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik sta er niet bij, Volgens Strava 1:43 met 26,5 gemiddeld.
Waar kan ik de bronzen segmentmedaille ophalen![]()
Moet je wel eerst een keer op een meet komenquote:Op maandag 23 maart 2015 12:13 schreef Patroon het volgende:
Goeftedoeme, jullie nog erger dan voetballers. Die kunnen ook 3uren lullen over een potje voetbal van 1,5u. Ik had jullie allemaal naar de verdoemenis gereden.HAHAHAHAH
Ik heb ook achterlijke honger, te weinig kaas gegeten denk ik.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:14 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ben nu al door mijn dagrantsoen heen![]()
Vanavond nog maar wat extra's bij de supermarkt halen.
Beter nog wat melk drinkenquote:Op maandag 23 maart 2015 13:18 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik heb ook achterlijke honger, te weinig kaas gegeten denk ik.
Heb ik nietquote:
quote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 13:39 schreef janatwork het volgende:
![]()
Bier, chips, kaasjes, worst, broodjes, pasta, kanoshake en paaseieren
Wil ik weten wat een kanoshake is? Of kan ik gewoon gelijk aannemen dat het met liefde geklopt is?quote:
Een milkshake van een fastfoodreus, of die met liefde geklopt wordt...quote:Op maandag 23 maart 2015 13:48 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Wil ik weten wat een kanoshake is? Of kan ik gewoon gelijk aannemen dat het met liefde geklopt is?
quote:Op maandag 23 maart 2015 13:57 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Een milkshake van een fastfoodreus, of die met liefde geklopt wordt...
dirty mind.
Dat was nog niets met wat er in de tipi gebeurd.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:01 schreef Fretwork het volgende:
[..]![]()
Ik ben niet verbaasd na Kano's reflex op die salami die hij tegen zijn wang geslingerd kreeg.
De laatste keer dat ik Oksel er zag was hij weer zo snel weg dat hij zijn jas was vergeten. #truestoryquote:Op maandag 23 maart 2015 14:17 schreef MarcoD het volgende:
Ja in die tipi wil je liever niet zijn als het donker is
ligt dat aan jou kwaliteiten of wat hij zag?quote:Op maandag 23 maart 2015 14:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik Oksel er zag was hij weer zo snel weg dat hij zijn jas was vergeten. #truestory
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |