SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik denk het welquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Stak je om ongeveer 17:55 de zuilensering over? Ik dacht al dat ik je zag, ik stond in mijn auto voor het stoplicht.
Je hebt een rood/zwarte Cervelo toch? Voornamelijk in zwart gekleed, geen helm op (dacht ik)quote:
Haha betraptquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je hebt een rood/zwarte Cervelo toch? Voornamelijk in zwart gekleed, geen helm op (dacht ik)en een redelijk formaat rugzak.
Nürburgring bedoel je? Rad am Ring is in juli dit jaar.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:08 schreef Andyy het volgende:
De ring wil ik ook wel op met de fiets. Maar ga sowieso dit jaar nog een paar keer daar heen, lekker Porsches voor schut zetten met een SUV
bustedquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je wilde natuurlijk lekker in mijn wiel zitten langs het ARK van Maarssen naar Nieuwegein
Nou hop snel weer ontvolgen dan want je wil al die korte kut ritjes toch niet zienquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:08 schreef Andyy het volgende:
De ring wil ik ook wel op met de fiets. Maar ga sowieso dit jaar nog een paar keer daar heen, lekker Porsches voor schut zetten met een SUV
Ik vraag me vooral wat voor porchekiller hij heeftquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Andyy heeft het over een andere ring, denk ik.
Wat voor SUV dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:08 schreef Andyy het volgende:
Geen. Gewoon een beetje kennis van de baan.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral wat voor porchekiller hij heeft
quote:
Lekker subtiel watermerkjequote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:19 schreef Andyy het volgende:
[..]
Geen. Gewoon een beetje kennis van de baan.
[..]
[ afbeelding ]
Cassette werkt het beste met dasty en een borsteltje, even inlaten werken.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:59 schreef Tourniquet het volgende:
Ik wil morgen dus ketting en cassette gaan ontvetten en heb zo'n fles Dasty (tip van hier een tijdje geleden). Is dat een kwestie van met een kwast het onverdund erop smeren, even laten inwerken en dan met een natte spons afnemen? Is dat spul niet te agressief?
Ziet het binnenkort dan wel op youtube's Nordschleife crash and fail compilations.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:19 schreef Andyy het volgende:
[..]
Geen. Gewoon een beetje kennis van de baan.
[..]
[ afbeelding ]
Heb nog nooit Mavic kleding gezien in winkels . Alleen sokkenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:12 schreef very het volgende:
Weet iemand trouwens winkels om en nabij Den Haag waar men (veel) Mavic kleding verkoopt?
Is wel leuk al dat online shoppen, maar van alles wat ik afgelopen week besteld heb kan ik alleen de sokken houden
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:19 schreef Andyy het volgende:
[..]
Heb nog nooit Mavic kleding gezien in winkels . Alleen sokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |