abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151144850
quote:
7s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:38 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ja nee Saddam was echt een prima man. Hij zou ook gewoon vrijwillig afstand van de macht doen, zoals Maliki deed ^O^

Types zoals jij verdienen ook niet anders dan Saddam.
Het boeit me geen flikker of hij 40 jaar lang de leider is of 5 jaar, zolang het goed gaat in Irak is het goed ;) Jouw prioriteiten liggen bij Iran en niet bij Irak. Jij hebt liever personen zoals Maliki die tientallen miljarden gestolen heeft en nu gewoon in Zwitserland heeft liggen.

Eey, jij kan echt goed kiezen :Y
pi_151144860
Liever Saddam dan de rotzooi nu ^O^
DolphinScreensaver.exe
pi_151144867
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:35 schreef vigen98 het volgende:
Met al dat olie dat Irak heeft kan Irak beter worden dan Dubai maar nee Maliki wou liever geld in zijn zak stoppen en geld geven aan Iran. Geen wonder dat zijn zoon in Libanon is opgepakt omdat hij miljarden van Irak heeft gestolen! Ik ben er niet trots op maar geef mij maar Saddam, dit kan toch niet man?
Jij denkt dat Saddam geen geld stal? _O- Die gozer heeft verschillende oorlogen uitgelokt... :')

quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:35 schreef vigen98 het volgende:
Kijk wat voor chaos er is! En ik weet ik zal haat krijgen van Peunage omdat hij sjiiet is, en dat die dan gaat zeggen van Saddam viel sjiieten expres aan blablabla, Saddam pakte iedereen aan die tegen de wet in ging dus ook soennieten, yezidi's etc etc.
Nee, zo is dat helemaal niet. Saddam was erg sectarisch tegenover shi'ieten en erg racistisch tegenover Koerden. Hij haatte de twee volkeren echt in zijn hart.
#freefrederike
pi_151144901
quote:
4s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:41 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Jij denkt dat Saddam geen geld stal? _O- Die gozer heeft verschillende oorlogen uitgelokt... :')

[..]

Nee, zo is dat helemaal niet. Saddam was erg sectarisch tegenover shi'ieten en erg racistisch tegenover Koerden. Hij haatte de twee volkeren echt in zijn hart.
Toevallig de twee volkeren die steun van Iran kregen om chaos te veroorzaken in Irak. Saddam pikte dat niet.
DolphinScreensaver.exe
pi_151144912
quote:
4s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:41 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

[..]

Raar he, die 2 die raar genoeg Iran steunden :')
pi_151144915
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:42 schreef lDDQD het volgende:

[..]

Toevallig de twee volkeren die steun van Iran kregen om chaos te veroorzaken in Irak. Saddam pikte dat niet.
Dit!
pi_151144917
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:36 schreef Peunage het volgende:
Het is dan ook vrij lastig om zoiets te bewijzen, tenzij de VS het gewoon zelf toegeeft. Als jij in Irak bent en een vliegtuig ziet dat goederen aan IS dropt is het enige wat je kunt doen een camera/telefoon pakken en filmen. Je bent niet echt in de positie om er GPS gegevens aan te hangen of op een andere manier bewijzen waar dit is. Overigens is wel te horen dat ze met een Irakees accent praten, bij de eerste video. Er is zelfs nog een langere versie ergens te vinden waar meer commentaar te horen is.

Maar wie zegt dat 't niet het Iraakse leger was? De Iraakse luchtmacht heeft ook perongeluk wapens gedropt aan ISIS. Ik denk dat zij het eerder waren.
#freefrederike
pi_151144931
Mijn moeder heeft zelf gezien hoe Iraanse vliegtuigen dicht bij haar huis aan het bombarderen waren
pi_151144934
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:41 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Het boeit me geen flikker of hij 40 jaar lang de leider is of 5 jaar, zolang het goed gaat in Irak is het goed ;) Jouw prioriteiten liggen bij Iran en niet bij Irak. Jij hebt liever personen zoals Maliki die tientallen miljarden gestolen heeft en nu gewoon in Zwitserland heeft liggen.

Jij weet niet hoeveel Saddam en zijn kinderen Irak hebben gekost? Je weet niet dat hij Irak compleet verwoest heeft met zijn oorlogen?

Die obsessie met Iran en Maliki :')
pi_151144951
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:44 schreef Peunage het volgende:

[..]

Jij weet niet hoeveel Saddam en zijn kinderen Irak hebben gekost? Je weet niet dat hij Irak compleet verwoest heeft met zijn oorlogen?

Die obsessie met Iran en Maliki :')
True, zijn oorlogen hebben Irak verneukt maar in vergelijking deed hij het beter
pi_151144996
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:44 schreef vigen98 het volgende:

[..]

True, zijn oorlogen hebben Irak verneukt maar in vergelijking deed hij het beter
WTF? Hij heeft Irak compleet verwoest, wat deed hij beter? :')
pi_151145006
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:41 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Maar door Saddam is Irak juist compleet vernield. :') Jij bent niet bekend met de Irak-Iran oorlog?

quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:42 schreef lDDQD het volgende:

[..]

Kijk, als je weinig van het conflict weet, moet je dat gewoon zeggen. En geen conclusies trekken. Saddam voerde een actieve Arabiserings-politiek toe op Koerden. Hij liet hen geen eigen taal spreken in scholen bijvoorbeeld. Ook deporteerde hij de Koerdische bewoners van Kirkoek en vestigde er Arabische kolonisten. Zoiets als Israel-Palestina.

Voor sjiieten geldt het dat Saddam erg sektarisch was in zijn politiek. Soennieten mochten de grootste posities hebben terwijl sjiieten gediscrimineerd werden. En niet discriminatie op de arbeidsmarkt, maar echte discriminatie.
#freefrederike
pi_151145013
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:43 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Raar he, die 2 die raar genoeg Iran steunden :')
Lees mijn post hierboven.
#freefrederike
pi_151145025
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:46 schreef Peunage het volgende:

[..]

WTF? Hij heeft Irak compleet verwoest, wat deed hij beter? :')
Echt he _O- . Ik snap die Saddam obsessie ook niet. Mensen snappen niet dat die massamoordenaar juist de reden is dat irak nog steeds kapot is.
#freefrederike
pi_151145046
quote:
4s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:46 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Maar door Saddam is Irak juist compleet vernield. :') Jij bent niet bekend met de Irak-Iran oorlog?

[..]

Kijk, als je weinig van het conflict weet, moet je dat gewoon zeggen. En geen conclusies trekken. Saddam voerde een actieve Arabiserings-politiek toe op Koerden. Hij liet hen geen eigen taal spreken in scholen bijvoorbeeld. Ook deporteerde hij de Koerdische bewoners van Kirkoek en vestigde er Arabische kolonisten. Zoiets als Israel-Palestina.

Voor sjiieten geldt het dat Saddam erg sektarisch was in zijn politiek. Soennieten mochten de grootste posities hebben terwijl sjiieten gediscrimineerd werden. En niet discriminatie op de arbeidsmarkt, maar echte discriminatie.
Je hebt het tegen een shia Iraqi, ik weet waar ik het over heb. Saddam was een duivel, maar als je kiest tussen nu en Irak 20 jaar geleden, is die keuze snel gemaakt ^O^
DolphinScreensaver.exe
pi_151145056
quote:
4s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:43 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Maar wie zegt dat 't niet het Iraakse leger was? De Iraakse luchtmacht heeft ook perongeluk wapens gedropt aan ISIS. Ik denk dat zij het eerder waren.
Het 1 sluit het ander niet uit. Maar met de Irakese luchtmacht heeft de PMU contact en coördinatie.
pi_151145063
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:48 schreef lDDQD het volgende:

[..]

Je hebt het tegen een shia Iraqi, ik weet waar ik het over heb. Saddam was een duivel, maar als je kiest tussen nu en Irak 20 jaar geleden, is die keuze snel gemaakt ^O^
Dit! Ik zei al ik ben er niet trots op maar als je inderdaad een keuze moest maken geef mij Saddam. Alles beter dan Iran steunen :r

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2015 00:49:03 ]
pi_151145086
quote:

[..]

Inderdaad, ieder gezond mens zou die van 2015 kiezen. Shiieten en Koerden hebben nu een veilige plek om te wonen. Voor Shiieten is dat Zuid-Irak en voor de Koerden de KRG.
#freefrederike
pi_151145116
quote:
4s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:49 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Inderdaad, ieder gezond mens zou die van 2015 kiezen. Shiieten en Koerden hebben nu een veilige plek om te wonen. Voor Shiieten is dat Zuid-Irak en voor de Koerden de KRG.
Veilig?! _O- Goede grap man :')
pi_151145119
quote:

[..]

Afgezien van (relatieve) veiligheid was letterlijk alles slechter 20 jaar geleden.

quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:50 schreef vigen98 het volgende:

[..]

De KRG en Zuid-Irak zijn veilig.
pi_151145146
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:51 schreef Peunage het volgende:

[..]

Afgezien van (relatieve) veiligheid was letterlijk alles slechter 20 jaar geleden.

[..]

De KRG en Zuid-Irak zijn veilig.
KRG jawel, Zuid Irak ook niet zo?
pi_151145147
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:50 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Dus jij wil zeggen dat Basra en Erbil niet veilig zijn, maar de Irak van Saddam wel? _O- Gozer...Irak zat letterlijk constant in oorlog door Saddam. :') Naast het feit dat Irak ook nog eens zware economische sancties onderging door Saddam en politiek isolationistisch was geworden.
#freefrederike
pi_151145183
quote:
4s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:52 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Dus jij wil zeggen dat Basra en Erbil niet veilig zijn, maar de Irak van Saddam wel? _O- Gozer...Irak zat letterlijk constant in oorlog door Saddam. :')
Ik ging trouwens in 2009 naar Erbil, ik ging naar ene restaurant en dat was tijdens verkiezingstijd he :P Weet je wat er gebeurde? 2 auto's stoppen en schieten op elkaar. Yup... Maar op zich is KRG wel veilig ja :P
pi_151145186
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:52 schreef vigen98 het volgende:

[..]

KRG jawel, Zuid Irak ook niet zo?
Momenteel is het zelfs veiliger.
pi_151145206
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:54 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ik ging trouwens in 2009 naar Erbil, ik ging naar ene restaurant en dat was tijdens verkiezingstijd he :P Weet je wat er gebeurde? 2 auto's stoppen en schieten op elkaar. Yup... Maar op zich is KRG wel veilig ja :P
Dat soort dingen + ontvoeringen zijn "normaal" in heel Irak
DolphinScreensaver.exe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')