Bij infuus prikken ga ik ook meestal even weg.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:06 schreef coccinelle het volgende:
Ik denk dat ik maar een extra bed reserveer voor mijn man. Hij en bloed gaan niet echt samen![]()
Hopelijk gaat het nu wél goed en gaat hij niet half onderuit zoals een paar jaar geleden toen ik een infuus kreeg.
Toch nesteldrang en tegen nesteldrang is niets in te brengen.. de meest onlogische dingen moeten als eerste op orde zijnquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:19 schreef Cholula het volgende:
Wow wat heftig Gevalletje! Kan je vriend ook bij je blijven?
Ik heb net het mandje met snacks van de hond opgeruimd. Priorities, I don'thave them.
Mijn man lag met J. op een stretcher naast me. Hij was ziekquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:06 schreef coccinelle het volgende:
Ik denk dat ik maar een extra bed reserveer voor mijn man. Hij en bloed gaan niet echt samen![]()
Hopelijk gaat het nu wél goed en gaat hij niet half onderuit zoals een paar jaar geleden toen ik een infuus kreeg.
Ik val normaal altijd flauw tijdens bloedprikken, gisteren een keertje nietquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:15 schreef silliegirl het volgende:
Ik viel gister zelf flauw bij bloedprikken. Nog nooit gehad, kan normaal prima tegen bloed, maar nu zag ik het in 't buisje lopen en "floep" daar ging ik. Lekker genant ook.
Dat vruchtwater is dan al een paar uur weg hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:47 schreef Zomerzon01 het volgende:
Die van mij heeft al eens geholpen bij een keizersnede bij een koe en is daar nu nog trots op. En vol overtuigd dat hij de bevalling goed kan hebben en niet flauw zal vallen. Dat vertelt hij ook aan iedereen die het wil horen.
Hij wil zelfs graag onze dochter uit mij halen bij de laatste pers of bij een keizersnede uit mijn buik. Dat vind ik wel weer lief. Lijkt me ook heel erg mooi als dat kan.
Maar ben benieuwd hoe groot hij nog is als ik daar al uren lig te puffen en er een klots vruchtwater uit mij komt gespoten. Haha.
Brrr, ik wil zelf dus echt niets zien. Als die baby op me ligt vind ik het wel best. De rest voel ik wel en aangezien ik sensorisch ben ingesteld vind ik dat echt voldoende.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:37 schreef Vlindur het volgende:
En dit keer wil ik foto's. Van alle kanten en ik wil er een spiegel bij
Ja maar of hij haar dan nog wil opvangen nadat hij heel dat traject heeft gezien bedoel ik.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:53 schreef pessie het volgende:
Dat vruchtwater is dan al een paar uur weg hoor
En keizersnedes bij koeien zijn ook indrukwekkend. Maar toch wel heel anders dan een vrouw ie bevalt vind ikzelf.
Bij mij kwam er nog n vloedgolf achteraan bij de geboorte, had de vk ook niet op gerekendquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:53 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik val normaal altijd flauw tijdens bloedprikken, gisteren een keertje niet. Mijn man trok gisteren al bleek weg toen we nog thuis waren en ik vertelde dat ik bloed moest prikken
[..]
Dat vruchtwater is dan al een paar uur weg hoor
En keizersnedes bij koeien zijn ook indrukwekkend. Maar toch wel heel anders dan een vrouw ie bevalt vind ikzelf.
[..]
Brrr, ik wil zelf dus echt niets zien. Als die baby op me ligt vind ik het wel best. De rest voel ik wel en aangezien ik sensorisch ben ingesteld vind ik dat echt voldoende.
Mijn man ging na mijn middelste na 4 dagen een halve dag naar zijn werk, trakteren en even wat noodzakelijke dingen doen. Hij nam de griep mee dus de dag nadt de kraam weg was lag ik doodziek met griep in bed
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:11 schreef -Spring het volgende:
Bij mij ook.Zoveel dat ik mn kussen kon weggooien. En daar lag ik toch echt gewoon met mn hoofd op.
Ja, met een kersenpitkussen tegen mijn nek. Vorige zwangerschap (en toen ik nog aan de pil was) had ik er ook veel last van. Hormonen en verkrampt of verkeerd zitten en/of stress is geen goede combinatie.. Normaal neem ik een ibu en slaap ik er een nachtje over en dan is het allemaal weer goed. Paracetamol werkt toch minder goed.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:29 schreef pessie het volgende:
Limone, aiii flinke hoofdpijn is nooit fijn! Veel gelegen dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |