ja had je dat niet ffe wat sneller kunnen zeggen...tijd is geldquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:31 schreef TARDIS. het volgende:
Kut madelieff ik had hier ook een ORGIE SC van willen maken.
Maar hoe werkt dat in de SEX SC, hoe kan ik meedoen met zo'n orgie?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja had je dat niet ffe wat sneller kunnen zeggen...tijd is geld
Nee, hoezo?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben jij de dominante in bed? Het type dat volledig de touwtjes in handen wil hebben wat er in bed gebeurd?
ik regel dat niet tardisquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar hoe werkt dat in de SEX SC, hoe kan ik meedoen met zo'n orgie?
inb4 pixelbittyquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:33 schreef Cyberzone het volgende:
Ik kijk even niet en er worden al orgies hier gepland...
Ik wil eigenlijk gewoon intimiteit met madeliefff, alle orgies kunnen me gestolen worden.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:33 schreef Cyberzone het volgende:
Ik kijk even niet en er worden al orgies hier gepland...
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk gewoon intimiteit met madeliefff, alle orgies kunnen me gestolen worden.
Awh dat is liefquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk gewoon intimiteit met madeliefff, alle orgies kunnen me gestolen worden.
Zou zo'n orgie echt niet kunnen hoor. Als je effe niets te doen hebt moet je jezelf al wachtende aftrekken tot je er weer in mag.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan ben je niet hongerig genoegquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zou zo'n orgie echt niet kunnen hoor. Als je effe niets te doen hebt moet je jezelf al wachtende aftrekken tot je er weer in mag.
het is toch veel fijner 1 tegelijkertijd....anders moet je je hoofd erbij houden omdat je iedereen evenveel aandacht moet gevenquote:
Moet je maar zorgen dat je genoeg te doen hebt.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zou zo'n orgie echt niet kunnen hoor. Als je effe niets te doen hebt moet je jezelf al wachtende aftrekken tot je er weer in mag.
Niet zo vies praten, dacht dat jij een dame wasquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
het is toch veel fijner 1 tegelijkertijd....anders moet je je hoofd erbij houden omdat je iedereen evenveel aandacht moet geven
Boekje meenemen ofzo...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Moet je maar zorgen dat je genoeg te doen hebt.
ik doe ook niet aan orgiesquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:38 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Niet zo vies praten, dacht dat jij een dame was
Ik doe weleens op zondag ontbijten met frituurquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:35 schreef tetouaribo het volgende:
Heerlijk, vroeger ontbeet ik wel eens met slagroomijs en hamburgers
Heb je wel eens seks met meerder mensen tegelijk gehad. Meer dan 3 in totaal.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
het is toch veel fijner 1 tegelijkertijd....anders moet je je hoofd erbij houden omdat je iedereen evenveel aandacht moet geven
nee, zeg dat maar tegen die vriend..een vriendin van mij wil weten of jij dat weleens gedaan hebt?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb je wel eens seks met meerder mensen tegelijk gehad. Meer dan 3 in totaal.
Ik vraag dit voor een vriend.
hoe laat?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik doe weleens op zondag ontbijten met frituur
Zou wel mooi zijn, dikke slachtpartij en ondertussen zit er zo'n jan doedel een krant te lezenquote:
Laten we onze vriend en vriendin even met elkaar DM'en.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee, zeg dat maar tegen die vriend..een vriendin van mij wil weten of jij dat weleens gedaan hebt?
"Wacht even hoor jongens, ff deze sudoku afmaken."quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:41 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn, dikke slachtpartij en ondertussen zit er zo'n jan doedel een krant te lezen
tldrquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:42 schreef madeliefff het volgende:
deze kwam ik gister tegenregels van huishoudschool jaren 60:
[ afbeelding ]
goed idee van jou , maar volgens mij durft ze niet op fok te komenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Laten we onze vriend en vriendin even met elkaar DM'en.
mooi was die tijd...maar nee, nu willen vrouwen sterk en afhankelijk zijn en gelijk behandeld willen worden als mannen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:42 schreef madeliefff het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt wel een persiflagequote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:42 schreef madeliefff het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wel. trio twice en ook 2x met een omgebouwde.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb je wel eens seks met meerder mensen tegelijk gehad. Meer dan 3 in totaal.
Ik vraag dit voor een vriend.
gadverquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:46 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik wel. trio tice en ook 2x met een omgebouwde.
Ik geloof er ook niks van. De boodschap is erg conservatief en cultuur christelijk terwijl de schrijfwijze en het woordgebruik daar mijlenver van af staat.quote:
maar de vraag is denk ik meer klopt de inhoud?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik geloof er ook niks van. De boodschap is erg conservatief en cultuur christelijk terwijl de schrijfwijze en het woordgebruik daar mijlenver van af staat.
Hahahahah Niels. Echt?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:46 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik wel. trio twice en ook 2x met een omgebouwde.
Paren is niet een woord dat je gebruikt voor het "consumeren van het huwelijk" als je het op christelijke wijze wil benadrukken. We zijn toch geen dieren?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik geloof er ook niks van. De boodschap is erg conservatief en cultuur christelijk terwijl de schrijfwijze en het woordgebruik daar mijlenver van af staat.
lolquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:48 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja. Ik had wat op, dan ben ik minder moeilijk.
Deze manquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:46 schreef niels0 het volgende:
[..]
dat je die vraag nog moet stellen, zegt veel over jequote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:47 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar de vraag is denk ik meer klopt de inhoud?
exactquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Paren is niet een woord dat je gebruikt voor het "consumeren van het huwelijk" als je het op christelijke wijze wil benadrukken. We zijn toch geen dieren?
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
dat je die vraag nog moet stellen, zegt veel over je
Uurtje of 10.quote:
Spannend leven hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:46 schreef niels0 het volgende:
[..]
Méér dan drie zei ik Niels, deze verhalen interesseren mij niet!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:46 schreef niels0 het volgende:
[..]
hmm, nee, dan heb ik meestal nog geen zin in friet of snacksquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Uurtje of 10.
[..]
Spannend leven hoor.
tardis t lijkt wel of je jouw TT toch hebt geplaatstquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Méér dan drie zei ik Niels, deze verhalen interesseren mij niet!
Werken kun je ook in het huisquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:54 schreef Willoow het volgende:
Toch wel achterlijk om te bedenken dat het vroeger normaal was dat vrouwen niet gingen studeren/werken.
Heb ik niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beschrijf jouw seksleven eens.
ja alhoewel huwelijken tenminste nog stand hielden toenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:54 schreef Willoow het volgende:
Toch wel achterlijk om te bedenken dat het vroeger normaal was dat vrouwen niet gingen studeren/werken.
Precies, dat kunnen mannen dus ook gewoon doenquote:
Link?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In het KPD gedeelte is een seksdating topic.
dan ga ik daar dus niet heen :pquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Weet je waarom huwelijken vroeger stand hielden? Omdat vrouwen toen minder vrijheid hadden.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Precies, dat kunnen mannen dus ook gewoon doen
Kan jij nog wat van leren.quote:
Het belang van het mannelijk orgasme lijkt me ook niet iets wat je als Christelijke organisatie voorop zet. Je houdt het puur bij het praktische aspect, de ejaculatie.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:49 schreef voederbietel het volgende:
exact
Hetzelfde over de intimiteit. Dat is helemaal niet het doel van seks.
Lekker manquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Half vrouwelijk FOK! lekt dagelijks uit KPD.
Ja, maar dat zegt ook niet altijd alles. Toen was scheiden ook niet echt normaal.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja alhoewel huwelijken tenminste nog stand hielden toen
Geen interesse.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik vind het voornamelijk altijd zo lief dat ook lichamen met achterstallig onderhoud daar evengoed aangemoedigd wordenquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik vind het voornamelijk altijd zo lief dat ook lichamen met achterstallig onderhoud daar evengoed aangemoedigd worden
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:03 schreef tetouaribo het volgende:
En daarom worden vrouwen is sommige landen besneden
Misschien dat jij dat nodig hebt om nog enigszins aan je trekken te komen.quote:
vrouwen hadden de man wat meer nodig toen ja, maar het is niet zo dat tegenwoordig alleen vrouwen huwelijken beëindigen. scheiden was ook not done sws vroeger...maar tegenwoordig zijn er zoveel mogelijkheden voor mensen en heerst er een weggooi maatschappij dat het de normaalste zaak is om te scheiden.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:57 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Weet je waarom huwelijken vroeger stand hielden? Omdat vrouwen toen minder vrijheid hadden.
Jullie kunnen niet handelen
kloptquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, maar dat zegt ook niet altijd alles. Toen was scheiden ook niet echt normaal.
[..]
Gisteren nog wel een aardige set kwarktassen gespot hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:03 schreef voederbietel het volgende:
ik vind het voornamelijk altijd zo lief dat ook lichamen met achterstallig onderhoud daar evengoed aangemoedigd worden
ik kom wel aan m'n trekken hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
Misschien dat jij dat nodig hebt om nog enigszins aan je trekken te komen.
sshtquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik kom wel aan m'n trekken hoor
Ik vind het ergens wel mooi dat man en vrouw elkaar nodig hebben. Soort van ying en yang.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
vrouwen hadden de man wat meer nodig toen ja, maar het is niet zo dat tegenwoordig alleen vrouwen huwelijken beëindigen. scheiden was ook not done sws vroeger...maar tegenwoordig zijn er zoveel mogelijkheden voor mensen en heerst er een weggooi maatschappij dat het de normaalste zaak is om te scheiden.
klopt, hoe kunnen zulke verschillende wezens anders bij elkaar blijven, maar vroeger sloeg dat te ver door...ze moeten wel evenveel rechten hebbenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:11 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik vind het ergens wel mooi dat man en vrouw elkaar nodig hebben. Soort van ying en yang.
Mwa, ik denk dat dat een beetje bij het leven hoort. Mannen maar ook vrouwen hebben hun streken. Maar dat moet natuurlijk niet uit de hand lopen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
klopt, hoe kunnen zulke verschillende wezens anders bij elkaar blijven, maar vroeger sloeg dat te ver door...ze moeten wel evenveel rechten hebben
Vind ik niet. Zeker financieel gezien wil je niet afhankelijk zijn van de ander.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:11 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik vind het ergens wel mooi dat man en vrouw elkaar nodig hebben. Soort van ying en yang.
Emotioneel afhankelijk zijn van iemand anders is nog veel erger.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vind ik niet. Zeker financieel gezien wil je niet afhankelijk zijn van de ander.
Dit inderdaad. Voor je schulden kan je altijd nog met een nieuwe identiteit in het buitenland gaan zitten. Je hart blijf je bij je dragen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Emotioneel afhankelijk zijn van iemand anders is nog veel erger.
vroeger was dat toch anders, mooi die symbiose, soort jin en jangquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Voor je schulden kan je altijd nog met een nieuwe identiteit in het buitenland gaan zitten. Je hart blijf je bij je dragen.
#diep
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:03 schreef tetouaribo het volgende:
En daarom worden vrouwen is sommige landen besneden
haha tardis heeft connectiesquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Voor je schulden kan je altijd nog met een nieuwe identiteit in het buitenland gaan zitten. Je hart blijf je bij je dragen.
#diep
Come at me broquote:
Ben jij daar ooit wel eens geweest?quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:31 schreef TARDIS. het volgende:
Kut madelieff ik had hier ook een ORGIE SC van willen maken.
Daarom een orgie met alleen maar vrouwen. Een aan je voeten, de andere aan je lul weer een andere aan je kont en weer een andere aan je mond alle aandacht voor jou.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |