Uurtje of 10.quote:
Spannend leven hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:46 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik wel. trio twice en ook 2x met een omgebouwde.
Méér dan drie zei ik Niels, deze verhalen interesseren mij niet!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:46 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik wel. trio twice en ook 2x met een omgebouwde.
hmm, nee, dan heb ik meestal nog geen zin in friet of snacksquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Uurtje of 10.
[..]
Spannend leven hoor.
tardis t lijkt wel of je jouw TT toch hebt geplaatstquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Méér dan drie zei ik Niels, deze verhalen interesseren mij niet!
Werken kun je ook in het huisquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:54 schreef Willoow het volgende:
Toch wel achterlijk om te bedenken dat het vroeger normaal was dat vrouwen niet gingen studeren/werken.
Heb ik niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beschrijf jouw seksleven eens.
ja alhoewel huwelijken tenminste nog stand hielden toenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:54 schreef Willoow het volgende:
Toch wel achterlijk om te bedenken dat het vroeger normaal was dat vrouwen niet gingen studeren/werken.
Precies, dat kunnen mannen dus ook gewoon doenquote:
Link?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In het KPD gedeelte is een seksdating topic.
dan ga ik daar dus niet heen :pquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Weet je waarom huwelijken vroeger stand hielden? Omdat vrouwen toen minder vrijheid hadden.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Precies, dat kunnen mannen dus ook gewoon doen
Kan jij nog wat van leren.quote:
Het belang van het mannelijk orgasme lijkt me ook niet iets wat je als Christelijke organisatie voorop zet. Je houdt het puur bij het praktische aspect, de ejaculatie.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:49 schreef voederbietel het volgende:
exact
Hetzelfde over de intimiteit. Dat is helemaal niet het doel van seks.
Lekker manquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Half vrouwelijk FOK! lekt dagelijks uit KPD.
Ja, maar dat zegt ook niet altijd alles. Toen was scheiden ook niet echt normaal.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja alhoewel huwelijken tenminste nog stand hielden toen
Geen interesse.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik vind het voornamelijk altijd zo lief dat ook lichamen met achterstallig onderhoud daar evengoed aangemoedigd wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |