quote:
met je hand gewoon, welke voet maakt niet uitquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maakt het wat uit welke voet?
en waarmee je hem aantikt?
Die heb ik al gehad toen ik 5 was. Eerste keer dat ik door turken was geklaptquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:13 schreef Matip het volgende:
[..]
moet je een loden pijp tegen je hoofd?
Maar het is toch zo?quote:
Ik kan het me haast niet voorstellen. Het klinkt mij alsof je mij een loer probeert te draaien.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hmm klinkt inderdaad erg raar. soms helpt het om tien keer je voet aan te tikken om een patroon te doorbreken...als het niet werkt zou ik het 20 keer proberen
zo ben ik niet...ik ben madeliefffffquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar het is toch zo?
[..]
Ik kan het me haast niet voorstellen. Het klinkt mij alsof je mij een loer probeert te draaien.
Waren de f'jes in de aanbieding?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:15 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zo ben ik niet...ik ben madeliefffff
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:15 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zo ben ik niet...ik ben madeliefffff
gelukkig heb jij geld zatquote:
Eigenlijk wel ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar het is toch zo?
[..]
Ik kan het me haast niet voorstellen. Het klinkt mij alsof je mij een loer probeert te draaien.
Wat heb je gedaan Niels??quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:19 schreef niels0 het volgende:
Net op m'n falie gekregen van Yvonne.
Ze heeft gelijk. Gelukig geen ban gehad.
Niet grappig.quote:
Wat?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:19 schreef niels0 het volgende:
Net op m'n falie gekregen van Yvonne.
Ze heeft gelijk. Gelukig geen ban gehad.
Ik had gescholden hier in KLB. Ik ga dat niet opnieuw opdraaien want dan krijg ik zeker een ban.quote:
Stuur ff in DM wat je had gezegd.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:22 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik had gescholden hier in KLB. Ik ga dat niet opnieuw opdraaien want dan krijg ik zeker een ban.
Ben jij de dominante in bed? Het type dat volledig de touwtjes in handen wil hebben wat er in bed gebeurd?quote:
verkeerde topic tardis!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben jij de dominante in bed? Het type dat volledig de touwtjes in handen wil hebben wat er in bed gebeurd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |