Dat zie je. 100%. Ik pik ze er zo uit. Zeker als eerst zo'n mager kuiken bij de voorkeuring 2 maanden staat en hij daarna fucking arnold is.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:08 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze daar achter komen dan?
ja dat kan dus niet he. Het is laag drempelig.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:08 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
[quote]Op vrijdag 20 maart 2015 11:09 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Verplichte testen? Is toch wel in urine te zien of niet?
Maar een officiele test door een dopingautoriteit is heel duur en pas na maanden heb je dan uitslag. Ik weet niet of de aanwezigheid van anabolen ook simpeler te testen is en of dat legaal toegestaan is als het niet door een officiele dopingautoriteit is, maar vraag me af of dat haalbaar is.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:09 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Verplichte testen? Is toch wel in urine te zien of niet?
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat zie je. 100%. Ik pik ze er zo uit. Zeker als eerst zo'n mager kuiken bij de voorkeuring 2 maanden staat en hij daarna fucking arnold is.
[..]Ja maar dat je het ziet is geen bewijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
ja dat kan dus niet he. Het is laag drempelig.En de jury ziet die mensen alleen op de wedstrijd, niet 2 maanden van tevoren.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:11 schreef Qwea het volgende:
ja dat kan dus niet he. Het is laag drempelig.
Zelfs de jury?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:11 schreef Qwea het volgende:
ja dat kan dus niet he. Het is laag drempelig.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:13 schreef gcjoel het volgende:
Gebruik wordt eigenlijk nooit getest in bodybuilding.
Alleen bij natural wedstijden verder nooit, schijnt erbij te horen.
Dat niet meer drinken voor een wedstrijd is volgens mij ook vrij achterhaald, dat doen de meeste ook al niet meer. Alleen nog die ouderwetse trainers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Dat zal de reden wel zijn ja. Tijd, geld.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:13 schreef La_Tramposa het volgende:
Maar een officiele test door een dopingautoriteit is heel duur en pas na maanden heb je dan uitslag. Ik weet niet of de aanwezigheid van anabolen ook simpeler te testen is en of dat legaal toegestaan is als het niet door een officiele dopingautoriteit is, maar vraag me af of dat haalbaar is.
Ja wel want de jury heeft ze ingedeeld in de klasse afgelopen week. Dus die hebben ze gezien.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja maar dat je het ziet is geen bewijsEn de jury ziet die mensen alleen op de wedstrijd, niet 2 maanden van tevoren.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:32 schreef CrunchySelf het volgende:
@Maraca
Cappuccino op werk was een goed idee, koffie is te drinken nu
Ah oke. Nouja misschien geven ze dan minder punten als ze het ongeloofwaardig vinden. Ik heb er verder ook geen verstand vanquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja wel want de jury heeft ze ingedeeld in de klasse afgelopen week. Dus die hebben ze gezien.
Niet piepen, gewoon gaanquote:
Misschien iets van eiwitten erbij pakken? Nu heb je allemaal carbs op die niet echt vullenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:16 schreef La_Tramposa het volgende:
Maar wel: hongerrrrrr! Heb al 3 rijstwafels, een brosse eierkoek en een appel als T op en de 45 min. tot lunchtijd duren echt nog langggg
Ik weetsquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Niet piepen, gewoon gaanIk was vanmorgen ook om 7 uur in het zwembad, terwijl ik liever nog in bed had gelegen
Mja mijn ontbijt was 300g kwark dus die eiwitten had ik al binnen. Het komt denk ik doordat ik gisteren niet meer veel gegeten heb na 5 uur, dan is de morgen gewoon altijd heeuuul hongerigquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Misschien iets van eiwitten erbij pakken? Nu heb je allemaal carbs op die niet echt vullen
(appel maakt me altijd alleen maar hongeriger! haha)
Mja bijna lunch toch!
Oh ja dat is vervelend inderdaad, nja ff goed lunchen dan is het wel over toch!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:20 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja mijn ontbijt was 300g kwark dus die eiwitten had ik al binnen. Het komt denk ik doordat ik gisteren niet meer veel gegeten heb na 5 uur, dan is de morgen gewoon altijd heeuuul hongerigGaat wel weer over..
Straks aan de scones en fruitsaladequote:
Directe diskwalificatiequote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:40 schreef Qwea het volgende:
Jongens ik ben mijn shape omzeep () aan het helpen. IK EET BROOD! NOES
Staat gelijk aan anabolen dit!!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:40 schreef Qwea het volgende:
Jongens ik ben mijn shape omzeep () aan het helpen. IK EET BROOD! NOES
Beter nog.. anabolen willen we nog wel door de vingers zien.. maar brood?quote:
Ja want dat gebruiken ze zelf niet!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Beter nog.. anabolen willen we nog wel door de vingers zien.. maar brood?
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Beter nog.. anabolen willen we nog wel door de vingers zien.. maar brood?
quote:
Oneerlijk, jij bent aan het cutten en eet nog meerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:54 schreef Qwea het volgende:
Hier een banaan, 4 spelt bth en whey kwarktaart
En ik heb echt geen zin in de gym
Nou ja, ik vind de gym keileuk. Alleen ik ben moe en heb echt geen zinquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:59 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Oneerlijk, jij bent aan het cutten en eet nog meer
Gym is kut
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind de gym keileuk. Alleen ik ben moe en heb echt geen zinik ga zo eerst maar eens powernappen
Denken dat ik ga nappen op kantoorquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:28 schreef sandertjuh het volgende:
Pfff ambtenaren met jullie powernappen!
Is gewoon buiten werktijd hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:28 schreef sandertjuh het volgende:
Pfff ambtenaren met jullie powernappen!
Ik heb zin in ijs en troep. Maar maandag nog 2k boven mijn kcals lopen etenquote:
boks voor het eerste deel!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb zin in ijs en troep. Maar maandag nog 2k boven mijn kcals lopen eten
Maar ga je dan ook echt los?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
boks voor het eerste deel!
Ik mag morgen weer zonder bij te houden dus moet vandaag gewoon mijn bek houden
Nog 3 minuten en dan weekendquote:
Nee niet los, maar wel gewoon waar ik zin in heb. Ik tel geen eiwitten enz en ik heb toevallig een verjaardag dus neem dan bijvoorbeeld wel gewoon taart. Waarschijnlijk eten we patat 's avonds, maar ik eet me niet meer misselijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar ga je dan ook echt los?
Ik skip de gym. En ik heb mijn kcal vandaag 300kcals omhoog gemikt. Extra kwark
Ja precies... Ik dus niet. Ik heb geen rem en daar baal ik van.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee niet los, maar wel gewoon waar ik zin in heb. Ik tel geen eiwitten enz en ik heb toevallig een verjaardag dus neem dan bijvoorbeeld wel gewoon taart. Waarschijnlijk eten we patat 's avonds, maar ik eet me niet meer misselijk.
Dat heb ik gelukkig wel redelijk uit mijn systeem!
Had ik ook altijd, ik had echt een eetstoornis ontwikkeld door het vele 'dieten' en sporten.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja precies... Ik dus niet. Ik heb geen rem en daar baal ik van.
Meestal 1 junkdag of -avond ja. Dan zoek ik iets SUPERLEKKERS uit en dan eet ik dat. Taart, of brownies, of koekjes, chippies, zoiets. En ik mag van mezelf altijd 1 avond in de week pilsen, al haal ik dat ook niet altijd. Het is eerder om het weekend.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:04 schreef Qwea het volgende:
Dus jullie hebben 1 junkdag per week? Metmax aantal kcal? Of lekker vreten?
Heb ik met vlagen ook moeite mee. Is tegenwoordig echter wel beter geworden sinds ik er minder spastisch mee om ga moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja precies... Ik dus niet. Ik heb geen rem en daar baal ik van.
ik houd wel rekening met het aantal calorieenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:04 schreef Qwea het volgende:
Dus jullie hebben 1 junkdag per week? Metmax aantal kcal? Of lekker vreten?
Neuh dat ook zeker niet. Soms heb ik dat ook wel, van die periodes met veel feestjes, en dan laat ik dat gewoon lekker toe. Er mag ook best een beetje geleefd wordenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:16 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik plan geen junkdagen. Soms kan ik 2 of 3 weken superstrak, gezond, niet teveel eten, en soms heb ik 3 feestjes in één weekend. Dan laat ik het gewoon maar even los, ik stress al om genoeg dingen, als ik ook nog elk hapje op een feestje ga tellen word ik helemaal een ongezellige freak
+1quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik denk wel eens; als ik het echt vol zou houden om nooit meer te snoepen of af en toe teveel te eten zou ik nu al 50 kg geweest zijn of zo
Dankzij jouw collega's is mijn weekend bij voorbaat al opquote:
Maarja zou dat gezond zijn? Ik val nu al 1kg per maand af ongeveer, veel meer hoeft het niet te zijn van mij.quote:
Ik zou het niet eens willen want ik vind eten veel te leuk en lekkerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maarja zou dat gezond zijn? Ik val nu al 1kg per maand af ongeveer, veel meer hoeft het niet te zijn van mij.
Het enige is dat ik deze winter niet wéér wat winterkgs aan wil komen, dat is de afgelopen 2 jaar wel gebeurd.
Neh, want het is ook gezond om af en toe wel eens dingen te nemen die je superlekker vindt. Ik vind soulfood ook heel erg belangrijk. Kan me echt niet voorstellen om nooit meer brownies te eten, alleen maar for the sake van mijn lichaam, zeg maar. Want omg, koekjes, taart, brownies, pannenkoeken met stroop. Ik denk dat ik diep ongelukkig zou zijn als ik dat niet mocht eten, dus dat is niet gezond!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maarja zou dat gezond zijn? Ik val nu al 1kg per maand af ongeveer, veel meer hoeft het niet te zijn van mij.
Het enige is dat ik deze winter niet wéér wat winterkgs aan wil komen, dat is de afgelopen 2 jaar wel gebeurd.
Haha, kan je nagaan hoe het voor Artoo wasquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:27 schreef Lonaa het volgende:
En godverdomme wat een killing route voor mijn toch al spierpijnbenen.
Minder zwaar. Wat ik ben een dik mietje, en Artoo is in topconditie.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:28 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Haha, kan je nagaan hoe het voor Artoo was
Ey, ik vond het ook gewoon best zwaarquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Minder zwaar. Wat ik ben een dik mietje, en Artoo is in topconditie.
Ja ik dus ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Had ik ook altijd, ik had echt een eetstoornis ontwikkeld door het vele 'dieten' en sporten.
Ja! Ik denk soms de hele dag aan eten. Vandaag is bv zo'n dag. Ik heb honger. Nee, trek. Trek in zoet spul. Koekjes. Chocolade. Alles.quote:Ik mocht van mezelf alleen maar volgens het schema eten en nam echt niks extra. Niet op verjaardagen of bij traktaties. Maar omdat je eigenlijk wel zou willen ga je er eigenlijk nog meer mee bezighouden omdat je nee moet zeggen.
Zooooooo herkenbaar. Of de dagen / weken na een cheatdag minder eten om te compenseren.quote:Ik werd er echt obsessed door, dus als ik dan cheatdag had ging ik los en echt misselijk enz. Mja alles mocht daarna 2 weken weer niet.
Maar dat vind ik lastig. Want, nou ja ik heb echt niet elke dag trek in chocolade.. maar Maandag at ik ijs enzo (in totaal 2000 kcal bovenop mijn schema) wel vaker. Ik zou nu bv best heel graag een snickers lusten. Alleen blijft het ws niet bij die snickers.quote:Is ook helemaal niet leuk, op een verjaardag wil ik gewoon taart kunnen nemen als het lekker is.
Ik ben er nu wel achter dat ik mezelf die dingen niet moet verbieden en gewoon de keus moet maken af en toe. Ik had deze week zelfs een salade besteld toen we te lui waren om te koken, gewoon omdat ik dat liever wilde(mijn vriend had shoarma
)
Ja, ik snap het. Maar als ik dat koekje pak dan denk ik : Hek vd dam, lets eat alles!quote:Ik heb dus echt weer moeten leren dat het niet nu of nooit is en als ik teveel neem ik me daarna nog meer klote voel. Daarom dus door de week wel koekje in mijn schema want dat vind ik gewoon lekker bij de thee, kleine dingetjes die het makkelijker maken.
Maar is dat een junk maaltijd of een complete dag dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:10 schreef Artoo het volgende:
[..]
Meestal 1 junkdag of -avond ja. Dan zoek ik iets SUPERLEKKERS uit en dan eet ik dat. Taart, of brownies, of koekjes, chippies, zoiets. En ik mag van mezelf altijd 1 avond in de week pilsen, al haal ik dat ook niet altijd. Het is eerder om het weekend.
ja maar daar heb je het hem dus juist. Dat ben ik dus al (serieus.)quote:
We hadden het allebei zwaar. Kusje.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:31 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ey, ik vond het ook gewoon best zwaarEn jij bent geen mietje, want je ging 18 km mee.
Hoeveel pak je max?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:19 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ik houd wel rekening met het aantal calorieen
Een junk 'maaltijd' meer. Overdag eet ik dan zo normaal mogelijk (meestal omdat ik overdag ergens nog sport) en het is dan vaak 's avonds, dat ik echt iets lekkers neem bij een filmpje of zo.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar is dat een junk maaltijd of een complete dag dan?
Maar kijk; jij hebt nu een duidelijk doel. Dan moet je even egoistisch kunnen zijn. Zo heb ik ook geleefd toen ik wedstrijdroeide, geen feestjes, geen drank, nauwelijks ongezond eten. Maar als die wedstrijd geweest is, moet je ook wel weer even de rem eraf kunnen halen denk ik. Ga dan een keer lekker uit eten met je vriend, ga weer een keer naar een feestje..quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:34 schreef Qwea het volgende:
ja maar daar heb je het hem dus juist. Dat ben ik dus al (serieus.)
Ja maar dat vind ik dus ook heel lastig. Want ergens wil ik graag los laten en leven enzulks en anderzijds wil ik dat ideaal beeld hebben wat in mijn hoofd zit. Terwijl ik 99% zeker weet dat als ik daar ben, ik nog niet tevreden ben.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens willen want ik vind eten veel te leuk en lekker
Dan maar minder afgetraind. daar ben ik wel achter voor mezelf!
Ja maar dit gaat niet over nu. Dit is al 2.5 jaar zo. Heeft geen fuck met een wedstrijd te maken, helaasquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:36 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar kijk; jij hebt nu een duidelijk doel. Dan moet je even egoistisch kunnen zijn. Zo heb ik ook geleefd toen ik wedstrijdroeide, geen feestjes, geen drank, nauwelijks ongezond eten. Maar als die wedstrijd geweest is, moet je ook wel weer even de rem eraf kunnen halen denk ik. Ga dan een keer lekker uit eten met je vriend, ga weer een keer naar een feestje..
Dat helpt zekerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:38 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb trouwens ook dagen waarop ik veel te weinig eet. Als je een duurloop van 30km doet of een halve marathonwedstrijd dan krijg je dat er echt niet aangegeten. Dus ik geloof maar dat dat de slechte dagen een beetje opheft
Ik heb het ook weer moeten leren. Ik heb serieus een maand of misschien 2 maanden niks bijgehouden. Gewoon gegeten waar ik trek in had wanneer ik honger had.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja ik dus ook.
[..]
Ja! Ik denk soms de hele dag aan eten. Vandaag is bv zo'n dag. Ik heb honger. Nee, trek. Trek in zoet spul. Koekjes. Chocolade. Alles.
[..]
Zooooooo herkenbaar. Of de dagen / weken na een cheatdag minder eten om te compenseren.
[..]
Maar dat vind ik lastig. Want, nou ja ik heb echt niet elke dag trek in chocolade.. maar Maandag at ik ijs enzo (in totaal 2000 kcal bovenop mijn schema) wel vaker. Ik zou nu bv best heel graag een snickers lusten. Alleen blijft het ws niet bij die snickers.
[..]
Ja, ik snap het. Maar als ik dat koekje pak dan denk ik : Hek vd dam, lets eat alles!Ofzo. iets. Ik kan het niet goed uitleggen.
Aah ja, duidelijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:35 schreef Artoo het volgende:
[..]
Een junk 'maaltijd' meer. Overdag eet ik dan zo normaal mogelijk (meestal omdat ik overdag ergens nog sport) en het is dan vaak 's avonds, dat ik echt iets lekkers neem bij een filmpje of zo.
Maar mijn ideaalbeeld is ook niet realistisch. En dat weet ik ergens zelf ook wel. Want ik weet ook, dat als ik er ben, het toch nog steeds niet goed genoeg is.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:37 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb (nog?) geen ideaalbeeld. Ik wil gewoon graag gezond en gelukkig zijn. Daarvoor moet ik afvallen, meer conditie, sterker worden, lekker eten, af en toe naar een feestje enz.
Ja maar die heb ik dus nietquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:38 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb trouwens ook dagen waarop ik veel te weinig eet. Als je een duurloop van 30km doet of een halve marathonwedstrijd dan krijg je dat er echt niet aangegeten. Dus ik geloof maar dat dat de slechte dagen een beetje opheft
Ik herken dit echt zo! Echt ik ben blij dat ik het nu niet meer zo heb.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar dit gaat niet over nu. Dit is al 2.5 jaar zo. Heeft geen fuck met een wedstrijd te maken, helaas![]()
Ik ben serieus als de dood dat ik aankom (voorbeeld. Ik heb net 2 stukjes kaas in de winkel gehad en een hapje koekje wat ik zag slingeren. Echt een hapje). En ook daardoor heb ik als ik toch al heb lopen "cheaten" (kut woord) dat de rem eraf is en een "fuck it ik heb nu toch al keihard lopen falen" gevoel. En dan vreten we nog meer.
Ik zou bv serieus vanaaf kei fucking graag uit eten gaan. Lijkt me serieus heerlijk. Maar dan weet ik nu al, dat als ik thuis kom ik waarschijnlijk de kast in duik opzoek naar meer eten. En als dat niet zo is, ga ik me alsnog super kei fucking schuldig voelen
Naja, triest, vooral vervelend voor jou.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar mijn ideaalbeeld is ook niet realistisch. En dat weet ik ergens zelf ook wel. Want ik weet ook, dat als ik er ben, het toch nog steeds niet goed genoeg is.
En in mijn wereld kan ik niet naar feestjes enzo. Best triest eigenlijk, dit
Kan je niet subdoelen stellen of zo? Vetpercentage x bereikt, dan mag je één avondje eten waar je zin in hebt, en de volgende dag weer knallen om het volgende doel te halen. En dan ook van tevoren met jezelf afspreken dat je je niet schuldig voelt. Je kunt sowieso beter één keer heul veeeel eten dan elke dag een beetje teveel; je kan toch niet al het overschot opnemen dus het meeste poep je zo weer uit. Schrijf het desnoods op; vanavond ga ik genieten van het eten en me niet schuldig voelen. Op den duur zal je toch toe moeten naar een iets natuurlijker omgang met eten..quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar dit gaat niet over nu. Dit is al 2.5 jaar zo. Heeft geen fuck met een wedstrijd te maken, helaas![]()
Ik ben serieus als de dood dat ik aankom (voorbeeld. Ik heb net 2 stukjes kaas in de winkel gehad en een hapje koekje wat ik zag slingeren. Echt een hapje). En ook daardoor heb ik als ik toch al heb lopen "cheaten" (kut woord) dat de rem eraf is en een "fuck it ik heb nu toch al keihard lopen falen" gevoel. En dan vreten we nog meer.
Ik zou bv serieus vanaaf kei fucking graag uit eten gaan. Lijkt me serieus heerlijk. Maar dan weet ik nu al, dat als ik thuis kom ik waarschijnlijk de kast in duik opzoek naar meer eten. En als dat niet zo is, ga ik me alsnog super kei fucking schuldig voelen
Ik vind dat dood, dood en doodeng. Ik hou al 2+ jaar trouw tot in het obsessieve alles bijquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb het ook weer moeten leren. Ik heb serieus een maand of misschien 2 maanden niks bijgehouden. Gewoon gegeten waar ik trek in had wanneer ik honger had.
JA! Dat heb ik dus ook. Altijd honger.. denk ik.quote:Echt even geprobeerd te luisteren naar mijn lichaam, pas eten als je honger hebt en stoppen als je vol denkt te zitten. Was echt ff wennen op dat moment want ik had altijd honger dacht ik.
Misschien moet ik eens kijken of ik niet ook standaard ergens een "junkmaaltijd" in kan bouwen ofzo. iets.quote:Maar als je jezelf echt totaal geen regels oplegt is het makkelijk. Ik at iets maar omdat ik het als ik weer honger zou krijgen weer zou mogen pakken kon ik ook makkelijk stoppen.
In die 2 maanden uiteraard wel iets aangekomen omdat je toch vooral minder gezond eten pakt.
Daarna dus begonnen aan redelijk vast schema met af en toe wat lekkers enzo, dat gaat prima.
Als ik ergens echt zin in heb neem ik het ook ongeacht mijn schema of de dag.
Cheatmeals heb ik ook niet echt omdat ik niet van junkfood houd. Ik kook 10x liever zelf een fancy maaltijd dan dat ik een pizza bestel. Vanavond eet ik bijvoorbeeld homemade tex-mex burgers. Dat is qua kcal echt een flinke maaltijd, maar ik heb ook behoorlijk gesport dus dan zie ik het weer niet als een cheatmeal, maar een prima (en zomglekkere) manier om mijn lichaam te voeden na zo'n inspanning.quote:
Maar wat ik dan zo ontzettend eng vindt, is dus dat uit eten gaan bv, met toetje, ect. Dan erachter komen dat je bij de volgende vetmeting in vet bent toegenomen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Naja, triest, vooral vervelend voor jou.
Ik herken heel veel van wat je zegt heel erg, want dat heb ik ook gehad. Nu niet meer zo, (hoewel sommige dingen nog steeds een beetje)
Het enige wat er aan te doen is is het wel doen en met vallen en opstaan balans leren.
QFT. Het is heel belangrijk dat je leert in te zien dat een keer genieten, jezelf iets meer toestaan dan normaal, helemaal niet slecht is. Echt niet. Soulfood. Geniet er van, gun jezelf dit.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:43 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Kan je niet subdoelen stellen of zo? Vetpercentage x bereikt, dan mag je één avondje eten waar je zin in hebt, en de volgende dag weer knallen om het volgende doel te halen. En dan ook van tevoren met jezelf afspreken dat je je niet schuldig voelt. Je kunt sowieso beter één keer heul veeeel eten dan elke dag een beetje teveel; je kan toch niet al het overschot opnemen dus het meeste poep je zo weer uit. Schrijf het desnoods op; vanavond ga ik genieten van het eten en me niet schuldig voelen. Op den duur zal je toch toe moeten naar een iets natuurlijker omgang met eten..
Ja maar, dan denkt mijn hoofd dus dat ik heel die vetpercentage verknal door uit eten te gaan. Ik was ook echt compleet flabbergasted dat ik Maandag had lopen vreten als een trein, en gisteren gewoon 2.5kg lichter was en er 2.1% vet weg wasquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:43 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Kan je niet subdoelen stellen of zo? Vetpercentage x bereikt, dan mag je één avondje eten waar je zin in hebt, en de volgende dag weer knallen om het volgende doel te halen. En dan ook van tevoren met jezelf afspreken dat je je niet schuldig voelt. Je kunt sowieso beter één keer heul veeeel eten dan elke dag een beetje teveel; je kan toch niet al het overschot opnemen dus het meeste poep je zo weer uit. Schrijf het desnoods op; vanavond ga ik genieten van het eten en me niet schuldig voelen. Op den duur zal je toch toe moeten naar een iets natuurlijker omgang met eten..
Ja, herkenbaar. Dat had ik eerder ook heel erg. Dan ging ik zo weinig eten dat de weegschaal wel naar beneden MOEST gaan. En als dat dan niet gebeurde, dan at ik nog minder. Opgelost.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar wat ik dan zo ontzettend eng vindt, is dus dat uit eten gaan bv, met toetje, ect. Dan erachter komen dat je bij de volgende vetmeting in vet bent toegenomen bijvoorbeeld.
Ik voel me overigens ook kei dik nadat ik van mijn schema ben afgeweken
Jawel, heb ik. Deels. Heb een psyscholoog maar die is er niet gespecialiseerd in. Dus ik vroeg of ze me door kon verwijzen maar dan kom je bij een eetstoornisgroep. Ik wil geen groep. Ik wil 1 op 1.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:46 schreef Artoo het volgende:
[..]
QFT. Het is heel belangrijk dat je leert in te zien dat een keer genieten, jezelf iets meer toestaan dan normaal, helemaal niet slecht is. Echt niet. Soulfood. Geniet er van, gun jezelf dit.
Heb je nog hulp bij deze eetproblemen, Q? Als je er nog zo'n moeite mee hebt lijkt professionele hulp eigenlijk wel een goed idee misschien?
Ja ik neig ook naar troep eten. Alhoewel, wel minder. Want als je me laat kiezen tussen friet en sperziebonen ga ik echt voor de bonen. Wokgroente en pizza ga ik voor de pizza.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:45 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb dit boek erbij gelezen:
How to have your cake and skinny jeans to
Gaat over intuitief eten, ik hoopte zo echt te kunnen blijven eten maar dat werkte voor mij niet.
Ik neig toch teveel naar de snoepjes en koekjes enz.
Was wel heel leerzaam om te resetten en te leren over hoe je brein af en toe werkt rond eten
Toen ik stopte met bijhouden en het eten dus echt los liet heb ik me expres niet gewogen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar, dan denkt mijn hoofd dus dat ik heel die vetpercentage verknal door uit eten te gaan. Ik was ook echt compleet flabbergasted dat ik Maandag had lopen vreten als een trein, en gisteren gewoon 2.5kg lichter was en er 2.1% vet weg was![]()
En ja, daar zie ik aan de ene kant wel heel erg tegen op. Maar aan de andere kant is dit ook echt geen doen voor de rest van mijn leven
Ja, wat meer gespecialiseerde hulp is dan vermoedelijk wel een goed idee. Want door jezelf zo veel te ontzeggen om maar een ideaalbeeld na te jagen is op de lange termijn ook echt geen doen. Prima voor een kortere tijd, maar als het de kwaliteit van leven belemmert, en ik meen dat nu ook tussen de regels door te lezen, dan wordt het wel tijd om dat aan te pakken. Dat bedoel ik trouwens niet lullig of zo, mocht dat zo over komenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jawel, heb ik. Deels. Heb een psyscholoog maar die is er niet gespecialiseerd in. Dus ik vroeg of ze me door kon verwijzen maar dan kom je bij een eetstoornisgroep. Ik wil geen groep. Ik wil 1 op 1.
Ik zie haar volgende week vrijdag weer dus ik zal het eens voorleggen. Had haar 3 weken geleden ook al gemailt dat ik zo'n last heb van vreetbuien.
Dat heb ik idd ook een poos gehad. Maar dat doe ik niet meer. Nu ga ik gewoon extra sportenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar. Dat had ik eerder ook heel erg. Dan ging ik zo weinig eten dat de weegschaal wel naar beneden MOEST gaan. En als dat dan niet gebeurde, dan at ik nog minder. Opgelost.
Ja nou precies dat! en ik denk nu ook "ja en dan gaan we vanaaf uit eten. Je hebt maandag ijs enzulks gehad en de week ervoor ben je op zaterdag avond uit geweest en heb je zoveel lopen vreten dat je het uit hebt lopen kotsen omdat je er letterlijk ziek van bent geworden. Is dat dan slim denk je? Hmm? Weer buiten je schema eten?"quote:Die neiging heb ik nog steeds wel hoor, en ik eet nog steeds (wel eens) te weinig. Maar ik ben me ook zorgen gaan maken, want dat is niet gezond en ik WIL graag gezond zijn. Gezien ik de afgelopen 4 weken 4,5 kg afgevallen ben, vind ik dat ik vanavond best wat drankjes mag drinken, want 4,5 kg is heel veel en meer dan ik verwacht had.
(Hoewel er ook wel dat stemmetjes is dat zegt, ja maar als je nu NIET gaat drinken, dan ben je morgen NOG lichter....)
Dat heeft mo gedaan, ooit. Ik werd hysterisch joh, niet normaalquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Toen ik stopte met bijhouden en het eten dus echt los liet heb ik me expres niet gewogen.
Gewoon weegschaal opbergen of wegdoen en geen metingen doen.
2 maar ja?quote:Kostte wat wilskracht maar anders gaat je hoofd meteen fucken, zie je je hebt wat gegeten en nu ben je 100 gram zwaarder. Dit kan niet stop ermeeee!
Het verbaasde me dus ook dat ik maar een kilo of 2 was aangekomen in die tijd.
Ik heb maandag maar 3 krentenbollen gehadquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:51 schreef La_Tramposa het volgende:
Kan je niet een lijstje maken van dingen waar je ultiem veel zin in hebt? En dan mag je op een bepaald moment daar 2 of 3 dingen van nemen. En er dan ook echt bewust van genieten. Hoe meer je ervan geniet, ipv schrokschrokschrok naar binnen 'omdat het mag', hoe kleiner ook de kans dat je je schuldig voelt.
Uiteindelijk heb je maandag ook genoten van je ijsje en je krentenbollen zonder meteen de hele zak leeg te eten toch?
Moet je maar op tijd beginnenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:24 schreef sanger het volgende:
[..]
Dankzij jouw collega's is mijn weekend bij voorbaat al op
Thanks.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat heb ik idd ook een poos gehad. Maar dat doe ik niet meer. Nu ga ik gewoon extra sportenNet zo debiel.
[..]
Ja nou precies dat! en ik denk nu ook "ja en dan gaan we vanaaf uit eten. Je hebt maandag ijs enzulks gehad en de week ervoor ben je op zaterdag avond uit geweest en heb je zoveel lopen vreten dat je het uit hebt lopen kotsen omdat je er letterlijk ziek van bent geworden. Is dat dan slim denk je? Hmm? Weer buiten je schema eten?"
Ik ga snijden.![]()
4,5 is trouwens awesome
80/20quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:27 schreef Lonaa het volgende:
Ik doe geen junkdagen, ik eet gewoon altijd lekker en soms wat minder gezond.
Nou, precies. Ik heb ook geen deadline, alleen een doel.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
80/20dan gaat het misschien niet zo hard, maar ik heb geen echte deadline (hooguit september, maar zelfs die is niet hard) en zo hou ik het tenminste vol
Ik zou het persoonlijk niet zo vastleggen, maar gewoon bedenken wat een natuurlijk moment is. Om te vieren dat je x aantal maanden/jaren samen bent met je vriend, na een belangrijk weeg/meet moment of wanneer je een PR hebt gehaald in je KT wat al heel lang niet lukte of zo.. maak er echte genietmomentjes van!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb maandag maar 3 krentenbollen gehadMaar dat was omdat mo de rest had afgepakt
wnt ik wilde de rest wel echt gaan eten. En ik heb maandag een stroopwafel gehad. 1, trouwens. Geen 5
![]()
Maar ik zie waar je naar toe wilt ja. Maar dat lijstje, eet je dat dan elke week? 1x per 2 weken? 1x per 4?
Ik weet dat je het niet lullig bedoeldquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:51 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ja, wat meer gespecialiseerde hulp is dan vermoedelijk wel een goed idee. Want door jezelf zo veel te ontzeggen om maar een ideaalbeeld na te jagen is op de lange termijn ook echt geen doen. Prima voor een kortere tijd, maar als het de kwaliteit van leven belemmert, en ik meen dat nu ook tussen de regels door te lezen, dan wordt het wel tijd om dat aan te pakken. Dat bedoel ik trouwens niet lullig of zo, mocht dat zo over komen
Is het niet juist onverstandig om eten te koppelen aan een emotie?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:56 schreef La_Tramposa het volgende:
U
[..]
Ik zou het persoonlijk niet zo vastleggen, maar gewoon bedenken wat een natuurlijk moment is. Om te vieren dat je x aantal maanden/jaren samen bent met je vriend, na een belangrijk weeg/meet moment of wanneer je een PR hebt gehaald in je KT wat al heel lang niet lukte of zo.. maak er echte genietmomentjes van!
Probeer eten ook als iets positiefs te zien en niet alleen maar als een streng regime of een straf als je het teveel doet..
Ga mee en proef van elk biertje een kwart en voer de rest aan je vriendquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik weet dat je het niet lullig bedoeld
Maar weet je, voor mij is het best wel kut om zo met eten om te moeten gaan, maar voor Mikey nog veel kutter. Gezellig een pizza'tje pakken zit er niet in. Want dan krijgt ie daarna het gejank van "Zie ik ben diiiihiiiiiiiik paas de chocolade ook maar" en "Kijk, zie, vetribbel. Dik. Ik voel me schuldig. Ik had dit niet moeten doen." gewoon ongedwongen eten kan ik niet meer.
Mooi voorbeeld: Bockbiertour 26 april. Ik wil echt vet keigraag mee want awesome tof. Maar ik ben dusdanig in "paniek" nu als ik er al aan denk dat ik een groot overschot aan kcal binnen krijg dat ik het liefst echt niet mee ga. Dus, Mikey weer pissig want "Het kan ook nooit eens normaal"
Haha je moet zulke dingen ook echt zelf beslissen, anderen kunnen je niet helpen (nja behalve professioneel eventueel)quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat heeft mo gedaan, ooit. Ik werd hysterisch joh, niet normaalEn onrustig.
[..]
2 maar ja?
mwah, je moet het niet als beloning gaan zien of zo, maar er bewust van genieten is wel belangrijk. Beter dan hersenloos eten naar binnen werken uit verveling.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Is het niet juist onverstandig om eten te koppelen aan een emotie?
Maar dan beloon je jezelf met eten zeg maar. En ik ben daar net een beetje van af.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:56 schreef La_Tramposa het volgende:
U
[..]
Ik zou het persoonlijk niet zo vastleggen, maar gewoon bedenken wat een natuurlijk moment is. Om te vieren dat je x aantal maanden/jaren samen bent met je vriend, na een belangrijk weeg/meet moment of wanneer je een PR hebt gehaald in je KT wat al heel lang niet lukte of zo.. maak er echte genietmomentjes van!
Probeer eten ook als iets positiefs te zien en niet alleen maar als een streng regime of een straf als je het teveel doet..
Oh, van genieten ben ik zeker voorstander! Maar dacht even dat je het wilde zien als een 'beloning' en dan kan het misgaan .. althans, zo werd ik een emotie-eterquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:58 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
mwah, je moet het niet als beloning gaan zien of zo, maar er bewust van genieten is wel belangrijk. Beter dan hersenloos eten naar binnen werken uit verveling.
Ja dat. Want ik ben sowieso nogal een emotie eter. Voel ik me kut: ETEN! Voel ik me goed: ETEN! Stress: ETEN!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Is het niet juist onverstandig om eten te koppelen aan een emotie?
En ik heb geen kater aan het end van de ritquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ga mee en proef van elk biertje een kwart en voer de rest aan je vriendZijn jullie allebei blij!
Je kan ook, en dat doe ik vaak en dat is ook niet goed, van te voren minder eten. En minder kcal + sneller dronken = win-win.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
En ik heb geen kater aan het end van de rit
Hmm dat is idd misschien wel een geoie.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha je moet zulke dingen ook echt zelf beslissen, anderen kunnen je niet helpen (nja behalve professioneel eventueel)
Anderen kunnen roepen wat ze willen dat het normaal is of dat het moet kunnen, maar als je hoofd anders vind dan blijft dat zo.
Misschien klein beginnen, combineren met je refeed.
1 dag in de week plannen dat je x aantal calorieën gaat refeeden, die plan je dan ook echt in maar wel met iets lekkers waar je trek in hebt.
Zo hou je wel controle maar laat je toch wat extra toe.
Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar als ik die neiging heb, dan is het vaak 'ik heb al zo'n kutdag vandaag en ik voel me zielig dus dan mag ik als troost/beloning heleboel slecht eten'.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh, van genieten ben ik zeker voorstander! Maar dacht even dat je het wilde zien als een 'beloning' en dan kan het misgaan .. althans, zo werd ik een emotie-eter
oh ja herkenbaar. Als ik wel mee ga (vorig jaar ook) dan eet ik 's ochtends niks. 's middags 1 broodje. Dan de bieren.. en dan ben je dronken en kan alles toch de tering krijgen en vreet je alsnog van allesquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je kan ook, en dat doe ik vaak en dat is ook niet goed, van te voren minder eten. En minder kcal + sneller dronken = win-win.
Toen ik een vriend een tijd geleden vertelde dat ik nog geen avondeten gehad had (met mn tweede cocktail in m'n klauwenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
oh ja herkenbaar. Als ik wel mee ga (vorig jaar ook) dan eet ik 's ochtends niks. 's middags 1 broodje. Dan de bieren.. en dan ben je dronken en kan alles toch de tering krijgen en vreet je alsnog van alles
Ja inderdaad, ik werd ook chagrijnig ervan. Waren we lekker weg was ik alleen maar bezig met wat ik niet mocht eten en dan werd ik geirriteerd. Gezellig joh!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik weet dat je het niet lullig bedoeld
Maar weet je, voor mij is het best wel kut om zo met eten om te moeten gaan, maar voor Mikey nog veel kutter. Gezellig een pizza'tje pakken zit er niet in. Want dan krijgt ie daarna het gejank van "Zie ik ben diiiihiiiiiiiik paas de chocolade ook maar" en "Kijk, zie, vetribbel. Dik. Ik voel me schuldig. Ik had dit niet moeten doen." gewoon ongedwongen eten kan ik niet meer.
Mooi voorbeeld: Bockbiertour 26 april. Ik wil echt vet keigraag mee want awesome tof. Maar ik ben dusdanig in "paniek" nu als ik er al aan denk dat ik een groot overschot aan kcal binnen krijg dat ik het liefst echt niet mee ga. Dus, Mikey weer pissig want "Het kan ook nooit eens normaal"
Bij mij was het chocolade wegwerken.. als beloning 'omdat ik zo hard heb gewerkt' of als troostquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar als ik die neiging heb, dan is het vaak 'ik heb al zo'n kutdag vandaag en ik voel me zielig dus dan mag ik als troost/beloning heleboel slecht eten'.
Dat is in mijn ogen anders dan; hee, we hebben vandaag wat leuks te vieren, dan mag daar best een lekker wijntje en een kaasje bij o.i.d.
Ja, ik vind het oprecht naar voor je dat het zo'n struggle is. Hopelijk kun je een manier vinden die voor jou wel werkt, zodat je zonder paniek en schuldgevoel af en toe toch zo'n activiteit kunt ondernemen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
ligt aan de maaltijd als ik een pizza bestel bijvoorbeeld dan vervang ik mijn past en of rijst bij mijn lunch en dan vefrvang ik mijn tussendoortjes met een paar rijstwafels.quote:
Het idee dat je iets lekkers zou moeten verdienen vind ik hierin niet echt fijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:03 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ja, ik vind het oprecht naar voor je dat het zo'n struggle is. Hopelijk kun je een manier vinden die voor jou wel werkt, zodat je zonder paniek en schuldgevoel af en toe toch zo'n activiteit kunt ondernemen.
Deels herken ik het wel, omdat ik het ook wel eens 'slecht' van mezelf vind dat ik dan zo'n cheatmoment inlas, of dat ik 2 avonden in een week bier drink. Gelukkig heb ik zelf geen eetstoornis en ook geen verleden hiermee, ik kan het na zo'n negatieve gedachte ook weer vrij snel relativeren en los laten. Een jaar of 2 geleden was ik hier veel strenger in, nu ik mezelf aardiger vind omdat het het sporten goed gaat en al mijn broeken weer passen hoeft het wat minder strak, of zo.
Misschien dat je dat zelf ook kunt hanteren? Het koppelen van een gebeurtenis (feestje, een awesome prestatie) aan een leuk eetmoment? Als je bang bent dat dit niet werkt kunt je misschien ook 1x per week je lievelings-iets eten. Dat werkt voor mij goed, het is dan echt een moment om naar uit te kijken waardoor ik tijdens het eten van said soulfood ook veel meer kan genieten dan wanneer ik, zoals vroeger, de koeken achter elkaar naar binnen schuif.
Dat dusquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:50 schreef CrunchySelf het volgende:
Pindakaas
De pest hekel aan al die mensen/bedrijven die overal weer paaseitjes neerzetten: Fuck you.
pindakaasquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:50 schreef CrunchySelf het volgende:
Pindakaas
De pest hekel aan al die mensen/bedrijven die overal weer paaseitjes neerzetten: Fuck you.
Ik doe altijd boodschappen op vrijdag na werk, dus met hongerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat dus
Zo weer boodschappen doen en dat moet echt met een volle maag
Carbonara speciaalquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:18 schreef Qwea het volgende:
Ik ga pizza eten... maar ik kan niet kiezen
Quatro Stagioni, dat zijn 4 pizzasmaken in éénquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:18 schreef Qwea het volgende:
Pizza carbonara??quote:
Hier sowieso. Ah heeft ALTIJD shit in de winkel staanquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat dus
Zo weer boodschappen doen en dat moet echt met een volle maag
Tonijn met olijven en ui!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:18 schreef Qwea het volgende:
Meestal vind ik dat vies, zitten al die vieze mensen en snotkinderen aan bah!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier sowieso. Ah heeft ALTIJD shit in de winkel staan
Olijvenquote:
Ja, maar niet als ze met prikkers enzo staan. En vandaag kwam ik op weg naar de bananen (dat is van de ingang 10 passen) 5x paas eitjes tegen. 5x!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Meestal vind ik dat vies, zitten al die vieze mensen en snotkinderen aan bah!
De chocolade paashazen achtervolgen me in de Jumboquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier sowieso. Ah heeft ALTIJD shit in de winkel staan
Nog zo'n ding he, dat heb/had ik ook altijd. Dan heb je bedacht dat je iets gaat nemen kan je nog geen keuzes maken. Continue twijfelen en achteraf denk je, hmm toch liever die andere gehadquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:22 schreef Qwea het volgende:
Ja nee, al die smaken zijn behulpzaam jongesn
Domino's heeft geen carbonara
Ik heb nu 1 helft 4 seizoenen zonder ham en peperoni maar met rode ui, kaas, tonijn en champignons, en 1 helft chicken supreme maar ik heb niet zoiets van "JA!"
Meestal vind ik jouw standaard wat betreft etenquote:
Die is niet zo heul hoog neequote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Meestal vind ik jouw standaard wat betreft eten, maar nu ben ik het volmondig met je eens.
Heul wel. Das vet lekker. Voor de rest hebben we hier alleen gare turken die geen pizza kunnen bakken. Echte pizzaria hebben we hier niet. Alhoewel, wait. http://www.pizzadagino.nl/pizzas/quote:
Domino's is wel lekker, niet al te duur. Maar ik classificeer het niet als pizzaquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heul wel. Das vet lekker. Voor de rest hebben we hier alleen gare turken die geen pizza kunnen bakken. Echte pizzaria hebben we hier niet. Alhoewel, wait. http://www.pizzadagino.nl/pizzas/
Bij pizzaria krijg je meestal geen 2x halve als keuze das wel jammer.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heul wel. Das vet lekker. Voor de rest hebben we hier alleen gare turken die geen pizza kunnen bakken. Echte pizzaria hebben we hier niet. Alhoewel, wait. http://www.pizzadagino.nl/pizzas/
Ik ben qua pizza altijd wel heel erg te spreken over domino'squote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Bij pizzaria krijg je meestal geen 2x halve als keuze das wel jammer.
Maar vaak is de bodem veeel lekkerder
Ik heb een pizzeria als achterbuur dus als wij pizza eten gaan we daar gewoon heen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben qua pizza altijd wel heel erg te spreken over domino's
10 minuten, want daarna heb je het al opgegetenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:34 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. als ik vers fruit snij (meloen, ananas, mango, appel) en ik bewaar dat in zo'n vershoudbak.. hoe lang zou ik het dan kunnen bewaren?
Maar ik deed het altijd een avond van te voren en volgende dag bij lunch eten, zelfs met sla en alles in koelkast ging dat prima. Langer nooit gedaan of uitgeprobeerdquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:34 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. als ik vers fruit snij (meloen, ananas, mango, appel) en ik bewaar dat in zo'n vershoudbak.. hoe lang zou ik het dan kunnen bewaren?
Je kan het vast wel 1 of 2 dagen bewaren maar het wordt er meestal niet lekkerder opquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:34 schreef Maraca het volgende:
Nou ja, ik wil het dus ook meenemen voor de lunch maar het is een beetje veel voor 1 keerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:36 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Maar ik deed het altijd een avond van te voren en volgende dag bij lunch eten, zelfs met sla en alles in koelkast ging dat prima. Langer nooit gedaan of uitgeprobeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:38 schreef Maraca het volgende:
Of ik trek gewoon zo'n blik fruit open tijdens de lunch..Stiekem vind ik dacht soms best lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet me denken aan gourmet en bbq van vroeger![]()
Ja, bij mij thuis ookquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Stiekem vind ik dacht soms best lekker.
Doet me denken aan gourmet en bbq van vroeger
Appel is best wel vervelend, want zelfs met citroensap wordt deze een beetje meh. Meloen, aardbei, komkommer, banaan, druiven gingen altijd prima.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, ik wil het dus ook meenemen voor de lunch maar het is een beetje veel voor 1 keerDus wil er wel meerdere dagen mee doen. Maar als dat niet slim is dan doe ik wel heel saai 1 soort fruit per dag ofzo
Topquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:40 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Appel is best wel vervelend, want zelfs met citroensap wordt deze een beetje meh. Meloen, aardbei, komkommer, banaan, druiven gingen altijd prima.
Dat moet goed te doen zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
TopDan gaat het 1 soort fruit worden met max 2 dagen hetzelfde stuk fruit (een meloen is nog best groot
) Appel gaat dan in schil mee + een mesje
A gossie tochquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:43 schreef CrunchySelf het volgende:
Lekker Q
Nu heb ik honger, fruit, pizza's, het wordt me te veel
Ik voel met je meequote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:43 schreef CrunchySelf het volgende:
Lekker Q
Nu heb ik honger, fruit, pizza's, het wordt me te veel
Verdomme, die zijn ook lekkerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik voel met je mee![]()
Ik heb trek in een zak apekoppen
Zorgt squatten en lungen juist niet voor meer druk op de knieën? Volgens mij moet je ze niet belasten, althans niet te hard. Dus dat je meer moet denken in de richting met een lage weerstand fietsen (tegenwind, maar niet berg op)quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:45 schreef Qwea het volgende:
Hey misschien kunnen jullie een beetje "helpen"? Vriendlief heeft al weken last van zijn knietjes. Met name met traplopen maar ook met gewoon lopen zeuren ze contstant. Nu zat ik te denken om hem bovenbeen versterkende oefeningen te laten doen ook (en hem eerst ff 2 of 3 dagen op diclofenac te knallen). Denk aan squatten en lungen. Zou dat nut hebben? Mijn redenatie was, dan hebben zijn knieën minder te lijden?
Het komt iig niet door zijn gewicht want het is een mager scharminkel
Ooh ik moet mezelf echt fucking in de hand houden om de chocolade koekjes niet op te vreten.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik voel met je mee![]()
Ik heb trek in een zak apekoppen
Heeft hij dit vaker of nu ineens? Komt het ergens door?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:45 schreef Qwea het volgende:
Hey misschien kunnen jullie een beetje "helpen"? Vriendlief heeft al weken last van zijn knietjes. Met name met traplopen maar ook met gewoon lopen zeuren ze contstant. Nu zat ik te denken om hem bovenbeen versterkende oefeningen te laten doen ook (en hem eerst ff 2 of 3 dagen op diclofenac te knallen). Denk aan squatten en lungen. Zou dat nut hebben? Mijn redenatie was, dan hebben zijn knieën minder te lijden?
Je kan het!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ik moet mezelf echt fucking in de hand houden om de chocolade koekjes niet op te vreten.
Maar heb tegen mezelf gezegd : Ik mag een pizza en een ijsje als ik dat nog zou willen als toetje (die ik maandag ook had. Ik zweer het je, die ijssalon in het dorp verderop is echt geen goed idee voor mij geweest) en dan is het goed. We hoeven niet tot kotsmisselijk te vreten.
Ja dat weet ik dus niet. Maar fietsen doet hem zeer. Lopen ook. Ik dacht aan of ontsteking of patella femoraal syndroom, want de klachten van hem komen onwijs overeen met die ik vroeger ook had (ik heb/had patella femoraal syndroom).quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zorgt squatten en lungen juist niet voor meer druk op de knieën? Volgens mij moet je ze niet belasten, althans niet te hard. Dus dat je meer moet denken in de richting met een lage weerstand fietsen (tegenwind, maar niet berg op)
Kan hij niet een keer binnen het zorgverzekeringspakket naar de fysio? Dan krijg je vanzelf de juiste oefeningen mee?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:45 schreef Qwea het volgende:
Ja. Dat is een geweldig idee. Maar hij is zo pleuris eigenwijs.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:47 schreef Maraca het volgende:
Maar is het eigenlijk niet een beter idee om hem naar de fysio te schoppen?
Dan zou ik echt niet gaan 'aanklooien' en een specialist inschakelenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus niet. Maar fietsen doet hem zeer. Lopen ook. Ik dacht aan of ontsteking of patella femoraal syndroom, want de klachten van hem komen onwijs overeen met die ik vroeger ook had (ik heb/had patella femoraal syndroom).
Maar bij lungen trek ik hem niet vanuit mijn knieën maar juist vanuit mijn glutes en boven benen/kuiten
Oh ja mijn vriend moet ook op zo'n achterlijk evenwicht plankje en zo'n halve bal op 1 been staanquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Dat is een geweldig idee. Maar hij is zo pleuris eigenwijs.
Fysio komt uit het circus?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja mijn vriend moet ook op zo'n achterlijk evenwicht plankje en zo'n halve bal op 1 been staan
nee, hij is niet aanvullend verzekerd maar dat is niet erg want ik ben dikke vriendjes met de fysio. Maar meneer heeft geen tijd want "ik zit op mijn werk danquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Kan hij niet een keer binnen het zorgverzekeringspakket naar de fysio? Dan krijg je vanzelf de juiste oefeningen mee?
Anders denk ik dat lunges en squats en one-legged box squats zeker goed zijn, maar dan wel zonder gewichten, zeker in het begin.
Waaromquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja mijn vriend moet ook op zo'n achterlijk evenwicht plankje en zo'n halve bal op 1 been staan
Jeetje, wist niet dat Mo huidkanker hadquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee, hij is niet aanvullend verzekerd maar dat is niet erg want ik ben dikke vriendjes met de fysio. Maar meneer heeft geen tijd want "ik zit op mijn werk dan"
"Hey Mo, je hebt een brief gekregen je moet weer naar de dermatoloog voor je huidkanker"
-Kan niet. Zit op mijn werk. DrukIk heb overigens al een afspraak gemaakt hoor voor de derma. Niet naar de fysio is 1 ding, maar je huidkanker niet willen laten checken.. dan heb je niks in te brengen
Al een poosje. Denk maandje of 2 dat hij begon te klagen. Dus waarschijnlijk al eerder last van.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heeft hij dit vaker of nu ineens? Komt het ergens door?
quote:Mijn vriend heeft jarenlang last van zijn knie gehad en onlangs fysio voor gehad (wat niet hielp) en heeft nu zooltjes in zijn schoenen was gewoon de truc was!
Add en abduction toch? Ik zal anders maandag de fysio wel eens vragen.quote:Maar goed ik denk dat lunges en squats niet heel handig zijn als ze al pijn doen..
Hoewel de fysio mijn vriend wel dat liet doen (lichte gewichten), en die vrouwen machine hoe heet dat ding met je benen wijd haha en leg press, extension en curl
Maar inderdaad bovenbeenspieren versterken
Ja ik denk het, nja scheelt wel ze heeft er geen geld voor gevraagd want een rekening hebben we nooit gezien!quote:
BOSU BALquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:51 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Waarom? Dat zijn echt supergoede oefeningen.. vaak zijn het juist de stabilisatiespiertjes die sterker moeten worden!
Oh nee niks mis mee hoor, maar het ziet er gewoon zo stom uit en het is echt niet leuk om te doen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:51 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Waarom? Dat zijn echt supergoede oefeningen.. vaak zijn het juist de stabilisatiespiertjes die sterker moeten worden!
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jeetje, wist niet dat Mo huidkanker had
Mijn fysio lachte toen ik de eerste keer op mijn bek ging op dat dingquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh nee niks mis mee hoor, maar het ziet er gewoon zo stom uit en het is echt niet leuk om te doen.
Hij doet normaal ook krachttraining dan is het gewoon grappig om hem daarop te zien staan.
Ze deed op zich geen dingen die niet goed voor hem waren hoor
Ik ben wat dat betreft nogal motorisch gestoord dus ik zou er ook vooral naast liggen denk ikquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn fysio lachte toen ik de eerste keer op mijn bek ging op dat ding
Oh, ik vind dat soort oefeningen juist altijd superleuk om te doenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh nee niks mis mee hoor, maar het ziet er gewoon zo stom uit en het is echt niet leuk om te doen.
Hij doet normaal ook krachttraining dan is het gewoon grappig om hem daarop te zien staan.
Ze deed op zich geen dingen die niet goed voor hem waren hoor
*boks*quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft nogal motorisch gestoord dus ik zou er ook vooral naast liggen denk ik
Ik ook. Daarom doe ik ook nooit meer gewicht op de stang dan dat ik aan kan want anders verneuk je je oefeningquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oh, ik vind dat soort oefeningen juist altijd superleuk om te doenMaar ik ben ook meer van het streven naar de perfecte uitvoering dan naar zo veel mogelijk gewicht op de stang..
Dat sowieso, en ik wil er niet onder klem komen te zitten ofzo als het niet luktquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom doe ik ook nooit meer gewicht op de stang dan dat ik aan kan want anders verneuk je je oefening
Been there, done that. BPquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat sowieso, en ik wil er niet onder klem komen te zitten ofzo als het niet lukt
BE STRONG!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:09 schreef gcjoel het volgende:
Wish me luck, ik ga zo boodschappen doen en ik heb hongerrr
ps: de apekoppen zijn in de aanbieding
Ogen dicht en doorlopen! Je kunt het!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:09 schreef gcjoel het volgende:
Wish me luck, ik ga zo boodschappen doen en ik heb hongerrr
ps: de apekoppen zijn in de aanbieding
Veel plezier he. Doeiquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:57 schreef Qwea het volgende:
Druk bij domino's, pleuris. Pizza en cola light.. Ik kom in de hel
't gaat saucijs worden, met een 'italiaanse rijstschotel' .. en met italiaanse rijstschotel bedoel ik dat ik rijst (joh), sperziebonen, tomaat en feta door elkaar mikquote:
Ook lekkerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
't gaat saucijs worden, met een 'italiaanse rijstschotel' .. en met italiaanse rijstschotel bedoel ik dat ik rijst (joh), sperziebonen, tomaat en feta door elkaar mik
Nomquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:08 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Awesome.
5 bolletjes. Pistasche, witte chocolade, kokos, yoghurt en hazelnoot
Hij was echt zo geniaal lekker. De pizza ook trouwens. Ik zat me te verbazen over hoe fucking easy ze die dingen fixen terwijl ik keihard er mee faalquote:
Boks yoghurt is de beste smaak!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:08 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Awesome.
5 bolletjes. Pistasche, witte chocolade, kokos, yoghurt en hazelnoot
Nou ja, denk dat ze vaker een pizza maken dan jijquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij was echt zo geniaal lekker. De pizza ook trouwens. Ik zat me te verbazen over hoe fucking easy ze die dingen fixen terwijl ik keihard er mee faal
Nou, nou, je kan het ook overdrijvenquote:
true story, ik heb het 1x gemaakt en toen pleurde het van ellende in elkaarquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, denk dat ze vaker een pizza maken dan jij
Haha ik doe altijd sowieso yoghurt, de rest naar waar ik zin in heb!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, nou, je kan het ook overdrijvenIk hou wel van de pistasche eigenlijk. En de witte choco. En de kokos. En de cheesecake (maar die had ik niet), en, en , en
Ooh, dan boksquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha ik doe altijd sowieso yoghurt, de rest naar waar ik zin in heb!
Ik weet niet wat het is, ik hou van chocolade.. ik vreet zo een hele reep op, of 4.. maar chocolade mousse, ijs, ect..quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:14 schreef Maraca het volgende:
Ik ga zelf altijd voor chocolade en aardbei-ijs als ik bolletjes haal
Wtf? spaghetti ijs? Dan krijg je toch gore plak ijs?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:15 schreef gcjoel het volgende:
Bij 'mijn' ijssalon hebben ze ook spaghetti ijs!![]()
Nee niet met de smaak van spaghetti maar het ziet er zo uit.
Je kiest bolletjes die gaan door een sliertjes pers en dan saus erop! jummm
Nee echt heel lekker, maar wel uit een bakje dan met een lepeltje.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wtf? spaghetti ijs? Dan krijg je toch gore plak ijs?
Dan moet ik helemaal naar het centrum, terwijl een McFlurry op loopafstand zitquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hebben we het hier over heerlijk ambachtelijk ijs, kom jij met dat???
haha goed excuusquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan moet ik helemaal naar het centrum, terwijl een McFlurry op loopafstand zit
Nee, je wordt een chagrijnige slanke vrouwquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
haha goed excuus
Bij mij zit de ijssalon om de hoek
Volgens mij kan ik beter een gezellig dikzak worden, ik woon hier nu zo dichtbij veel lekker eten en uitgaan en winkels
oh okquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, je wordt een chagrijnige slanke vrouw
Heel goedquote:
Mijn hart huilt!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heel goed
* Maraca heeft zojuist een flesje Spa Rood gepakt
Mooi.. dan is die ook kcal aan het verbrandenquote:
Je bent gemotiveerd of niet, ik ben het!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mooi.. dan is die ook kcal aan het verbanden
Hoorntjequote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee echt heel lekker, maar wel uit een bakje dan met een lepeltje.
dan mis je wel dat lekkere hoorntje
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je bent gemotiveerd of niet, ik ben het!
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mooi.. dan is die ook kcal aan het verbranden
^^quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:47 schreef Artoo het volgende:
Vanavond extra kcal verbranden met dansjes maken.
Heb je je sex activiteit geklokt?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
^^
En ik had ook al seks, liep een uur met de hond en fietste 18 km.
Die had ik wel hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:00 schreef Artoo het volgende:
[..]
Pfft, een beetje dedication mag ook wel zeg!
Nomquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ga maar eens koken! Heel veel spinazie, lekkerbekjes uit de oven en gestoomde aardappelen!
Welterustenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:20 schreef Qwea het volgende:
Ja, nou, dat ging dus niet zo goed![]()
Ik ga eens bedenken hoe ik dit anders aan kan pakken. Eerst snurken
Wat gebeurde er?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:20 schreef Qwea het volgende:
Ja, nou, dat ging dus niet zo goed![]()
Ik ga eens bedenken hoe ik dit anders aan kan pakken. Eerst snurken
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 08:32 schreef CrunchySelf het volgende:
Mogguh
Gewicht klapt 2,2 kg naar beneden of als je de stijging van vorige week niet meeneemt en naar twee weken kijkt 1,7 kg.
Nog 500 gram en ben een cijfer kwijt op de weegschaal, oftewel onder de 100
Dit is dag 215, 32,6 kg kwijt, 5,5 kg te gaan en BMI van 28,7.
Uhuquote:Op zaterdag 21 maart 2015 08:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]![]()
Zie je vorige week was gewoon een stomme schommeling. Die flurry en weet ik wat je nog had hebben echt geen effect!
Echt top resultaat al!
Ik ook! ik heb er nu een.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 08:45 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
UhuMaar ik haat schommelingen omhoog
Het is die yoghurt Griekse stijl hoor dat is de goede.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 08:50 schreef La_Tramposa het volgende:
Lekker bezig Crunchy!
Mijn kwarktaartsaga continues.. ben er nu achter dat mijn vriend whey chocolate chip cookie smaak heeft. Dus frambozenkwark o.i.d. is daar misschien raar bij. Sowieso heb ik in de supermarkt gezocht naar optimel kwark griekse stijl, maar ik vond alleen yoghurt griekse stijl. Misschien in een grotere AH dat ze het wel hebben. Maar ik dacht nu gewoon Stracciatella kwark te nemen van een ander merk, dat lijkt me qua smaak het beste passen. Die is niet mager, maar dat maakt niet zoveel uit.
Na het ijsje besloot ik dat ik wel 1 koekje wilde. Dat werden er 5. En een stroopwafel. En een snickers.quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 08:32 schreef CrunchySelf het volgende:
Mogguh
Gewicht klapt 2,2 kg naar beneden of als je de stijging van vorige week niet meeneemt en naar twee weken kijkt 1,7 kg.
oh dearquote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Na het ijsje besloot ik dat ik wel 1 koekje wilde. Dat werden er 5. En een stroopwafel. En een snickers.
Goed bezig!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 08:32 schreef CrunchySelf het volgende:
Mogguh
Sloeg echt weer totaal nergens op. En toen bedacht ik me dat dát nou juist de reden was dat in mezelf niet toesta om af te wijkenquote:
Ja, doe dat nu eens niet.. dat zou je mij ook niet adviserenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sloeg echt weer totaal nergens op. En toen bedacht ik me dat dát nou juist de reden was dat in mezelf niet toesta om af te wijkenmaar ik heb wel 5km hardgelopen vanmorgen. Veelste snel want pijn in mijn scheen nu
Gewoon klote, mja denk toch dat je dit het beste gaat leren door het te blijven doen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sloeg echt weer totaal nergens op. En toen bedacht ik me dat dát nou juist de reden was dat in mezelf niet toesta om af te wijkenmaar ik heb wel 5km hardgelopen vanmorgen. Veelste snel want pijn in mijn scheen nu
Omdat ze die afgelopen september oid, hebben doorgezaagd, afgezaagd en weer aan elkaar hebben gezet.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:45 schreef CrunchySelf het volgende:
Waarom heb jij een schroef in je teen?
Ik dacht dat jij dit weekend moest werken?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:18 schreef sanger het volgende:
Mogguh
Vandaag wordt maar een cheatdag denk ik. Vanmiddag/vanavond uit eten met vrienden en daarna een feestje met wsl een hele berg bier....
De tering, dat was/is klotequote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat ze die afgelopen september oid, hebben doorgezaagd, afgezaagd en weer aan elkaar hebben gezet.
Had een tailors bunion (google maar). Cat 3 dus ergste vorm. Kon geen sneakers meer aan.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dit weekend moest werken?
Nou ja ik kan vrijwel alles weer. Heb wel instabiliteits problemen alleen. En krappe kutschoenen gaat dus niet.quote:
Das dan wel weer mooiquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja ik kan vrijwel alles weer. Heb wel instabiliteits problemen alleen. En krappe kutschoenen gaat dus niet.
Maar ik draag toch nooit van die fuck hakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |