Dat zie je. 100%. Ik pik ze er zo uit. Zeker als eerst zo'n mager kuiken bij de voorkeuring 2 maanden staat en hij daarna fucking arnold is.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:08 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze daar achter komen dan?
ja dat kan dus niet he. Het is laag drempelig.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:08 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
[quote]Op vrijdag 20 maart 2015 11:09 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Verplichte testen? Is toch wel in urine te zien of niet?
Maar een officiele test door een dopingautoriteit is heel duur en pas na maanden heb je dan uitslag. Ik weet niet of de aanwezigheid van anabolen ook simpeler te testen is en of dat legaal toegestaan is als het niet door een officiele dopingautoriteit is, maar vraag me af of dat haalbaar is.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:09 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Verplichte testen? Is toch wel in urine te zien of niet?
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat zie je. 100%. Ik pik ze er zo uit. Zeker als eerst zo'n mager kuiken bij de voorkeuring 2 maanden staat en hij daarna fucking arnold is.
[..]Ja maar dat je het ziet is geen bewijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
ja dat kan dus niet he. Het is laag drempelig.En de jury ziet die mensen alleen op de wedstrijd, niet 2 maanden van tevoren.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:11 schreef Qwea het volgende:
ja dat kan dus niet he. Het is laag drempelig.
Zelfs de jury?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:11 schreef Qwea het volgende:
ja dat kan dus niet he. Het is laag drempelig.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:13 schreef gcjoel het volgende:
Gebruik wordt eigenlijk nooit getest in bodybuilding.
Alleen bij natural wedstijden verder nooit, schijnt erbij te horen.
Dat niet meer drinken voor een wedstrijd is volgens mij ook vrij achterhaald, dat doen de meeste ook al niet meer. Alleen nog die ouderwetse trainers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Dat zal de reden wel zijn ja. Tijd, geld.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:13 schreef La_Tramposa het volgende:
Maar een officiele test door een dopingautoriteit is heel duur en pas na maanden heb je dan uitslag. Ik weet niet of de aanwezigheid van anabolen ook simpeler te testen is en of dat legaal toegestaan is als het niet door een officiele dopingautoriteit is, maar vraag me af of dat haalbaar is.
Ja wel want de jury heeft ze ingedeeld in de klasse afgelopen week. Dus die hebben ze gezien.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja maar dat je het ziet is geen bewijsEn de jury ziet die mensen alleen op de wedstrijd, niet 2 maanden van tevoren.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:32 schreef CrunchySelf het volgende:
@Maraca
Cappuccino op werk was een goed idee, koffie is te drinken nu
Ah oke. Nouja misschien geven ze dan minder punten als ze het ongeloofwaardig vinden. Ik heb er verder ook geen verstand vanquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja wel want de jury heeft ze ingedeeld in de klasse afgelopen week. Dus die hebben ze gezien.
Niet piepen, gewoon gaanquote:
Misschien iets van eiwitten erbij pakken? Nu heb je allemaal carbs op die niet echt vullenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:16 schreef La_Tramposa het volgende:
Maar wel: hongerrrrrr! Heb al 3 rijstwafels, een brosse eierkoek en een appel als T op en de 45 min. tot lunchtijd duren echt nog langggg
Ik weetsquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Niet piepen, gewoon gaanIk was vanmorgen ook om 7 uur in het zwembad, terwijl ik liever nog in bed had gelegen
Mja mijn ontbijt was 300g kwark dus die eiwitten had ik al binnen. Het komt denk ik doordat ik gisteren niet meer veel gegeten heb na 5 uur, dan is de morgen gewoon altijd heeuuul hongerigquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Misschien iets van eiwitten erbij pakken? Nu heb je allemaal carbs op die niet echt vullen
(appel maakt me altijd alleen maar hongeriger! haha)
Mja bijna lunch toch!
Oh ja dat is vervelend inderdaad, nja ff goed lunchen dan is het wel over toch!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:20 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja mijn ontbijt was 300g kwark dus die eiwitten had ik al binnen. Het komt denk ik doordat ik gisteren niet meer veel gegeten heb na 5 uur, dan is de morgen gewoon altijd heeuuul hongerigGaat wel weer over..
Straks aan de scones en fruitsaladequote:
Directe diskwalificatiequote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:40 schreef Qwea het volgende:
Jongens ik ben mijn shape omzeep () aan het helpen. IK EET BROOD! NOES
Staat gelijk aan anabolen dit!!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:40 schreef Qwea het volgende:
Jongens ik ben mijn shape omzeep () aan het helpen. IK EET BROOD! NOES
Beter nog.. anabolen willen we nog wel door de vingers zien.. maar brood?quote:
Ja want dat gebruiken ze zelf niet!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Beter nog.. anabolen willen we nog wel door de vingers zien.. maar brood?
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Beter nog.. anabolen willen we nog wel door de vingers zien.. maar brood?
quote:
Oneerlijk, jij bent aan het cutten en eet nog meerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:54 schreef Qwea het volgende:
Hier een banaan, 4 spelt bth en whey kwarktaart
En ik heb echt geen zin in de gym
Nou ja, ik vind de gym keileuk. Alleen ik ben moe en heb echt geen zinquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:59 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Oneerlijk, jij bent aan het cutten en eet nog meer
Gym is kut
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind de gym keileuk. Alleen ik ben moe en heb echt geen zinik ga zo eerst maar eens powernappen
Denken dat ik ga nappen op kantoorquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:28 schreef sandertjuh het volgende:
Pfff ambtenaren met jullie powernappen!
Is gewoon buiten werktijd hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:28 schreef sandertjuh het volgende:
Pfff ambtenaren met jullie powernappen!
Ik heb zin in ijs en troep. Maar maandag nog 2k boven mijn kcals lopen etenquote:
boks voor het eerste deel!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb zin in ijs en troep. Maar maandag nog 2k boven mijn kcals lopen eten
Maar ga je dan ook echt los?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
boks voor het eerste deel!
Ik mag morgen weer zonder bij te houden dus moet vandaag gewoon mijn bek houden
Nog 3 minuten en dan weekendquote:
Nee niet los, maar wel gewoon waar ik zin in heb. Ik tel geen eiwitten enz en ik heb toevallig een verjaardag dus neem dan bijvoorbeeld wel gewoon taart. Waarschijnlijk eten we patat 's avonds, maar ik eet me niet meer misselijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar ga je dan ook echt los?
Ik skip de gym. En ik heb mijn kcal vandaag 300kcals omhoog gemikt. Extra kwark
Ja precies... Ik dus niet. Ik heb geen rem en daar baal ik van.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee niet los, maar wel gewoon waar ik zin in heb. Ik tel geen eiwitten enz en ik heb toevallig een verjaardag dus neem dan bijvoorbeeld wel gewoon taart. Waarschijnlijk eten we patat 's avonds, maar ik eet me niet meer misselijk.
Dat heb ik gelukkig wel redelijk uit mijn systeem!
Had ik ook altijd, ik had echt een eetstoornis ontwikkeld door het vele 'dieten' en sporten.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja precies... Ik dus niet. Ik heb geen rem en daar baal ik van.
Meestal 1 junkdag of -avond ja. Dan zoek ik iets SUPERLEKKERS uit en dan eet ik dat. Taart, of brownies, of koekjes, chippies, zoiets. En ik mag van mezelf altijd 1 avond in de week pilsen, al haal ik dat ook niet altijd. Het is eerder om het weekend.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:04 schreef Qwea het volgende:
Dus jullie hebben 1 junkdag per week? Metmax aantal kcal? Of lekker vreten?
Heb ik met vlagen ook moeite mee. Is tegenwoordig echter wel beter geworden sinds ik er minder spastisch mee om ga moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja precies... Ik dus niet. Ik heb geen rem en daar baal ik van.
ik houd wel rekening met het aantal calorieenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:04 schreef Qwea het volgende:
Dus jullie hebben 1 junkdag per week? Metmax aantal kcal? Of lekker vreten?
Neuh dat ook zeker niet. Soms heb ik dat ook wel, van die periodes met veel feestjes, en dan laat ik dat gewoon lekker toe. Er mag ook best een beetje geleefd wordenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:16 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik plan geen junkdagen. Soms kan ik 2 of 3 weken superstrak, gezond, niet teveel eten, en soms heb ik 3 feestjes in één weekend. Dan laat ik het gewoon maar even los, ik stress al om genoeg dingen, als ik ook nog elk hapje op een feestje ga tellen word ik helemaal een ongezellige freak
+1quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik denk wel eens; als ik het echt vol zou houden om nooit meer te snoepen of af en toe teveel te eten zou ik nu al 50 kg geweest zijn of zo
Dankzij jouw collega's is mijn weekend bij voorbaat al opquote:
Maarja zou dat gezond zijn? Ik val nu al 1kg per maand af ongeveer, veel meer hoeft het niet te zijn van mij.quote:
Ik zou het niet eens willen want ik vind eten veel te leuk en lekkerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maarja zou dat gezond zijn? Ik val nu al 1kg per maand af ongeveer, veel meer hoeft het niet te zijn van mij.
Het enige is dat ik deze winter niet wéér wat winterkgs aan wil komen, dat is de afgelopen 2 jaar wel gebeurd.
Neh, want het is ook gezond om af en toe wel eens dingen te nemen die je superlekker vindt. Ik vind soulfood ook heel erg belangrijk. Kan me echt niet voorstellen om nooit meer brownies te eten, alleen maar for the sake van mijn lichaam, zeg maar. Want omg, koekjes, taart, brownies, pannenkoeken met stroop. Ik denk dat ik diep ongelukkig zou zijn als ik dat niet mocht eten, dus dat is niet gezond!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maarja zou dat gezond zijn? Ik val nu al 1kg per maand af ongeveer, veel meer hoeft het niet te zijn van mij.
Het enige is dat ik deze winter niet wéér wat winterkgs aan wil komen, dat is de afgelopen 2 jaar wel gebeurd.
Haha, kan je nagaan hoe het voor Artoo wasquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:27 schreef Lonaa het volgende:
En godverdomme wat een killing route voor mijn toch al spierpijnbenen.
Minder zwaar. Wat ik ben een dik mietje, en Artoo is in topconditie.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:28 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Haha, kan je nagaan hoe het voor Artoo was
Ey, ik vond het ook gewoon best zwaarquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Minder zwaar. Wat ik ben een dik mietje, en Artoo is in topconditie.
Ja ik dus ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Had ik ook altijd, ik had echt een eetstoornis ontwikkeld door het vele 'dieten' en sporten.
Ja! Ik denk soms de hele dag aan eten. Vandaag is bv zo'n dag. Ik heb honger. Nee, trek. Trek in zoet spul. Koekjes. Chocolade. Alles.quote:Ik mocht van mezelf alleen maar volgens het schema eten en nam echt niks extra. Niet op verjaardagen of bij traktaties. Maar omdat je eigenlijk wel zou willen ga je er eigenlijk nog meer mee bezighouden omdat je nee moet zeggen.
Zooooooo herkenbaar. Of de dagen / weken na een cheatdag minder eten om te compenseren.quote:Ik werd er echt obsessed door, dus als ik dan cheatdag had ging ik los en echt misselijk enz. Mja alles mocht daarna 2 weken weer niet.
Maar dat vind ik lastig. Want, nou ja ik heb echt niet elke dag trek in chocolade.. maar Maandag at ik ijs enzo (in totaal 2000 kcal bovenop mijn schema) wel vaker. Ik zou nu bv best heel graag een snickers lusten. Alleen blijft het ws niet bij die snickers.quote:Is ook helemaal niet leuk, op een verjaardag wil ik gewoon taart kunnen nemen als het lekker is.
Ik ben er nu wel achter dat ik mezelf die dingen niet moet verbieden en gewoon de keus moet maken af en toe. Ik had deze week zelfs een salade besteld toen we te lui waren om te koken, gewoon omdat ik dat liever wilde(mijn vriend had shoarma
)
Ja, ik snap het. Maar als ik dat koekje pak dan denk ik : Hek vd dam, lets eat alles!quote:Ik heb dus echt weer moeten leren dat het niet nu of nooit is en als ik teveel neem ik me daarna nog meer klote voel. Daarom dus door de week wel koekje in mijn schema want dat vind ik gewoon lekker bij de thee, kleine dingetjes die het makkelijker maken.
Maar is dat een junk maaltijd of een complete dag dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:10 schreef Artoo het volgende:
[..]
Meestal 1 junkdag of -avond ja. Dan zoek ik iets SUPERLEKKERS uit en dan eet ik dat. Taart, of brownies, of koekjes, chippies, zoiets. En ik mag van mezelf altijd 1 avond in de week pilsen, al haal ik dat ook niet altijd. Het is eerder om het weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |