Zeik niet.quote:
Talentloos en niet, orgineel of humoristisch.quote:
herkent anderen in zichzelfquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Talentloos en niet, orgineel of humoristisch.
Heeft een toetsenbord waarvan de caps, shift en . toetsen defect zijn.quote:
Briljante username.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:41 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Was curve koning, supermod en koekjebakker. Laatste status onbekend.
Een echte gangster op tinychatquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Houdt van engelse gedichtjes schrijven
Bazig type, commandeert anderen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:50 schreef Trebo het volgende:
[..]
Verander even naar: struikelt af en toe over haar schaamlippen.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:52 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Bazig type, commandeert anderen.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:52 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Bazig type, commandeert anderen.
Is hoogstwaarschijnlijk in 1988 geborenquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:22 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Houdt van kleurtjes. (Gezien je UI, wat is dat eigenlijk? Kan het niet goed zien.)
Heeft een sterretje naast zijn username.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:40 schreef HPLC het volgende:
Kan mijn naam niet uitspreken en denkt dat ik HLPC heet
Heeft een minder zichtbaar sterretje naast zijn usernamequote:Op woensdag 25 maart 2015 16:14 schreef hairybeardyman het volgende:
[..]
Heeft een sterretje naast zijn username.
Albumhoes van Tycho + lintje gemaakt door Haywoond_Jabloome toen het lintjesdag was voor geestelijk gestoorden.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:22 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Houdt van kleurtjes. (Gezien je UI, wat is dat eigenlijk? Kan het niet goed zien.)
Welnee, lief dat Fylax dat zegt maar ben (helaas) niet lekker.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:22 schreef HPLC het volgende:
Heeft een foto gezien van roosjeroosje1988
en ik niet
Leeft om te werken.quote:
Onbekend talentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ripquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, ik haat politiek.
Heeft gelijkquote:Op maandag 30 maart 2015 14:32 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Heeft waarschijnlijk niet gestemd bij de laatste verkiezingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |