Nieuwen moeten altijd eerst door de ballotagecommissie bestaande uit rhuquote:
Oke oke... Naja ik ben hier al een aantal dagen actief, dus had de hoop dat ik al goedgekeurd wasquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nieuwen moeten altijd eerst door de ballotagecommissie bestaande uit rhu
Dat was de preselectiequote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:42 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Oke oke... Naja ik ben hier al een aantal dagen actief, dus had de hoop dat ik al goedgekeurd was
Ja, zo werkt dat niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:42 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Oke oke... Naja ik ben hier al een aantal dagen actief, dus had de hoop dat ik al goedgekeurd was
Ooohhhh. Nou als jij hier nog steeds mag reageren, dan zal het met mij ook wel goed komen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, zo werkt dat niet.Ik zit hier al tien jaar en zit nog steeds op de goedkeuring te wachten. Heb niet het idee dat die ooit gaat komen.
Hij mag het niet, maar hij doet het wel gewoon.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:45 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ooohhhh. Nou als jij hier nog steeds mag reageren, dan zal het met mij ook wel goed komen.
Jij negeert de afkeuring gewoonquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, zo werkt dat niet.Ik zit hier al tien jaar en zit nog steeds op de goedkeuring te wachten. Heb niet het idee dat die ooit gaat komen.
nieuwsgierigheid?quote:
En wat zaken tussen Hsum en Adoorn, maar volgens mij heb ik daar geen last van, ondanks dat de website wel een leuke "werk aan het spoor" weergeeft bij m'n reisadviesquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:24 schreef stbabylon het volgende:
Alleen vanaf Venlo en Bad Nieuweschans Duitsland in.
Zie editquote:
Succesquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:43 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Oke.. Nou ik ben er klaar voor. Kom maar op
Oops, ik zat verkeerd te kijken:quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En wat zaken tussen Hsum en Adoorn, maar volgens mij heb ik daar geen last van, ondanks dat de website wel een leuke "werk aan het spoor" weergeeft bij m'n reisadvies
ja nee meer info plzquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:47 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Oke. Nou ik ben dus Harvey Specter. Aangenaam
Altijd even controleren vantevorenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja daarom idd. Normaal vermijd ik het weekendreizen zoveel mogelijk (in het westen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |