Is eigenlijk al te veel jaquote:
Dat is wel zo. Sorryquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik hier tot nu toe het meest interesse heb getoond. Niet goed genoeg?![]()
Het oosten is zo groot. Specify plz
Met jou erbij kan ik me vast wel wat over mijn Amsterdamhaat heenzettenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan doe we eerst een ochtendje Den Haag, dan een middagje Amsterdam.
6/10.quote:
Vitrage...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:24 schreef HeatWave het volgende:
Handig, door de vitrage kan ik de eclips redelijk zien.
Ik heb niets te zeggen over de inrichting op mijn werk he?quote:
Thank youquote:
Hier bewolkt, dus ook niks te zien. Maar wel donkerder dan een uurtje terugquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:26 schreef Samzz het volgende:
Het is hier zo mistig dat ik überhaupt niks zie.
Ik geloof dat ik de NS dankbaar zou zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
6/10.
Maar kans dat je er uberhaupt niet komt is aanwezig met de NS.
Wel over of je gaat werken bij een bedrijf dat vitrage ophangtquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb niets te zeggen over de inrichting op mijn werk he?
Ik ben toch geen vrouw? wat kan mij dat soort dingen bommenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wel over of je gaat werken bij een bedrijf dat vitrage ophangt
Alleen, samenwonend, commune, anders?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:28 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Joah. Op zich wel. Het is wel een leuke, rustige stad.
Waar kom jij vandaan?
Een beginnende rantquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben toch geen vrouw? wat kan mij dat soort dingen bommen.
Niks natuurlijk.quote:
Nipped in the bud...quote:
Woon je er al lang?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:28 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Joah. Op zich wel. Het is wel een leuke, rustige stad.
Waar kom jij vandaan?
Den Haag.... Oke, daar kan ik niets over zeggen. Alleen ooit eens in Scheveningen geweestquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alleen, samenwonend, commune, anders?
Den Haag
Enormquote:
Ik kan ook niks over Zwolle zeggenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:34 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Den Haag.... Oke, daar kan ik niets over zeggen. Alleen ooit eens in Scheveningen geweest
Jij wil met mij een hapje eten hé.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kan ook niks over Zwolle zeggen
Het is een leuke, rustige stad
Omdat je het rustig noemtquote:
It makes me wanna hug you. Stop it.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Enorm.
Soms zit het er gewoon even niet in, hoe graag ik ook wil.
Wat voor stoornis is dat?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:36 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Jij wil met mij een hapje eten hé.
Ik merk het aan alles.
Dat moeten we niet hebben iddquote:
Op welke manier vind je het druk dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat je het rustig noemtZo ervaar ik het niet, maar ik woon er m'n hele leven. Zal wel niks gewend zijn.
Meh.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat moeten we niet hebben idd.
KUT ANDROID!!! SCHIJT NS!!!! KLOTE KINDEREN (uitzonderingendaargelaten)!!!!
Zo iets?.
Straatverlichting? Die werkt toch op een tijdschakelaar?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Het is wel raar licht buitenEn de straatverlichting gaat weer aan.
Het gaat echt niet goed met jequote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat moeten we niet hebben idd.
KUT ANDROID!!! SCHIJT NS!!!! KLOTE KINDEREN (uitzonderingendaargelaten)!!!!
Zo iets?.
Geforceerd ranten/rellen werkt idd nietquote:
Herhaling: je weet nooit wie er meeleestquote:
Ik kan mezelf wel bedwingen hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geforceerd ranten/rellen werkt idd niet.
Je eigen kind?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Herhaling: je weet nooit wie er meeleest.
Die mag van mij niet leren lezen, is niet goed voor kinderenquote:
In jouw geval wel zo verstandig jaquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die mag van mij niet leren lezen, is niet goed voor kinderen.
Anders zou ik de FOK!database moeten vernietigen.quote:
Dat doet FOK! elke paar jaar sowieso zelf al...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Anders zou ik de FOK!database moeten vernietigen.
Valt tegen de laatste jaren, er is mij net ff te veel bewijs online nogquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat doet FOK! elke paar jaar sowieso zelf al...
Jij bent echt een vrouw he?quote:
True, vroeger was alles beter...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Valt tegen de laatste jaren, er is mij net ff te veel bewijs online nog.
Neuh, totaal niet, alleen je beeld van de wereldquote:
Nou, ik noem het in ieder geval nooit zo. Dan denk ik aan rollers, mousejes, foehns, enzo.quote:
Niet alles. De lampen van de winkels gingen aan maar zijn nu weer uit.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Straatverlichting? Die werkt toch op een tijdschakelaar?
Nou nee, is meer dan ik me altijd zo'n vent voel bij jou vergelekenquote:
FOK! was echt beter vroegerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, totaal niet, alleen je beeld van de wereld.
Dat er veel te doen is.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:38 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Op welke manier vind je het druk dan?
Maar dat is dan ook geen straatverlichting toch?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet alles. De lampen van de winkels gingen aan maar zijn nu weer uit.
Oke. Ik heb er geen verstand van, maar de vrouwen waar ik ooit mee samen ben geweest hoorde ik vaak ook zeggen: 'Het duurt nog wel even, want ik moet mijn haren nog stijlen'quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, ik noem het in ieder geval nooit zo. Dan denk ik aan rollers, mousejes, foehns, enzo.
Bij mij gaat de borstel erdoor, daarna los of in een staart. Meer smaken zijn er niet
Ohquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou nee, is meer dan ik me altijd zo'n vent voel bij jou vergeleken
Dat heb ik nog nooit gezegd in mijn levenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:45 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Oke. Ik heb er geen verstand van, maar de vrouwen waar ik ooit mee samen ben geweest hoorde ik vaak ook zeggen: 'Het duurt nog wel even, want ik moet mijn haren nog stijlen'
Nee sorry, verkeerde bewoordingquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook geen straatverlichting toch?
Haren stijl maken met een stijltang. Is niet zoveel werk.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:45 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Oke. Ik heb er geen verstand van, maar de vrouwen waar ik ooit mee samen ben geweest hoorde ik vaak ook zeggen: 'Het duurt nog wel even, want ik moet mijn haren nog stijlen'
Trouwen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gezegd in mijn leven
O, dat hoef ik nooit te doenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haren stijl maken met een stijltang. Is niet zoveel werk.
Beter voor jou als wij samen op stap gaanquote:
Dat zou illegaal zijnquote:
Gelukkig. Ik dacht al even dat ik voor het eerst in mijn leven ongelijk hadquote:
Dat is ook mijn grootste bezwaar met al dat 'getut'quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, dat hoef ik nooit te doenZou juist eerder de krultang erin zetten maar dat heeft ook geen zin. En duurt lang.
Could have fooled me, mrs is daar toch zeker 15~20 minuten mee bezigquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haren stijl maken met een stijltang. Is niet zoveel werk.
Dromen over vroegerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:51 schreef HeatWave het volgende:
Mijn ex had echt enorm lang haar, en was zelf ook vrij lang, dus dat was best veel werk, maar damn wat was dat mooi.
Dromen is wat overdreven, maar ik heb ook wel een paar goeie herinneringen aan dr jaquote:
Zie niet in wat er mis is met een boerin.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben echt een boerinGeen wonder dat ik single ben.
Een paar? De rest is een drama?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dromen is wat overdreven, maar ik heb ook wel een paar goeie herinneringen aan dr ja.
Boerin zoekt man.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:56 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:04 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Zie niet in wat er mis is met een boerin.
Valt mee eigenlijk, ze is 3 maanden nadat het uit was nog 2-3 keer week bij me thuis geweestquote:
Ik ga niet naar de details vragenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Valt mee eigenlijk, ze is 3 maanden nadat het uit was nog 2-3 keer week bij me thuis geweest.
Dat was al duidelijk.quote:
Ik benoem het graag nog evenquote:
Ook dat was vooraf al te voorspellen.quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Valt mee eigenlijk, ze is 3 maanden nadat het uit was nog 2-3 keer week bij me thuis geweest.
Wat zeur je dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook dat was vooraf al te voorspellen.
Ik zeur niet.quote:
Feiten constateren.quote:
Omdat het kan.quote:
Trouwen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:56 schreef CherryLips het volgende:
Like I said, niet zoveel werkquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Could have fooled me, mrs is daar toch zeker 15~20 minuten mee bezig
Ik ben ook single, hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga dan ook niet mijn haar stijlen op het moment dat ik weg moetquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel als je al klaar bent om te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |