en dan?quote:
Ja maar ik rook niet meer he. Dus dat is geen optie. Plus ik voel hem al aankomen en dan ben ik bang dat ik halverwege m'n kopje moet gaan rennen en als ik terugkom hij dan koud is.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:17 schreef voederbietel het volgende:
De gif is bijzonder treffend zo te zien.
Ik zie alleen maar bewolking....quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
80% wordt bedekt, daar zie je toch niets van
Neem een te grote kop vul deze met koffie ga halverwege naar de wc en neem je kopje mee op de terugweg ga je langs start en vul je de halve koffie beker met verse koffie en heb je instant drinkbare koffie en ook nog eens veelquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar ik rook niet meer he. Dus dat is geen optie. Plus ik voel hem al aankomen en dan ben ik bang dat ik halverwege m'n kopje moet gaan rennen en als ik terugkom hij dan koud is.
Jij bent mijn rolmodel.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:25 schreef voederbietel het volgende:
Ik zie sowieso geen zon/wolken/lucht vanuit m'n bed.
Lekkah lekkahquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:50 schreef wise het volgende:
[..]
heb ik nog helemaal niet over nagedacht![]()
Denk dat ik wraps met zalm ga maken
Is VB dik ?quote:
"normaal"quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekkah lekkah![]()
Vanavond pannenkoeken, omdat ik gisteren uit eten ben geweest.
Eindelijk een restaurant gevonden waar ze normale porties hebben
wanneer gaan wij dan¿quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekkah lekkah![]()
Vanavond pannenkoeken, omdat ik gisteren uit eten ben geweest.
Oke, buitenproportioneel danquote:
Pannenkoeken eten?quote:
Zolang alles maar in verhouding is..quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
slechts enkele onderdelen maar gemiddeld niet
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:27 schreef Cyberzone het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)2015-watch-live.html
Voor de geinteresseerde..
wat heb je gegeten?quote:
reageer 's ff op m'n haikuquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
slechts enkele onderdelen maar gemiddeld niet
Carpaccio, spareribs en tiramisuquote:
oke, wanneer gaan we?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Carpaccio, spareribs en tiramisu![]()
Was goed te doen en dat bij mij om de hoek
quote:
Kunnen jullie niet met elkaar gaan?quote:
kan wel, maar wil ik nietquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie niet met elkaar gaan?
Dat om 9.30 #viesdikquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Carpaccio, spareribs en tiramisu![]()
Was goed te doen en dat bij mij om de hoek
Waarom niet?quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:26 schreef TARDIS. het volgende:
Een haiku voor voeder:
mijn voederbietel
hij ligt nog lekker in bed
kon ik hem maar zijn
'quote:
ik wil meemaken hoe jij een half varken verorbertquote:
waarvoor dankquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren, daarom attendeerde ik je er nog even extra op.
90> kg niet dik noemenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
'
Trolololo
#veelvretentochnietdikzijn
Beetje aparte interesse wel.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil meemaken hoe jij een half varken verorbert
Dat heet volslankquote:
wat je wilquote:
Laat je niet gek maken door die vervelende Frozen-assassin hoor, ik zou je gewoon keihard raken.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie niet met elkaar gaan?
wil zelf de andere helft natuurlijkquote:
Tegenover mij staat men altijd verbaasd te wezen hoeveel ik naarbinnenschuif. Ik eet het meeste van iedereen aan boord. En ik weeg maar 60. 5 keer per dag eten waarvan 3x warm.quote:
Vleeschquote:
Met een baksteenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken door die vervelende Frozen-assassin hoor, ik zou je gewoon keihard raken.
Krijg je niet, alles is voor mijquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wil zelf de andere helft natuurlijk
Waarom niet?quote:
Ja same hier: huh hoe kan je nou zoveel eten en er zo uitzienquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:39 schreef niels0 het volgende:
[..]
Tegenover mij staat men altijd verbaasd te wezen hoeveel ik naarbinnenschuif. Ik eet het meeste van iedereen aan boord. En ik weeg maar 60. 5 keer per dag eten waarvan 3x warm.
Als ik eenmaal bezig ben gaat de stofwisseling skyhigh.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met een baksteen
[..]
Krijg je niet, alles is voor mij
Nou ik ben best slank, maar ook een vreetkanon.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja same hier: huh hoe kan je nou zoveel eten en er zo uitzien![]()
Ja weet ik veel.
knackerbrod met pindakaas en sambal etenquote:
Een vriend van mij ook.. man man wat hij allemaal binnenwerkt. Ik zou dan al 450> wegenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:39 schreef niels0 het volgende:
[..]
Tegenover mij staat men altijd verbaasd te wezen hoeveel ik naarbinnenschuif. Ik eet het meeste van iedereen aan boord. En ik weeg maar 60. 5 keer per dag eten waarvan 3x warm.
Als ik eenmaal bezig ben gaat de stofwisseling skyhigh.
gewoon loden pijp pakke togquote:
Ben je al naar de seks sc orgie geweest?quote:
Weet je wat ook lekker is. Boterham met pindakaas met groene olijvenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
knackerbrod met pindakaas en sambal eten
boodschappen doen
weer knackerbrod met pindakaas en sambal eten maar nu met pindakaas met nootjes
m'n zaaiplantjes water geven
voor de rest weet ik het nog niet
Nee ik had daar wel gereageerd maar m'n interesse was dusdanig laag dat ik nooit meer gekeken heb.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je al naar de seks sc orgie geweest?
srs?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Weet je wat ook lekker is. Boterham met pindakaas met groene olijven
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik ga dit zeker een keer proberen danquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja echt. Was hier een tijd lang verslaafd aan
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een rare combinaties allemaal. Ik ken wel pindakaas met hagelslag en chocopasta met kaas
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een rare combinaties allemaal. Ik ken wel pindakaas met hagelslag en chocopasta met kaas
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Welke groene olijven raad je me aan?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja echt. Was hier een tijd lang verslaafd aan
Kan het me voorstellenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee ik had daar wel gereageerd maar m'n interesse was dusdanig laag dat ik nooit meer gekeken heb.
Die met knoflook en een beetje chilivlokken. Zit in zo'n bakje.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Welke groene olijven raad je me aan?
Pindakaas met roomboter en chiliflakes op stokbrood.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
knackerbrod met pindakaas en sambal eten
boodschappen doen
weer knackerbrod met pindakaas en sambal eten maar nu met pindakaas met nootjes
m'n zaaiplantjes water geven
voor de rest weet ik het nog niet
mogen het geen zwarte zijn?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Die met knoflook en een beetje chilivlokken. Zit in zo'n bakje.
watquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:50 schreef niels0 het volgende:
[..]
Pindakaas met roomboter en chiliflakes op stokbrood.![]()
bedankt voor het delenquote:Ik ga niet zo veel doen vandaag.
Misschien even de flightsim opstarten. Frankfurt naar Sylt ofso. Friedrichshafen naar Innsbruck moet ik een tijdje voor oefenen. East-approach is lastig en dan keren met een Airbus tussen de bergen.
Kan, maar dan niet die waterige. Die smaken niet zurig genoeg en juist dat zurige met dat smeuige van de pindakaas is wat het lekker maakt. Ik heb hier echt veel over nagedachtquote:
die worteltjestaart van heel holland baktquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn oven doet het weer![]()
Ik kan weer bakken![]()
Wat voor taart zal ik maken?
Ik weet welke je bedoelt. Dit klinkt zalig. Ik ga naar m'n ouders dit weekend dus ik ga het op hun kosten proberen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Die met knoflook en een beetje chilivlokken. Zit in zo'n bakje.
Ja even serieus? Wordt daar echt veel geneukt of is dat alleen het idee wat ze hoog proberen te houden.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen
fokmatrassen
Ik neem aan dat je pindakaas met nootjes gebruikt?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Kan, maar dan niet die waterige. Die smaken niet zurig genoeg en juist dat zurige met dat smeuige van de pindakaas is wat het lekker maakt. Ik heb hier echt veel over nagedacht
appeltaartquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kan weer bakken![]()
Ja, de gele potquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je pindakaas met nootjes gebruikt?
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
die worteltjestaart van heel holland bakt
Goeden ideeënquote:
Ja bepaalde users wel.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet welke je bedoelt. Dit klinkt zalig. Ik ga naar m'n ouders dit weekend dus ik ga het op hun kosten proberen.
[..]
Ja even serieus? Wordt daar echt veel geneukt of is dat alleen het idee wat ze hoog proberen te houden.
Appeltaartquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kan weer bakken![]()
housesquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja. Tijden wanneer het minder gaat AH huismerk
niks mis met aldi.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:54 schreef housesoftheholy het volgende:
Wanneer het nog minder gaat aldi
Ik ben meer fan van de Lidl eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:54 schreef housesoftheholy het volgende:
Wanneer het nog minder gaat aldi
ah zo, tja, voor mij is de dichtsbijzijnde ah 10km rijdenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Klopt, maar naar de Aldi moet ik fietsen en ik woon tegenover de AH
tijd=geldquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Klopt, maar naar de Aldi moet ik fietsen en ik woon tegenover de AH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |