en dan?quote:
Ja maar ik rook niet meer he. Dus dat is geen optie. Plus ik voel hem al aankomen en dan ben ik bang dat ik halverwege m'n kopje moet gaan rennen en als ik terugkom hij dan koud is.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:17 schreef voederbietel het volgende:
De gif is bijzonder treffend zo te zien.
Ik zie alleen maar bewolking....quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
80% wordt bedekt, daar zie je toch niets van
Neem een te grote kop vul deze met koffie ga halverwege naar de wc en neem je kopje mee op de terugweg ga je langs start en vul je de halve koffie beker met verse koffie en heb je instant drinkbare koffie en ook nog eens veelquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar ik rook niet meer he. Dus dat is geen optie. Plus ik voel hem al aankomen en dan ben ik bang dat ik halverwege m'n kopje moet gaan rennen en als ik terugkom hij dan koud is.
Jij bent mijn rolmodel.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:25 schreef voederbietel het volgende:
Ik zie sowieso geen zon/wolken/lucht vanuit m'n bed.
Lekkah lekkahquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:50 schreef wise het volgende:
[..]
heb ik nog helemaal niet over nagedacht![]()
Denk dat ik wraps met zalm ga maken
Is VB dik ?quote:
"normaal"quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekkah lekkah![]()
Vanavond pannenkoeken, omdat ik gisteren uit eten ben geweest.
Eindelijk een restaurant gevonden waar ze normale porties hebben
wanneer gaan wij danżquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekkah lekkah![]()
Vanavond pannenkoeken, omdat ik gisteren uit eten ben geweest.
Oke, buitenproportioneel danquote:
Pannenkoeken eten?quote:
Zolang alles maar in verhouding is..quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
slechts enkele onderdelen maar gemiddeld niet
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:27 schreef Cyberzone het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)2015-watch-live.html
Voor de geinteresseerde..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |