Ik was 14, flabergasted. Volgens mij ben ik al trillend afgedropen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik echt volledig uit mijn plaat zou gaan, totale hysterie.
Laatst een mooi filmpje van kerels die vaak seksueel getinte opmerkingen naar vrouwen op straat riepen. Ergens in Brazilië. Moeder van kerel wordt onherkenbaar gemetamorfoseerd en zeer sexy aangekleed. Loopt opzichtig langs zoon, zoon hapt en krijgt er vervolgens ongenadig van langs van mama.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Pfffffffffffff. Sowieso mannen die op "nee" doorgaan..(cq zonder bevestiging van wel...)
Victim blaiming, echt zo vreselijk. Op de een of andere manier zitten en een paar kutbedradingen in de menselijke psyche, net zoals het bystander effect.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, bizar he?
Ik had buren die dit ooit tegen mij gezegd hebben, dat ik er wel om gevraagd zou hebben met een kort rokje ofzo.
W.T.F.
Kan ik me op die leeftijd volledig indenken.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik was 14, flabergasted. Volgens mij ben ik al trillend afgedropen.
Bizar gedrag..sorry..quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Laatst een mooi filmpje van kerels die vaak seksueel getinte opmerkingen naar vrouwen op straat riepen. Ergens in Brazilië. Moeder van kerel wordt onherkenbaar gemetamorfoseerd en zeer sexy aangekleed. Loopt opzichter langs zoon, zoon hapt en krijgt er vervolgens ongenadig van langs van mama."Nee, mama, stop, ik sta voor gek, mijn collega's zijn daar!".
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Laatst een mooi filmpje van kerels die vaak seksueel getinte opmerkingen naar vrouwen op straat riepen. Ergens in Brazilië. Moeder van kerel wordt onherkenbaar gemetamorfoseerd en zeer sexy aangekleed. Loopt opzichter langs zoon, zoon hapt en krijgt er vervolgens ongenadig van langs van mama."Nee, mama, stop, ik sta voor gek, mijn collega's zijn daar!".
*grinnik* Have fun zou ik zeggenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:13 schreef Lonaa het volgende:
Zullen we het over wat vrolijkers hebben?
Ik ga straks DANSEN! Guilty Pleasures feestje. Ik heb een (te groot) panterprintjurkje aan met een behoorlijke roze riem.
![]()
Straks nog even heftige 80's krullen maken en flinke make-up en gaan
Klinkt helemaal niet fout.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:13 schreef Lonaa het volgende:
Zullen we het over wat vrolijkers hebben?
Ik ga straks DANSEN! Guilty Pleasures feestje. Ik heb een (te groot) panterprintjurkje aan met een behoorlijke roze riem.
![]()
Straks nog even heftige 80's krullen maken en flinke make-up en gaan
Hehehehhe. Fantastischquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Eén moeder ging keihard meppen met haar handtas.
Ach, die keuze heb jij ook hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
*grinnik* Have fun zou ik zeggen![]()
Je maakt iig meer van je weekend dan ik
Uit is niet zo mijn ding. Wat dat betreft werd mijn oude aanwezigheid wat te vaak negatief benaderd.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ach, die keuze heb jij ook hoor.![]()
Ga het huis uit! Lekker met toffe mensen. Of nodig ze thuis uit
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uit is niet zo mijn ding.
En alle uitgenodigden hadden andere verplichtingen tot nu toe.
En nou ja puh!... enzo.
ook.quote:
Weet je nog dat je keek waar ik woonde, en wat toen je conclusie was?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En een keer buiten je comfortzone en toch uit gaan?
Welke kroeg?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Weet je nog dat je keek waar ik woonde, en wat toen je conclusie was?![]()
Nee een tochtje alleen richting de horeca, daar krijg ik mezelf nog niet toe aangezet.
Terwijl ik toen ik in Enschede woonde de kroeg niet uit te slaan was...
Komt dat van diezelfde commissie die al eerder dingen verboden heeft gemaakt daar?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:24 schreef golfer het volgende:
Dames, het is afgelopen met de 'pret' in de UK:
http://www.volkskrant.nl/(...)verminking~a3918295/
Maar het besnijden van jongens gaat gewoon door...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:24 schreef golfer het volgende:
Dames, het is afgelopen met de 'pret' in de UK:
http://www.volkskrant.nl/(...)verminking~a3918295/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |