Ja, hoe vond je dat nou achteraf gezien precies, zo'n personal trainer?!quote:
Daar kan ik wel een kunstje op.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, hoe vond je dat nou achteraf gezien precies, zo'n personal trainer?!
Hier in het oosten van het land ook voornamelijk mistquote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:44 schreef Windigo het volgende:
Hier nog steeds bewolkt![]()
En volgens de kaart dus kans dat het zo blijft
Volgens mij was de vraag meer gericht op het ehm, trainingsaspect van andere spiergroepenquote:
Haha, okee okee! Leuk!quote:
Om je een wat uitgebreider antwoord te geven:quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, hoe vond je dat nou achteraf gezien precies, zo'n personal trainer?!
Dat ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Volgens mij was de vraag meer gericht op het ehm, trainingsaspect van andere spiergroepen
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Volgens mij was de vraag meer gericht op het ehm, trainingsaspect van andere spiergroepen
Ik gaf al een wat uitgebreider antwoordquote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Haha, okee okee! Leuk!![]()
Maar ik bedoelde meer het concept van een personal trainer op zich.
Klinkt wel tofquote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Om je een wat uitgebreider antwoord te geven:
Het is wel spannend, want het is heel kwetsbaar. Maar ook wel heel prettig. Je kunt wat andere oefeninegn doen omdat je met z'n twee bent, en hij pusht me verder dan dat ik zelf zou doen.
Voorlopig ga ik 1 x in de week met hem trainen.
Tof! Wat kost dat nou?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Om je een wat uitgebreider antwoord te geven:
Het is wel spannend, want het is heel kwetsbaar. Maar ook wel heel prettig. Je kunt wat andere oefeninegn doen omdat je met z'n twee bent, en hij pusht me verder dan dat ik zelf zou doen.
Voorlopig ga ik 1 x in de week met hem trainen.
te veel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
te veel.Tja, voor dat geld mag je in ieder geval verwachten dat je een trainer krijgt waar je wel een kunstje op zou kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jij bent ook mini.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:48 schreef minilot het volgende:
Oei!
Daar eet ik twee weken van. Nevermind.
Goed punt!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:49 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Tja, voor dat geld mag je in ieder geval verwachten dat je een trainer krijgt waar je wel een kunstje op zou kunnen.
Louter in hoogte.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar jij bent ook mini.(No pun intended)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |