Wel van Heerenveen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:48 schreef Thas het volgende:
[..]
Feyenoord kan nawelijks een speler van Cambuur betalen dus of dat nou veel zegt
En dan speel je de volgende wedstrijd enorm slecht. Bijwerkingen, alles.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Bij Ajax mag je niet schreeuwen, dan zit je niet meer bij de wedstrijdselectie
Laat het gaan Stijn, laat het gaan.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax verliest voor het zoveelste jaar op rij van slimmere en 'professionelere' ploegen.
twitter:OptaJohan twitterde op donderdag 19-03-2015 om 23:48:16174 - Nick Viergever had 174 touches vs Dnipro, a record for a player in a Europa League match (since 2009/10). Industrious. reageer retweet
Ooit gehoord van teleurstelling?quote:
Dat is meteen een goede beschrijving van het voetbalquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:51 schreef Houtenbeen het volgende:
Nog een recordje gepakttwitter:OptaJohan twitterde op donderdag 19-03-2015 om 23:48:16174 - Nick Viergever had 174 touches vs Dnipro, a record for a player in a Europa League match (since 2009/10). Industrious. reageer retweet
Ik ben al de rust zelve.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laat het gaan Stijn, laat het gaan.
haha madquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:52 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Ooit gehoord van teleurstelling?
O wacht, maak jij nooit mee omdat je de hele dag veilig op je zolderkamertje zit.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:52 schreef bombmannl het volgende:
[..]
O wacht, maak jij nooit mee omdat je de hele dag veilig op je zolderkamertje zit.
Memphis, Dost en Robben in een aanval wordt een lijdensweg.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:52 schreef KingRoland het volgende:
Met opgeheven hoofd doorgaan. Morgen de loting voor Bayern en volgende week Memphis + Robben![]()
kapot geil
OWWW SHIT DEZE IS HARD MANquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:52 schreef bombmannl het volgende:
[..]
twitter:OptaJohan twitterde op donderdag 19-03-2015 om 23:39:00NQ - Not Qualified, that is not the first time for Ajax. Goodbye. reageer retweet
We gaan samen onze broek open doen Stijn. Het gaat genieten worden.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Memphis, Dost en Robben in een aanval wordt een lijdensweg.
Totaal niet.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We gaan samen onze broek open doen Stijn. Het gaat genieten worden.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mooi, leg je ook maar vast neer bij de 3e plek.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:54 schreef Grifte het volgende:
Nog even genieten van de ondergang van Roma
haha gekkie ben jij toch xDquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ajax derde, Feyenoord vijfde. Wie wordt dan tweede?quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
twitter:OptaJohan twitterde op donderdag 19-03-2015 om 23:39:000 - Arek Milik failed to have a single attempt on target (4 shots) and did not create a single chance in 197 minutes vs Dnipro. Quiet. reageer retweet
Nee, nee, nee en nog eens nee.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We gaan samen onze broek open doen Stijn. Het gaat genieten worden.
Guus is een aardige user.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, nee, nee en nog eens nee.
Dat wordt weer huilen. Memphis aan de bal. Hij dribbelt wat, tovert wat, loopt zich vast. Bassie boos, Arjen boos, iedereen boos. Aan wie ligt het? Niemand weet het. Misschien ligt het dan wel aan Guus, want Guus is een klootzak.
Sowieso Dost in de spits zetten met twee egoïstische buitenspelersquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, nee, nee en nog eens nee.
Dat wordt weer huilen. Memphis aan de bal. Hij dribbelt wat, tovert wat, loopt zich vast. Bassie boos, Arjen boos, iedereen boos. Aan wie ligt het? Niemand weet het. Misschien ligt het dan wel aan Guus, want Guus is een klootzak.
Guus gaat het gewoon doen. Zo is Guus.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Sowieso Dost in de spits zetten met twee egoïstische buitenspelers
was in slaap gevallen jonguhquote:
fc bayernquote:
Jullie zijn de enige club in 14 wedstrijden die er van verloren hebben. Erg knap moet ik zeggen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:54 schreef Grifte het volgende:
Nog even genieten van de ondergang van Roma
HUILENquote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Karina komt trouwens niet meer zo vaak in vbl als vroeger. Beetje jammer.
Ze vindt het veel gezelliger in tvquote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Karina komt trouwens niet meer zo vaak in vbl als vroeger. Beetje jammer.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
tzal wel Club Brugge - Dnipro zijn die ene kwartfinale. al de rest mooie toppers
quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat Brugge Dnipro loot?
twitter:RTL7 twitterde op maandag 13-04-2015 om 11:03:12Donderdag is het weer Europa League-tijd bij #RTL7! Met VfL Wolfsburg - Napoli live http://t.co/xUm9gobIRl reageer retweet
quote:Op donderdag 16 april 2015 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zit er helemaal klaar voor.
En Toto, voor m'n toto.quote:Op donderdag 16 april 2015 20:37 schreef KingRoland het volgende:
Johannes, Davy, Mexicano, Stijn en ik gaan juichen voor Wolfsburg.
Ik pak er snel een biertje bij.quote:Op donderdag 16 april 2015 20:38 schreef Kopsterk het volgende:
Waarschijnlijk is de voorbeschouwing leuker dan de wedstrijd vandaag
Ik ook, een Hertog Jannetje.quote:Op donderdag 16 april 2015 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik pak er snel een biertje bij.
Ik begon me al zorgen te maken over waar je uithingquote:Op donderdag 16 april 2015 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik pak er snel een biertje bij.
Ik had me een uur geleden al in dit topic gemeld hoor. Kijk maar terug.quote:Op donderdag 16 april 2015 20:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik begon me al zorgen te maken over waar je uithing
Mijn nederige excusesquote:Op donderdag 16 april 2015 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had me een uur geleden al in dit topic gemeld hoor. Kijk maar terug.
Nou...vooruitquote:Op donderdag 16 april 2015 20:37 schreef KingRoland het volgende:
Johannes, Davy, Mexicano, Stijn, Toto en ik gaan juichen voor Wolfsburg.
Zal jou eens goed doenquote:Op donderdag 16 april 2015 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jij vindt dat ie het goed doet daar ?
Geen idee, kijk niet naar die onzin.quote:Op donderdag 16 april 2015 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jij vindt dat ie het goed doet daar ?
Ik hou van Pluisquote:Op donderdag 16 april 2015 20:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
een beetje gay voor je VBL-broeders is okay
Johannes vindt dit leuk
Leek me ook een ontzettend kleurloze stad, toen de ICE daar een stop maakte. Volkswagengebouwtje was wel goed zichtbaar.quote:
Ze hebben nog minder supporters en historie dan Dordrecht90.quote:Op donderdag 16 april 2015 20:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Leek me ook een ontzettend kleurloze stad, toen de ICE daar een stop maakte. Volkswagengebouwtje was wel goed zichtbaar.
Landskampioenquote:Op donderdag 16 april 2015 20:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze hebben nog minder supporters en historie dan Dordrecht90.
quote:Op donderdag 16 april 2015 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijdens de reclame lijkt dit me een spel voor jullie.
ONZ / De Titi quiz
Hierna gestopt met lezenquote:TETTEN ZIJN TOEGESTAAN, MAAR NAAKT NIET!
Als ik zoveel geld had maak ik de plaatselijk fc kampioen en mag jij de trainer zijn voor 8 ton per jaar. Echt gras natuurlijk.quote:
Iemand die zegt dat tieten mogen, maar naakt niet neem ik niet serieus.quote:Op donderdag 16 april 2015 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus jij houdt niet van tieten?
Hij bedoelt geen naakte kut.quote:Op donderdag 16 april 2015 20:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Iemand die zegt dat tieten mogen, maar naakt niet neem ik niet serieus.
Standen van andere wedstrijden dan Wolfsburg in spoiler of niet? Is toch een algemeen topic dit?quote:Op donderdag 16 april 2015 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus jij houdt niet van tieten?
Dus jij bent geen fan van dat genre?quote:Op donderdag 16 april 2015 20:56 schreef Kopsterk het volgende:
Wéér een Liam Neeson film waarin hij alles en iedereen sloopt.
Dat zou de zaak alweer veranderen, maar dat staat er nietquote:Op donderdag 16 april 2015 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij bedoelt geen naakte kut.
Nu niet meer.quote:Op donderdag 16 april 2015 20:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Standen van andere wedstrijden dan Wolfsburg in spoiler of niet? Is toch een algemeen topic dit?
Meh. Eens in de zoveel tijd wel leuk zo'n film te zien. The Equalizer vond ik best vermakelijk.quote:Op donderdag 16 april 2015 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus jij bent geen fan van dat genre?
Dat bedoelt hij wel. Er staan gewoon tieten in dat topic, anders kan je dat spel toch ook niet spelen?quote:Op donderdag 16 april 2015 20:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat zou de zaak alweer veranderen, maar dat staat er niet
Moet ik dan ook de moffenwijken in ?quote:Op donderdag 16 april 2015 20:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als ik zoveel geld had maak ik de plaatselijk fc kampioen en mag jij de trainer zijn voor 8 ton per jaar. Echt gras natuurlijk.
Niet iedereen kan zo duidelijk modereren als ikzelf.quote:Op donderdag 16 april 2015 20:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat ongelofelijk onduidelijk dan![]()
Erg jammer
Jij moet maar overal mod wordenquote:Op donderdag 16 april 2015 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet iedereen kan zo duidelijk modereren als ikzelf.
Jij mag mensen opvrolijken die t moeilijk hebben. Soort clini clown pl.quote:Op donderdag 16 april 2015 20:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moet ik dan ook de moffenwijken in ?
Ik doe dat wel met de nodige knallenquote:Op donderdag 16 april 2015 21:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij mag mensen opvrolijken die t moeilijk hebben. Soort clini clown pl.
Alleen tieten is halfnaakt.quote:Op donderdag 16 april 2015 20:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Iemand die zegt dat tieten mogen, maar naakt niet neem ik niet serieus.
Alleen een kut ookquote:Op donderdag 16 april 2015 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen tieten is halfnaakt.
WOLFSBURG - NEAPELquote:Op donderdag 16 april 2015 21:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Iedereen kijkt Wolfsburg - Napoli natuurlijk
Ik verzeker je wel, want er kunnen doden vallen.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik doe dat wel met de nodige knallen
Nostalgie
Prima backie hoorquote:Op donderdag 16 april 2015 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond Ricardo Rodriguez beter als autocoureur.
Rodriguez overleed op z'n 20equote:
Gelukkig heb ik die nog niet gehoord.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:14 schreef KingRoland het volgende:
Nieuwe lied van Carly Rae Jepsen is verslavend.
IK WIL EEN LINK, HAAR MUZIEK IS PUUR GENIETENquote:Op donderdag 16 april 2015 21:14 schreef KingRoland het volgende:
link plsquote:Op donderdag 16 april 2015 21:14 schreef KingRoland het volgende:
+ze ziet er leuk uitquote:Op donderdag 16 april 2015 21:15 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
IK WIL EEN LINK, HAAR MUZIEK IS PUUR GENIETEN
quote:
quote:Op donderdag 16 april 2015 21:15 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
IK WIL EEN LINK, HAAR MUZIEK IS PUUR GENIETEN
Cheerleader ookquote:Op donderdag 16 april 2015 21:14 schreef KingRoland het volgende:
Ze liegt.quote:
WTF TOM HANKS DIE HET ZINGT! DIT IS DE BESTE SHIT OOITquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 april 2015 21:17 schreef Kopsterk het volgende:
[..]Eindelijk een goede mening van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, dan weet je het welquote:Op donderdag 16 april 2015 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Carly Rae Jepsen is zulke aids he. Nog slechter dan de Backstreet Boys.
Mani89
Backstreet Boys is pure kwaliteit.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Carly Rae Jepsen is zulke aids he. Nog slechter dan de Backstreet Boys.
Mani89
GGMM is ook een fan van de Backstreet Boys.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Backstreet Boys is pure kwaliteit.
Heb er laatst nog van genoten tijdens een pubquiz.
Dat heb ik gemerktquote:Op donderdag 16 april 2015 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Backstreet Boys is pure kwaliteit.
Heb er laatst nog van genoten tijdens een pubquiz.
Really?quote:Op donderdag 16 april 2015 21:19 schreef Kopsterk het volgende:
Hoe de neuk heeft ze Tom Hanks zover weten te krijgen om hieraan mee te doen.
95% van het nummer bestaat ook echt uit het woord 'really'. Teringslecht.
money talksquote:Op donderdag 16 april 2015 21:19 schreef Kopsterk het volgende:
Hoe de neuk heeft ze Tom Hanks zover weten te krijgen om hieraan mee te doen.
95% van het nummer bestaat ook echt uit het woord 'really'. Teringslecht.
quote:Op donderdag 16 april 2015 21:17 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
WTF TOM HANKS DIE HET ZINGT! DIT IS DE BESTE SHIT OOITDit is Tom Hanks zijn op de bank springen bij Oprah moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*kuttrommelquote:
Dat is absoluut een feit.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
GGMM is ook een fan van de Backstreet Boys.
De hartjes op het scoreformulier waren meer dan terecht.quote:
Wil je even ontopic blijven, Johannes?quote:Op donderdag 16 april 2015 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is absoluut een feit.
[..]
De hartjes op het scoreformulier waren meer dan terecht.
De nakijkers weten dat absoluut te waarderenquote:Op donderdag 16 april 2015 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is absoluut een feit.
[..]
De hartjes op het scoreformulier waren meer dan terecht.
Niet zo brutaal.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Wil je even ontopic blijven, Johannes?
Nee, op Sevillaquote:Op donderdag 16 april 2015 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je er geld op hebt gezet.
Wolfsburg is beetje hype geworden. Volgend jaar weer Dortmund en Schalke in CL graag. Dat kijkt leuker als neutrale toeschouwer. Dit is saaie ambianche man.quote:
Alles verliezen daar maar Wolfsburg wel pakkie gevenquote:
Spanje by far Bundesliga is op Bayern na helemaal niks sterker dan Serie A.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Bundesliga beste competitie zeiden mensen
Mag hij eindelijk ook een keer juichen voor de Serie A. Het is dan ook een tijdje geledenquote:
Dinsdag toen Juve wonquote:Op donderdag 16 april 2015 21:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mag hij eindelijk ook een keer juichen voor de Serie A. Het is dan ook een tijdje geleden
Premier Leaguequote:Op donderdag 16 april 2015 21:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Bundesliga beste competitie zeiden mensen
Wolfsburg was tegen Inter ook al zo zwak. Wonnen dankzij de keeper. Vielen me toen al wat tegen.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alles verliezen daar maar Wolfsburg wel pakkie geven
genot
Nouja toen waren de Italianen partner in crimequote:Op donderdag 16 april 2015 21:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Al die moffen krijgen zwaar op hun klote, like it's 1945....
Waar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 april 2015 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Je verpest het StijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eikel
Nee gohquote:Op donderdag 16 april 2015 21:35 schreef hafcfan het volgende:
Brugge wordt wel uitgezonden en geen Kiev wtf
Godverdomme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Zie je maar weer hoe sterk ze zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als Zenit er al uit lag, had PSV zonder zorgen de finale gehaald.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zie je maar weer hoe sterk ze zijn
Wat heeft fox sports met België te maken danquote:Op donderdag 16 april 2015 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee goh
De Belgen gaan Club Brugge niet uitzenden
van wolfsburg gaat nog maar dezequote:Op donderdag 16 april 2015 21:37 schreef Dagoduck het volgende:
En die van Napoli ook al. Man man man man.
[ afbeelding ]
wat lelijk zeg spoilerquote:Op donderdag 16 april 2015 21:37 schreef Dagoduck het volgende:
En die van Napoli ook al. Man man man man.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |