SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een vreselijke pass van Boilesen op Sigthórsson die krampachtig probeert de bal te verlengen op de diepgaande Serero![]()
![]()
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
En wie leed er balverlies. ..Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
quote:
Een van de verdedigers had er dichter op moeten zittenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Goed verdedigd.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Bazoerquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Een van de verdedigers had er dichter op moeten zitten![]()
Van Rhijn erg zwak vandaag, zowel verdedigend als aanvallend.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Even theepauze, mag toch.. Arbotijdenwet en zoquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:06 schreef j0rdiiii het volgende:
van rhijn sloeg even een keertje over, kan toch?![]()
Schone ee maar in zoCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Slechter zijn dan de de nummer weet ik hoeveel van Oekraïne...
Fuck man, zelfs Poetin hoefde de rest niet.![]()
Waarom zou Schone hebben bijgetekend trouwens ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hoezo alleen vandaag? Hij speelt al jaren kak.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:06 schreef Pedroso het volgende:
Van Rhijn erg zwak vandaag, zowel verdedigend als aanvallend.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
PSV verloor er ook 2x vanquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:07 schreef BeamofLight het volgende:
Fuck man, zelfs Poetin hoefde de rest niet.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
3 en het zit in het gebied wat Poetin wilquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:07 schreef BeamofLight het volgende:
Fuck man, zelfs Poetin hoefde de rest niet.RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Rot toch op, hier kon hij dan weer weinig aan doen_____!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Haal je ogen uit je reet man![]()
Mikegod
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Aaaah vdh!Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Dat hij er geen reet van kan en weer eens een draak van een wedstrijd speelt wil niet zeggen dat alles meteen zijn schuld isquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:08 schreef PicoMMP het volgende:
[..]_____!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Haal je ogen uit je reet man![]()
speelt dit seizoen gewoon goed hoor. Sowieso laatste weken.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hoezo alleen vandaag? Hij speelt al jaren kak.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
is hun verdediging te goed?quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
3 en het zit in het gebied wat Poetin wil![]()
Frank eruit. Wat is die man seniel geworden dit jaar met z'n Boilesen, Serero en Sigthorsson. Stel even lekker normale spelers op.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
hahhahahaquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:09 schreef Pedroso het volgende:
Boilesen was zeker niet de slechtste vandaag.![]()
maar goed dat het geen Bayern isquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon naar binnen trekken en schieten, tegen Ajax altijd profitCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Goed gewisseld weer jaquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:12 schreef Pedroso het volgende:
Niet de meest frivole voorhoede momenteel.RED ONS HENNIEGOD![]()
Geen kans ook meer gehad sinds bazoerCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Sowieso, die rollen in de Bundesliga zowat elke club met minimaal drie doelpunten verschil op.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Waarom zet je godverdomme Siggy erin voor Kishna wat wil je dan bereiken. En dan Boilesen überhaupt opstellen.
Wat een afgang.AFCA!![]()
Bazoer wel een baasje. Alleen bij het tegendoelpunt zag hij er niet echt goed uit.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Je had beter Schone kunnen brengen dan Siggy ja. Of Andersen of Zivkovic. Of fucking Queensy Menig zelfs.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Misschien omdat Kishna ook niks liet zienquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:15 schreef RensAjacied het volgende:
Waarom zet je godverdomme Siggy erin voor Kishna wat wil je dan bereiken. En dan Boilesen überhaupt opstellen.
Wat een afgang.![]()
Appie Nouri, Ezra Walian, Donyell Malen.. Iedereen is beter dan Siegtuursonquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:16 schreef Morendo het volgende:
Je had beter Schone kunnen brengen dan Siggy ja. Of Andersen of Zivkovic. Of fucking Queensy Menig zelfs.![]()
Dat Kishna eruit is dat is prima maar hij had idd Schone moeten brengen (mij een raadsel waarom die bijgetekend heeft).quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:15 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een afgang.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
vorige week gewoon moeten scoren.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax had het gewoon moeten klaren in 90 minuten. Simpel zat...Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Klopt. Als je 85 minuten geweldig speelt en 8 minuten slecht dan moet je inderdaad gewisseld worden.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach die deed ook weinig goed in zijn laatste minutengraag op anoniem![]()
Hij was gewoon op, dat is geen schande voor zo'n jonge speler...quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klopt. Als je 85 minuten geweldig speelt en 8 minuten slecht dan moet je inderdaad gewisseld worden.![]()
Je begrijpt ook wel wat ik bedoel als je een beetje hebt opgelet, al had ik Serero ook niet gebracht denk ikquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klopt. Als je 85 minuten geweldig speelt en 8 minuten slecht dan moet je inderdaad gewisseld worden.![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij was gewoon op, dat is geen schande voor zo'n jonge speler...Beter een lege Sinkgraven dan Serero.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je begrijpt ook wel wat ik bedoel als je een beetje hebt opgelet, al had ik Serero ook niet gebracht denk ikgraag op anoniem![]()
Ik denk echt dat we inmiddels beter 3-4-3 kunnen gaan spelen, zonder Boil en Van Rhijn.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Van Rhijn kan je er normaliter nog wel bij hebbenquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:20 schreef Morendo het volgende:
Ik denk echt dat we inmiddels beter 3-4-3 kunnen gaan spelen, zonder Boil en Van Rhijn.![]()
Dat vond ik niet zo'n gekke wissel, snap alleen niet waarom Frank met Siggy en Milik voorin ging spelen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je begrijpt ook wel wat ik bedoel als je een beetje hebt opgelet, al had ik Serero ook niet gebracht denk ikAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja want Siggy is een breekijzer natuurlijk, een stormram. Die knalt er altijd eentje in als hij speelt, zeker in Europaquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat vond ik niet zo'n gekke wissel, snap alleen niet waarom Frank met Siggy en Milik voorin ging spelen.![]()
Als je Serero brengt dan wissel je hem ook om met Klaassen, Serero als linkshalf slaat helemaal nergens op.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Ja dit doen ze expres , al een paar seizoenen langquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:22 schreef badschaap het volgende:
straftraining ofzo, of gewoon uit de selectie gooien als ze nog eens telstar niveau laten zienRED ONS HENNIEGOD![]()
De 90 minuten waren niet slecht van Ajax, weinig weggegeven ook. Na de 1-1 is het ook voetballend over en uit.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
JE HEBT GODVERDOMME ZO VEEL KOPPERS VOOR HET DOEL STAAN EN DAN KOM JE MET ZO'N KORTE CORNER
WHAT
THE
FUCK![]()
Er uit is een beetje overdreven maar het opstellen van Boilessen en Siggy in dit soort wedstrijden is wel een dikke faal inderdaad.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:10 schreef gazhims3lv het volgende:
Frank eruit. Wat is die man seniel geworden dit jaar met z'n Boilesen, Serero en Sigthorsson. Stel even lekker normale spelers op.Narf!![]()
Inderdaad, wtfquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:25 schreef Heeinz het volgende:
JE HEBT GODVERDOMME ZO VEEL KOPPERS VOOR HET DOEL STAAN EN DAN KOM JE MET ZO'N KORTE CORNER
WHAT
THE
FUCK.
Amen.![]()
Op korte corners zou de doodstraf moeten staan. Heb echt een tering hekel aan korte kut cornersquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:25 schreef Heeinz het volgende:
WHAT
THE
FUCK
Narf!![]()
Kennethquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:27 schreef Morendo het volgende:
Wie heeft Van Rhijn wijsgemaakt dat hij zo'n goede trap heeft?Narf!![]()
pech is het nietquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
Meh... Alweer niet. Godverdomme wat een pechjaar
gewoon niet goed genoeg elk jaar weer![]()
JAAAAAAA[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Het is klaarquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:30 schreef Sickert het volgende:
[..]
Dan neem ik Lexie "laat je tattoo zien" als UI voor de rest van mn Fok! Bestaan.RED ONS HENNIEGOD![]()
Als je hier niet van kan winnen moet je je inderdaad kapot schamenquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:32 schreef Sunri5e het volgende:
Dat Ajax heeft ook eigenlijk maar een matig ploegje.![]()
Idd, het is geen AS Roma.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als je hier niet van kan winnen moet je je inderdaad kapot schamen![]()
Van Rhijn is toch ook wel een droeftoeter vanavond.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Gemiste kans idd.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als je hier niet van kan winnen moet je je inderdaad kapot schamenNever argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Mooi manquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:36 schreef Sunri5e het volgende:
Hoorn lekker rood kaartje pakken
Wat een dom kalf is het ook.![]()
![]()
Kut kut kut Ajaxongelofelijk verliezen van zo'n achtsterangs oostblok club...
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Doe normaal.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:36 schreef Ooku het volgende:
van der Hoorn moet gewoon altijd basis staan. De Boer extreem zwakke coach. EXITFRANKgraag op anoniem![]()
Hoe kan dat dan? Er was al afgeflotenquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:36 schreef Sunri5e het volgende:
Wat een dom kalf is het ook.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
tja dat krijg je met een verdediging waar een zondags 5e klasse team nog van kan winnenquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kut kut kut Ajaxongelofelijk verliezen van zo'n achtsterangs oostblok club...
![]()
ZSM optyfen met Frankie en BoilesenWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Is dit serieus?quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:37 schreef eight het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan? Er was al afgefloten![]()
ppfff die keeper was ook wel een jankbalquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:36 schreef Sunri5e het volgende:
Wat een dom kalf is het ook.![]()
![]()
Daar lag het niet echt aan in deze wedstrijden.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:37 schreef badschaap het volgende:
[..]
tja dat krijg je met een verdediging waar een zondags 5e klasse team nog van kan winnenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:37 schreef KingRoland het volgende:
Hoe kan je nog rood geven wanneer de wedstrijd is afgelopen?![]()
Als dit een serieuze post is ga je dan schamen.![]()
ik had die keep echt laten huilen, als hij zo naar de grond gingquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
ppfff die keeper was ook wel een jankbal![]()
En dat moet jij nodig zeggenquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:38 schreef Sunri5e het volgende:
[..]![]()
Als dit een serieuze post is ga je dan schamen.![]()
![]()
![]()
![]()
ha wat grappig
graag op anoniem![]()
nee, ze staan goed te verdedigenquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar lag het niet echt aan in deze wedstrijden.![]()
![]()
![]()
Wat een treurnis, niet van dit lamlendige team kunnen winnen is wel erg triest. Oja en Boilesen en Rhijn![]()
![]()
Bazoer, Sinkgraven, Klaassen en Veltman heel goed. Cillesen, Viergever en El Ghazi prima. Kishna en Milik onopvallend/zwak. Van Rhijn en Boilesen een drama.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Wat deed ie dan?quote:
Ik wil Van Rhijn wel deze nederlaag in de schoenen schuiven, geen bal goed geraakt, en op het moment supreme lekker achteruit lopen. Die leert het ook nooit, ook voorzetten staat ie al jaren makkelijk toeOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Het was dus nog een serieuze post ook.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
En dat moet jij nodig zeggen![]()
![]()
![]()
![]()
ha wat grappig!
Jij weet niet dat je na de wedstrijd nog rood kunt krijgen?![]()
![]()
Tja, wel een tactische fout om Boilesen op te stellen. Kost je de kwartfinale.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:38 schreef Buttarfly het volgende:
Ik ben één van de weinige die De Boer weg wilt zeker![]()
Frank de Boer heeft ons gewoon de wedstrijd gekost. Eerst door Boilesen op te stellen en ten tweede zijn wisselbeleid deze wedstrijd. Ajax is toe aan een nieuwe coach die wel spelers durft op te offeren. #EXITFRANK![]()
Ze missen gewoon een leider die die lui op scherp zet in het veld, er zit totaal geen overtuiging in. Als het lekker loopt kunnen ze goed voetballen als het niet loopt stort het als kaartenhuis in elkaar en mist de kracht om te herstellen.![]()
Had hij vol op die nummer 10 afgelopen dan liet hij een andere man vrij. Was gewoon prima overgenomen, Bazoer had hem moeten aanpakkenquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat deed ie dan?
Ik wil Van Rhijn wel deze nederlaag in de schoenen schuiven, geen bal goed geraakt, en op het moment supreme lekker achteruit lopen. Die leert het ook nooit, ook voorzetten staat ie al jaren makkelijk toe![]()
Tot een half uur na de wedstrijd toch nog?quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:39 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Het was dus nog een serieuze post ook.!
Jij weet niet dat je na de wedstrijd nog rood kunt krijgen?Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Zie jij dat ik bevestig dat het een serieuze post is?quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:39 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Het was dus nog een serieuze post ook.!
Jij weet niet dat je na de wedstrijd nog rood kunt krijgen?graag op anoniem![]()
hij duwde de keeper van djnepr nogquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat gebeurde er met die rode kaart? Tv gelijk uitgezet na fluitsignaal![]()
Tr gemaaktquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD![]()
#EXITFRANKquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:39 schreef Class het volgende:
[..]
Tja, wel een tactische fout om Boilesen op te stellen. Kost je de kwartfinale.![]()
prima neergezet door de boer
spelers falen door het niet in 90min thuis te beslissen + uit niet te scoren![]()
Snor
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Wat een vies mannetje was dat ook met zijn tijdrekkenquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:40 schreef badschaap het volgende:
[..]
hij duwde de keeper van djnepr nog
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:41 schreef j0rdiiii het volgende:
prima neergezet door de boer
spelers falen door het niet in 90min thuis te beslissen + uit niet te scoren![]()
Eens, hopelijk is de noodzaak voor een nieuwe linksback nu wel echt duidelijk voor de staf.She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
Dit is helaas de trieste realiteitquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach man het is toch wat je had kunnen verwachten![]()
Je had gewoon een uitgoal moeten maken, punt. Veel te penibel als een doelpunt tegen thuis zoveel consequenties heeft. Ze hebben in Oekraïne veel te slap gespeeld, had veel meer in gezeten.Amen.![]()
Hij duwde. In de wedstrijd is dit hooguit geel, maar blijkbaar gelden er na de wedstrijd andere regelsquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat gebeurde er met die rode kaart? Tv gelijk uitgezet na fluitsignaal
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
En die schop mag hij weer doorgeven aan een paar anderenquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:44 schreef Scorpie het volgende:
Frank moet een schop onder zijn reet krijgen.![]()
Gewoon niet meer reageren. Je zet jezelf alleen maar meer voor lul.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zie jij dat ik bevestig dat het een serieuze post is?![]()
Er zijn weinig spelers die slechter zijn dan hem dit seizoen in de Eredivisiequote:Op donderdag 19 maart 2015 23:42 schreef Class het volgende:
Boilesen zowel uit als thuis de boosdoener van de tegen goals.. Is gewoon knap
En waarom maak je hem in hemelsnaam aanvoerder, geef Klaassen die bandOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Was wel een lekker spelertje hoor, gaf volgens mij ook de assist in Kiev. Heeft veel dreigingquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:43 schreef j0rdiiii het volgende:
die teringlul jaagt hem ook gewoon 90min lang de tribune in en hop in de verlenging is het raak![]()
Ja precies, daar hadden ze nooit mogen verliezen, die goal daar had ook nooit mogen vallen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:44 schreef Jivis het volgende:
Je had gewoon een uitgoal moeten maken, punt. Veel te penibel als een doelpunt tegen thuis zoveel consequenties heeft. Ze hebben in Oekraïne veel te slap gespeeld, had veel meer in gezeten.![]()
Frank haalde al het voetbal eruit met de wissels Sinkgraven-Serero, Kishna-Siggie. We speelden als een Engels pubteam. Cruijff is aan het huilen nu.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Ga maar door met die emogif dat is ook het enige argument wat je hier brengt.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:44 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Gewoon niet meer reageren. Je zet jezelf alleen maar meer voor lul.graag op anoniem![]()
die regel was zo. Maar nu als de scheidsrechter de deur van de kleedkamer dicht doet. Tenminste dat is Nederland zo.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:40 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tot een half uur na de wedstrijd toch nog?Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one![]()
Dit ook inderdaad. Die uitwedstrijd speelden ze veel te slapquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:44 schreef Jivis het volgende:
Je had gewoon een uitgoal moeten maken, punt. Veel te penibel als een doelpunt tegen thuis zoveel consequenties heeft. Ze hebben in Oekraïne veel te slap gespeeld, had veel meer in gezeten.![]()
Cruijff heeft niet eens gekeken denk ikquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:45 schreef Morendo het volgende:
Frank haalde al het voetbal eruit met de wissels Sinkgraven-Serero, Kishna-Siggie. We speelden als een Engels pubteam. Cruijff is aan het huilen nu.RED ONS HENNIEGOD![]()
Die uitgoals die dubbel tellen in de verlenging willen ze volgens mij afschaffen, da's nog extra zuurOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:52 schreef Sunri5e het volgende:
Waarom heeft de nieuwe Jaap Stam nog geen eigen topic?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
graag op anoniem![]()
Dat wil Wengerquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Die uitgoals die dubbel tellen in de verlenging willen ze volgens mij afschaffen, da's nog extra zuur![]()
Wiki![]()
![]()
quote:Clubcarrière[bewerken]
Konopljanka debuteerde voor Dnipro Dnipropetrovsk in de Oekraïense competitie op 26 augustus 2007 tegen Hoverla-Zakarpattja Oezjhorod. Op 28 februari 2010 scoorde hij zijn eerste competitiedoelpunt tegen Zorja Loehansk. Inmiddels speelde hij meer dan 100 competitiewedstrijden voor Dnipro. Hij is de absolute vedette van Dnipro. Op 19 maart 2015 zorgde hij persoonlijk voor de uitschakeling van Ajax in het Europa League toernooi, door in de verlenging de 1-1 te scoren. Een dag later tekende hij een contract voor 4 seizoenen bij Feyenoord.![]()
quote:
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Ze tellen niet dubbel.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Die uitgoals die dubbel tellen in de verlenging willen ze volgens mij afschaffen, da's nog extra zuurVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ook de spelregels zaten al tegenquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Die uitgoals die dubbel tellen in de verlenging willen ze volgens mij afschaffen, da's nog extra zuur![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zeg het ze bjanaanquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:50 schreef bjanaan het volgende:
Wat een nep support weer hier kom op mannen WIJ ZIJN AJAX!!!![]()
Het probleem is dat dit ook geldt voor Boilesen, Van Rhijn en Siggie.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:50 schreef bjanaan het volgende:
Wat een nep support weer hier kom op mannen WIJ ZIJN AJAX!!!Die Lebenslust bringt dich um.![]()
kom op zeg. Dat je een minder seizoen heb in de 5 jaar dat de boer trainer is. Elk jaar komt dat moment dichterbij.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:49 schreef opperkleurder het volgende:
Slechtste seizoen in 5 jaar. #EXITDEBOERFind your guiding inspiration. In a place where dreams are made
quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:49 schreef opperkleurder het volgende:
Slechtste seizoen in 5 jaar. #EXITDEBOER![]()
![]()
Fred Rutte naar ajax.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:49 schreef opperkleurder het volgende:
Slechtste seizoen in 5 jaar. #EXITDEBOER![]()
Sinds De Boer coach is van Ajax is alles aan het voetbal elk jaar slechter geworden. Of dat door hem komt weet ik niet, maar je kunt niet meer zeggen dat je "een minder seizoen hebt in 5 jaar".quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:51 schreef WEST het volgende:
[..]
kom op zeg. Dat je een minder seizoen heb in de 5 jaar dat de boer trainer is. Elk jaar komt dat moment dichterbij.![]()
Deze post begrijp ik nietquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:50 schreef bjanaan het volgende:
Wat een nep support weer hier kom op mannen WIJ ZIJN AJAX!!!Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Type Ursaiz in de voorhoedequote:Op donderdag 19 maart 2015 23:52 schreef Heeinz het volgende:
Gelukkig heeft Frank al gezegd dat er ervaren spelers gehaald gaan worden
Hopelijk een type Zimling![]()
siggy verwachtte ik zowiezo niet veel van maar die andere twee waren inderdaad dramatisch slecht..quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het probleem is dat dit ook geldt voor Boilesen, Van Rhijn en Siggie.![]()
Demy de Zeeuwquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:52 schreef Heeinz het volgende:
Hopelijk een type ZimlingVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Je bent uitgeschakeld door Dnjeprquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:50 schreef bjanaan het volgende:
Wat een nep support weer hier kom op mannen WIJ ZIJN AJAX!!!![]()
![]()
Johan Derksen had Joey van de Berg graag bij Ajax gezienquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:52 schreef Heeinz het volgende:
Hopelijk een type Zimling![]()
Fixedquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:52 schreef Heeinz het volgende:
Hopelijk een type Poulsen of NdJ![]()
![]()
Want het is zijn schuld dat Ajax liever zijn kapitaal op de bank zet ipv op het veldquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sinds De Boer coach is van Ajax is alles aan het voetbal elk jaar slechter geworden. Of dat door hem komt weet ik niet, maar je kunt niet meer zeggen dat je "een minder seizoen hebt in 5 jaar".Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Klopt je had het allemaal slechter kunnen loten vervelende mannetjes die goed tijd kunnen rekkenquote:![]()
Ik zeg er nog expres bij dat het ook niet zijn schuld kan zijnquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:54 schreef eight het volgende:
[..]
Want het is zijn schuld dat Ajax liever zijn kapitaal op de bank zet ipv op het veld![]()
![]()
Tuurlijk wil je mooi voetbal zien. Maar in het hedendaagse voetbal tellen de resultaten boven mooi voetbal. Tuurlijk wil je een beiden zien maar zo werkt dat niet.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sinds De Boer coach is van Ajax is alles aan het voetbal elk jaar slechter geworden. Of dat door hem komt weet ik niet, maar je kunt niet meer zeggen dat je "een minder seizoen hebt in 5 jaar".Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
Gelukkig zijn we er uitgevlogen tegen een klasseteam en niet zo'n verwijfde nepclub als AS Roma.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Die verloren van Fiorentina. Zegt genoeg.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:55 schreef Morendo het volgende:
Gelukkig zijn we er uitgevlogen tegen een klasseteam en niet zo'n verwijfde nepclub als AS Roma.![]()
Alleen Ajax haalt geen resultaten. Ze worden kampioen door het falen van PSV en Feyenoord, maar het is niet zo dat ze méér resultaat halen ten koste van wat schoonheid. Het wordt gewoon slechter en slechter.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:55 schreef WEST het volgende:
[..]
Tuurlijk wil je mooi voetbal zien. Maar in het hedendaagse voetbal tellen de resultaten boven mooi voetbal. Tuurlijk wil je een beiden zien maar zo werkt dat niet.![]()
dat kan elke ploegquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:54 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Klopt je had het allemaal slechter kunnen loten vervelende mannetjes die goed tijd kunnen rekken
scheids doet er ook aan mee, de standaard gele kaart voor de keeper, waar de scheids eerst even naar toe moet lopen anders ziet ie het niet![]()
Als je het lijstje zou zien van gedane verkopen, dan begrijp je ook waarom. Helemaal als je daarna het lijstje ziet van de aankopen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alleen Ajax haalt geen resultaten. Ze worden kampioen door het falen van PSV en Feyenoord, maar het is niet zo dat ze méér resultaat halen ten koste van wat schoonheid. Het wordt gewoon slechter en slechter.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Ja, dus? Dat is juist precies mijn punt! Ajax glijdt af van een topploeg naar het niveau AZ en FC Twente.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Als je het lijstje zou zien van gedane verkopen, dan begrijp je ook waarom. Helemaal als je daarna het lijstje ziet van de aankopen.![]()
DIe lijst van verkopen van goede spelers heb je ook bij PSV en Feyenoord.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Als je het lijstje zou zien van verkopen, dan begrijp je ook waarom. Helemaal als je daarna het lijstje ziet van de aankopen.![]()
Dnjepr Dnjprorwriowrtroski..quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:55 schreef Morendo het volgende:
Gelukkig zijn we er uitgevlogen tegen een klasseteam en niet zo'n verwijfde nepclub als AS Roma.
Dat uitspreken lukt me nou nog steeds niet!
![]()
Begin maar met typen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dnjepr Dnjprorwriowrtroski..
![]()
Union of European Feyenoord Associationsquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
dat kan elke ploeg
scheids doet er ook aan mee, de standaard gele kaart voor de keeper, waar de scheids eerst even naar toe moet lopen anders ziet ie het niet![]()
![]()
Ben ik het niet mee eens. Dat psv en feyenoord geen resultaten halen in het verleden hoef je niet op Ajax af te schuiven. Ajax pakte toen de resultaten wel.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alleen Ajax haalt geen resultaten. Ze worden kampioen door het falen van PSV en Feyenoord, maar het is niet zo dat ze méér resultaat halen ten koste van wat schoonheid. Het wordt gewoon slechter en slechter.Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
Dje-per Dje-pro-pe-trovsk.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dnjepr Dnjprorwriowrtroski..
![]()
Wat? Ik schuif PSV en Feyenoord absoluut niet op wie dan ook af. En je bent het niet met me eens dat Ajax steeds slechter wordt?quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:58 schreef WEST het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Dat psv en feyenoord geen resultaten halen in het verleden hoef je niet op Ajax af te schuiven. Ajax pakte toen de resultaten wel.![]()
Heeft zeker talent maar wat een sukkelquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:59 schreef Gruisman het volgende:
Kishna trouwens ook weer echt z'n stempel gedrukt![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:59 schreef Heeinz het volgende:
We waren de hele wedstrijd de bovenliggende partij hoor ik![]()
Niet in dezelfde mate. En we zijn te zuinig geweest. Kwaliteit kost gewoon geld.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
DIe lijst van verkopen van goede spelers heb je ook bij PSV en Feyenoord.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Ik ben een erkend Ajax fanquote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:01 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Vraag me af wat jij hier doet? Ga lekker buitenspelen vriend!![]()
Je hebt een jonge ploeg wat wil je dan. Je mist de ervaring die je eerder met poulsen wel had. Jonge jongens kunnen nog geen stabiel seizoen draaien. Daardoor wordt het spel ook slechter.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat? Ik schuif PSV en Feyenoord absoluut niet op wie dan ook af. En je bent het niet met me eens dat Ajax steeds slechter wordt?Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
Die godvergeten tyfus kankerboilesen verkopen aan Feyenoord aub
Man die kan echt helemaal niks. Wat een walgelijk slechte grafaidsebolaspeler tyfuspuspaardenlulhomodorpsgekOh.![]()
Ajax heeft teveel talenten en voetballers die denken talent te hebben en te weinig voetballers met minder talent die hard willen werken.![]()
vd Hoorn = nieuwe Stamquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat? Ik schuif PSV en Feyenoord absoluut niet op wie dan ook af. En je bent het niet met me eens dat Ajax steeds slechter wordt?
Bazoer = nieuwe Vieira
El Ghazi en Kishna = nieuwe Ronaldo
Millik = nieuwe Lewandowski
Andersen speelt volgend jaar bij Real
Toch?![]()
Kom nu, wie ben je dit seizoen kwijtgeraakt? Alleen Blind. De rest zat op de bank of was chronisch geblesseerd.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Niet in dezelfde mate. En we zijn te zuinig geweest. Kwaliteit kost gewoon geld.![]()
"Ajax speelt slecht"quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:02 schreef WEST het volgende:
[..]
Je hebt een jonge ploeg wat wil je dan. Je mist de ervaring die je eerder met poulsen wel had. Jonge jongens kunnen nog geen stabiel seizoen draaien. Daardoor wordt het spel ook slechter.
- Ja maar het is een jonge ploeg![]()
![]()
!!!
Dát is juist het probleem. Ajax verkoopt al zijn kwaliteit en haalt er helemaal NIETS voor terug, behalve wat eigen jeugd die het absoluut (nog) niet kan bolwerken en afdankertjes van andere clubs.![]()
Ruilen voor Nelomquote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Man die kan echt helemaal niks. Wat een walgelijk slechte grafaidsebolaspeler tyfuspuspaardenlulhomodorpsgek![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Man die kan echt helemaal niks. Wat een walgelijk slechte grafaidsebolaspeler tyfuspuspaardenlulhomodorpsgek
graag op anoniem![]()
wil jij ook een knuffel?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:03 schreef Vasion het volgende:
Zou Shreyas zijn flauwgevallen toen hij de uitslag op teletekst zag?graag op anoniem![]()
Krijgen we dit geklets weer. Alsof Van der Hoorn zich niet helemaal het schompes werkt. Hij is alleen niet zo heel goed.....quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:02 schreef Wespensteek het volgende:
en te weinig voetballers met minder talent die hard willen werken.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
We hadden het over de afgelopen vier seizoenen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kom nu, wie ben je dit seizoen kwijtgeraakt? Alleen Blind. De rest zat op de bank of was chronisch geblesseerd.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
V/d Hoorn is van het niveau Wormgoorquote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Krijgen we dit geklets weer. Alsof Van der Hoorn zich niet helemaal het schompes werkt. Hij is alleen niet zo heel goed.....![]()
Hij was niet zo goed vandaag.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Man die kan echt helemaal niks. Wat een walgelijk slechte grafaidsebolaspeler tyfuspuspaardenlulhomodorpsgek![]()
Betere spits dan Siggy & Milik vandaagquote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Krijgen we dit geklets weer. Alsof Van der Hoorn zich niet helemaal het schompes werkt. Hij is alleen niet zo heel goed.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Precies. Maar kom dan niet vertellen dat hij er met de pet naar gooit. Want dat doet hij juist niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
V/d Hoorn is van het niveau WormgoorDie Lebenslust bringt dich um.![]()
Daar ben ik het wel mee eens. Ze moeten wel kwaliteit met ervaring bijkopen om de de jeugd te blijven coachen in het veld.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dát is juist het probleem. Ajax verkoopt al zijn kwaliteit en haalt er helemaal NIETS voor terug, behalve wat eigen jeugd die het absoluut (nog) niet kan bolwerken en afdankertjes van andere clubs.Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
Goede pinchhitter, dat sowieso.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:04 schreef Class het volgende:
[..]
Betere spits dan Siggy & Milik vandaag![]()
![]()
Die Lebenslust bringt dich um.![]()
De 4 jaar er voor werden jullie dan ook keurig kampioen. Ajax heeft echter geen progressie geboekt. In Europa was het bagger.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
We hadden het over de afgelopen vier seizoenen.![]()
Harde werker zeker?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
V/d Hoorn is van het niveau Wormgoor![]()
Alleen deed die pas mee toen het al te laat was en is hij alleen niet in staat de rest mee te nemen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Sinkgraven en Bazoer vind ik heel erg goed. Veltman is ook prima.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:08 schreef opperkleurder het volgende:
Op Cillessen en Klaassen na is het middelmaat.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Bazoer staat er net, heeft wel talent hoor. Sinkgraven is ook geen Europese subtop maar wel bruikbaar. Veltman ben ik niet kapot van, maakt te veel fouten.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Sinkgraven en Bazoer vind ik heel erg goed. Veltman is ook prima.![]()
Dacht dat we vrienden waren..quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:06 schreef KingRoland het volgende:
Ik dacht altijd dat Vasion voor PSV was![]()
Sinkgraven was eerste heflt goed, tweede helft lukte niets meer en had hij veel balverlies. Beetje hetzelfde als tegen Heerenveen. Alleen had ik liever Schöne als invaller gezien want Serero op LM raakt echt geen pepernoot.![]()
Nou, bedankt Bob.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:12 schreef BobW het volgende:
Sinkgraven was eerste heflt goed, tweede helft lukte niets meer en had hij veel balverlies. Beetje hetzelfde als tegen Heerenveen. Alleen had ik liever Schöne als invaller gezien want Serero op LM raakt echt geen pepernoot.graag op anoniem![]()
Jammer dat de liefde voor onze clubs een goede vriendschap in de weg moet staan.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja, nee ik dacht het ook echt maar ik zag je onderschrift.![]()
Onzin, maar na de 75e minuut werd het wat minder. Nou, bij Boilesen werd het na de eerste minuut al minder.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:12 schreef BobW het volgende:
Sinkgraven was eerste heflt goed, tweede helft lukte niets meer en had hij veel balverlies. Beetje hetzelfde als tegen Heerenveen. Alleen had ik liever Schöne als invaller gezien want Serero op LM raakt echt geen pepernoot.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Helemaal niet, jij en ik houden beide van de Miguel Herrera alias Piojoquote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jammer dat de liefde voor onze clubs een goede vriendschap in de weg moet staan.
graag op anoniem![]()
Waar heeft die linksback gespeeld?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Helemaal niet, jij en ik houden beide van de Miguel Herrera alias Piojo![]()
Hij was toch verdediger volgens mijquote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waar heeft die linksback gespeeld?graag op anoniem![]()
Dat zei ik ook al. Al 5 jaar geen progressie zelfs.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:17 schreef Scorpie het volgende:
Facking kutseizoen
Helemaal 0 progressie, geen lichtpuntjes, echt een zwaar middelmatig kutjaar.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: