SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Nee. Wel als Ajax doorgaat.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Telt dit als een overwinning voor het coëfficiënt?
Ja sorry, mijn hersenen werken niet meer op volle kracht zo liggend op de bank met een biertje en een saaie pot op tv.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:54 schreef Coco98 het volgende:
Ik wil ook verlenging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
En wij zijn Engeland voorbij, want zo werkt voetbal!quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:56 schreef Mr.N het volgende:
[..]
Des te triester voor Nederland
België is ons zelf voorbij...
tr gemacht.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:55 schreef Caland het volgende:
Wisten jullie trouwens dat de commentator van vanavond een alleraardigste column heeft geschreven?
[ afbeelding ]
quote:
Nederland tegen Whales.quote:
Speelde Zeefuik mee?quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die keer dat er een walvis op het veld lag.
Penals penalsquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax gaat falen in de verlenging. Ik voel het.
Kap eens.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
In je broek?quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Voelde jij niet al dat ze niet eens de reguliere speeltijd doorkwamen?quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Bespaart ze een penaltydebacle, elk nadeel z'n voordeelquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik jinx ze naar de overwinning.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voelde jij niet al dat ze niet eens de reguliere speeltijd doorkwamen?
Ik word een beetje moe van Jynx.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik jinx ze naar de overwinning.
Beetje Shreyas, Beetje gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |