Klopt. Met de teloorgang van het merk denkt het *(oudere) personeel nog steeds dat zij op 'A-level' betaald kunnen blijven worden met uitermate riante werk- en rusttijden regelingen, veel te dure hotels en lange lay-overs, vroegpensioen, lage-productie en ga zo maar door. Dat kan niet!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:26 schreef FredvZ het volgende:
Klopt, in feite moet een KLM-medewerker straks meer doen voor hetzelfde geld.
Maar ook dan zie je dat een gemiddelde vakbondslid gemiddeld ouder en gemiddeld minder flexibel is dan de gemiddelde medewerker. Kans is best groot dat vooral de oudere medewerker niet te zit te wachten op een zwaardere inspanning. Wat ik me ergens ook wel kan voorstellen.
Ja, maar deze was wel heel extreem. Normaal is dit:quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:05 schreef kikoooooo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ilt_niet_lekker.html
Is dit nou een groet?
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:52 schreef Iemand91 het volgende:
En nog een paar foto's vanuit een andere hoek van die Cargolux 747-8F:
Zoals ik wel had verwacht klopt dit al niet meer.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:14 schreef Iemand91 het volgende:
En dan het laatste voor vandaag: PH-MCR staat op het punt te vertrekken van Lima naar Aguadilla, Puerto Rico.
Vandaar zal het later vertrekken naar London Stansted en daarna Amsterdam voor - waarschijnlijk - haar allerlaatste vlucht voor Martinair.
Morgenmiddag om 13:10 uur zal deze als vlucht MP1162 op Schiphol landen.
Hiermee heeft ze haar laatste rondje Amsterdam - Miami -Buenos Aires - Lima - Aguadilla - London - Amsterdam erop zitten.
Volgende week zaterdag volgt de 2e Martinair MD-11: PH-MCS.
Daarmee staat de stand van Martinair's vloot van 6 MD-11F's vandaag volgende week zaterdag op slechts 4 stuks...
Die ouwe Martinair 767 overleeft ze allemaal. Die staat daar al bijna 3 jaar klaar voor de laatste klap naast de scrapping area.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:14 schreef Iemand91 het volgende:
Daarmee staat de stand van gesloopte KLM MD-11's nu op PH-KCG, -KCH, -KCI, -KCF en -KCK.
[ afbeelding ]
Neeeeequote:Op zondag 22 maart 2015 00:00 schreef Iemand91 het volgende:
Vandaag in de geschiedenis:
Stop ik met het maken van geschiedenisposts.
Tweaker Wildhagen en ik begonnen ruim een jaar geleden met het maken van deze berichten.
Het begon met wat kleine posts ("vandaag gebeurde er dit") en dat werden al snel vrij uitgebreide posts.
Een echt startpunt van deze posts is dus niet echt te noemen maar de laatste dagen kon ik mijn posts deels teruglezen in posts van precies een jaar geleden.
Dat lijkt me wel een goed teken dat we wel een jaar verder zijn en het moment om er een punt achter te zetten.
Heel erg jammer, maar bedankt!quote:Op zondag 22 maart 2015 00:00 schreef Iemand91 het volgende:
Vandaag in de geschiedenis:
Stop ik met het maken van geschiedenisposts.
Tweaker Wildhagen en ik begonnen ruim een jaar geleden met het maken van deze berichten.
Het begon met wat kleine posts ("vandaag gebeurde er dit") en dat werden al snel vrij uitgebreide posts.
Een echt startpunt van deze posts is dus niet echt te noemen maar de laatste dagen kon ik mijn posts deels teruglezen in posts van precies een jaar geleden.
Dat lijkt me wel een goed teken dat we wel een jaar verder zijn en het moment om er een punt achter te zetten.
bedankt. Heb er veel van gelurkt in deze reeks.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:00 schreef Iemand91 het volgende:
Vandaag in de geschiedenis:
Stop ik met het maken van geschiedenisposts.
Tweaker Wildhagen en ik begonnen ruim een jaar geleden met het maken van deze berichten.
Het begon met wat kleine posts ("vandaag gebeurde er dit") en dat werden al snel vrij uitgebreide posts.
Een echt startpunt van deze posts is dus niet echt te noemen maar de laatste dagen kon ik mijn posts deels teruglezen in posts van precies een jaar geleden.
Dat lijkt me wel een goed teken dat we wel een jaar verder zijn en het moment om er een punt achter te zetten.
Hopelijk valt dat wel mee? Genoeg roddels en actualiteiten die overblijven.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:31 schreef nattermann het volgende:
Ben ook bang dat dit topic nu langzaam maar zeker doodbloedt...
Nee toch????quote:Op zondag 22 maart 2015 00:00 schreef Iemand91 het volgende:
Vandaag in de geschiedenis:
Stop ik met het maken van geschiedenisposts.
Tweaker Wildhagen en ik begonnen ruim een jaar geleden met het maken van deze berichten.
Het begon met wat kleine posts ("vandaag gebeurde er dit") en dat werden al snel vrij uitgebreide posts.
Een echt startpunt van deze posts is dus niet echt te noemen maar de laatste dagen kon ik mijn posts deels teruglezen in posts van precies een jaar geleden.
Dat lijkt me wel een goed teken dat we wel een jaar verder zijn en het moment om er een punt achter te zetten.
Dat heb ik me ook een afgevraagd. Hopelijk komt hij met een leuk ideequote:Op zondag 22 maart 2015 15:26 schreef derLudolf het volgende:
Jammer dat je stopt, maar ik had mezelf al es afgevraagd 'wat als ie het jaar rond is'
Is het trouwens geen idee alle posts te bundelen? En de links naar alle posts onder 12 spoilers (leer maand) in het OP te plaatsen?
Nieuws en andere ontwikkelingen blijf ik heus wel posten hoor. Die drang om dat te blijven bekijken en te delen kan ik nog niet wegdringen.quote:Op zondag 22 maart 2015 02:11 schreef LintuxCx het volgende:
Genoeg roddels en actualiteiten die overblijven.
quote:Op zondag 22 maart 2015 08:01 schreef NewHorizon het volgende:
ze werden bij de vliegdienst ook met veel plezier gelezen en besproken!
Interessante hieraan is dat een apart systeem krijgt in de laadvloer om de pallets/containers in/uit te laden. Dit omdat de kist naar voren hangt.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:45 schreef OEM het volgende:
Het A330 passenger to freighter programma kan van start. Gisteren is de eerste passenger A330 (ex 9M-MKI) die omgebouwd gaat worden aangekomen in Dresden:
[ afbeelding ]
http://twitter.com/R0BR7/status/579210811916304384
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |