Valt wel mee, kan bij Delta ook één lange cabine zijn, of was het toen nog NWA toen ik AMS-Hartford vloog, en drie stoelen voor mezelf had. Was prima te doen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:41 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ik gok zo: (B757-200 (75E) Transatlantic)
[ afbeelding ]
Bron
Lijkt mij iig niet het meest comfortable vliegtuig om transatlantisch te vliegen.
Kai Tak - met spotten op de parkeergarage vlak voor de threshold.quote:
Ik was onjuist.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:50 schreef Iemand91 het volgende:
Vanmorgen rond 06:20 uur (lokale tijd) is G-VSUN voor het laatst geland in London Heathrow na een vlucht vanuit Washington (ingevallen voor een 787).
Hiermee is het na ruim 21 jaar einde voor de A340-300 bij Virgin Atlantic...
Leuk he, Dolomiti Air?quote:Op zondag 5 april 2015 19:21 schreef HetBrabandertje het volgende:
In Pisa ook gehad vorige zomer met Air Dolomiti. Wel mooi, want dat betekende laag over Pisa vliegen. Ook nooit duidelijk geworden waarom dat was.
Inclusief een landing in omgekeerde richting? Apart.quote:Op zondag 5 april 2015 19:21 schreef HetBrabandertje het volgende:
In Pisa ook gehad vorige zomer met Air Dolomiti. Wel mooi, want dat betekende laag over Pisa vliegen. Ook nooit duidelijk geworden waarom dat was.
Met een instructeur die tijdens je flare nog even runway obstructed roeptquote:Op zondag 5 april 2015 22:54 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Inclusief een landing in omgekeerde richting? Apart.
Zelf nog nooit meegemaakt als passagier. Wel een paar keer een go-around gedaan tijdens vlieglessen, maar dat hoort bij het leerproces, heb je geen slecht weer voor nodig.
Laat ook maar.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:32 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik was onjuist.
(niet zo raar; 29 maart zou wel degelijk de laatste vlucht voor de A343, toeval alleen dat het ineens Washington zou worden)
De laatste A340-300 rotatie voor Virgin Atlantic is op dit moment onderweg naar Shanghai (vlucht VS250).
Morgen zou het om 11:40 uur (lokale tijd) weer moeten vertrekken naar Londen Heathrow (VS251).
De vlucht wordt uitgevoerd door G-VSUN (enige actieve A343 in hun vloot).
Morgen landt deze om 17:20 uur lokale tijd (18:20 uur NL-tijd) op Heathrow.
Dán is het wél het einde voor de A340-300 bij Virgin Atlantic na ruim 21 jaar...
[ afbeelding ]
Ja zo ben ik ook gevlogen, BAe 146 van Lufthansa van Amsterdam-Munchen en vanaf daar door naar Triest.quote:Op zondag 5 april 2015 22:23 schreef HetBrabandertje het volgende:
München, was de tussenstop vanuit Rotterdam. Prima maatschappij om mee te vliegen.
Lowpasses en touch en go's zie je op eindhoven ook regelmatig met nederlandse f-16s. Altijd mooi om te zien en ook om te voelen .quote:Op maandag 6 april 2015 00:04 schreef Iemand91 het volgende:
Enne; de Amerikanen zijn in Nederland voor de luchtmachtoefening Frisian Flag vanaf de vliegbasis Leeuwarden, met hun McDonnell Douglas F-15 Eagles
Vooral de lowpass vanaf 00:36 is best wel
En waarom een aanrader als je veel vliegt?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:28 schreef Iemand91 het volgende:
Bij m'n speuringen op Amazon e.d. (zie aanbiedingstopics) kwam ik gisteren Bose QuietComfort 25 tegen op Amazon.es.
Kost in NL ¤299, maar daar maar ¤208.98.
[ afbeelding ]
Wel een aanrader als je veel vliegt, daarom post ik 'm maar even hier. (als Fok! dat goed vind )
Active Noise-cancelling. (en wel - zo ongeveer - de beste die er is)quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:30 schreef Godtje het volgende:
En waarom een aanrader als je veel vliegt?
Sint Maartenquote:
De 145 is wel een heel stuk kleiner dan de 175/195.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:17 schreef derLudolf het volgende:
Waarom hebben de Embraers 145 eigenlijk de motoren achteraan en de 175/190 aan de vleugel? Is toch zelfde familie?
De tering, duiken vanaf een watervliegtuig, ik heb zojuist mijn ultieme vakantie ontdekt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |