Ik hou niet zo van hard to getquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:15 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van jouw oplossingen.
De leef gaat zoals die gaat wil niet dood maar ben niet dol op ga gwn rwinas zetten bietje genieten chickies hosselen met me audi en gucci je weet zaken lopen ook lekker hoe lopen de zaken bij jouwquote:
Ik ben niet hard to get. Ik val gewoon op wat ik een leuke jongen vind.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van hard to get
Altijd al geweten dat je stiekem van me hield.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:17 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik ben niet hard to get. Ik val gewoon op wat ik een leuke jongen vind.
Raar gevoel he, ik heb het ook bij hem.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik begin je te waarderen, hopelijk is dat wederzijds
Vind ik goed meidquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:17 schreef DjeDje het volgende:
[..]
het gaat z'n gangetje. wil niet dood maar ben zeker niet dol op mijn huisje-boompje-beestje leven, morgen vroeger uit, kinderen naar school brengen, en weer van 9 tot 5 aan het werk voor de baas.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De leef gaat zoals die gaat wil niet dood maar ben niet dol op ga gwn rwinas zetten bietje genieten chickies hosselen met me audi en gucci je weet zaken lopen ook lekker hoe lopen de zaken bij jouw
Tijdens dit hoogtepunt van de week is alles helemaal goed.quote:
Vind je mij een leuke jongen?quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:17 schreef DjeDje het volgende:
[..]
ok, message receivedquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:17 schreef DjeDje het volgende:
[..]
je zit bijna in mijn top 10 favoriete SC usersquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik begin je te waarderen, hopelijk is dat wederzijds
Quote voor de win.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:18 schreef remi1986 het volgende:
http://www.gutterfm.nl/radioklb
aangepast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |