SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je lijkt me echt een goede moederquote:
Godsamme. Daar gaat mijn identiteit. Ik ga maar snel m'n hond klaarstomen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:10 schreef TARDIS. het volgende:
haha djedje is een eng aziatisch vrouwtje
quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
DP over een aantal jaar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die dad i'm only six shit is sws coolStop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Ik haat andermans kinderen van 3 tot 17 jaar.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar je lijkt me echt een goede moeder
haha DjeDje haat Guusquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:12 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik haat andermans kinderen van 3 tot 17 jaar.
ik ben ook pas gek op andermans dochters vanaf 17 jaarquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:12 schreef DjeDje het volgende:
[..]
16 tochquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik ben ook pas gek op andermans dochters vanaf 17 jaar
In geval van alleen andermans kinderen weet ik wel een oplossing hoorquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:12 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Bedankt voor het meldenquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Morgenochtend nog even mijn banden oppompen #struggles
Ik hou niet zo van jouw oplossingen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In geval van alleen andermans kinderen weet ik wel een oplossing hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |