ik ben puriteins.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeuren over de mi's die ik je bezorg.
eetze straksquote:
Natuurlijk niet. Elke week een toch!quote:
Geen idee, ben hier nog nooit geweest.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Elke week een toch!
Jij bent ergens anders in geweest?quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geen idee, ben hier nog nooit geweest.
Lijkt me wel bij een orgie.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij bent ergens anders in geweest?
Fokking flauw
Het draait allemaal om een goede TT.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wauw, stormloop ineens hier ofniet
Ik doe niet mee aan een orgie hoorquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het draait allemaal om een goede TT.
Welnee, dat zou voor niemand leuk zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan een orgie hoorTeveel mannen waarschijnlijk
quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Welnee, dat zou voor niemand leuk zijn.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Rival nu al naar alle mannen stuurt dat we vol zitten.
hihahoquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kent mequote:Op donderdag 19 maart 2015 17:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uitzondering bevestigt de regel.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:36 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja klopt er zijn geen vrouwen op fok helaas
ik wil graag een originelere uitnodiging dan eentje die je naar iedereen stuurt welquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:37 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Uitzondering bevestigt de regel.
Doe je mee?
Ik ben niet van de uitnodigingen, daarvoor moet je bij maker TT zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik wil graag een originelere uitnodiging dan eentje die je naar iedereen stuurt wel
Het is fok, zo werkt dat normaal gesprokenquote:
Nee, dat is lullig voor de rest van de mannen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe eens aardig joh.. Misschien wil hij ook meedoen?
Veel plezierquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is fok, zo werkt dat normaal gesproken
[..]
Nee, dat is lullig voor de rest van de mannen.
Plus ik ga nog liever naar een bijeenkomst van de lokale postzegel verzamellaarsclub.
postzegelverzamelaarsquote:
Eindelijk iemand die het snapt.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
postzegelverzamelaarsdie zijn stiekem voorbereid op het schrijven van stapels liefdesbrieven
Tegenwoordig hoeft dat niet meer.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
alhoewel ik ze ook verdenk van een likfetish
elke keer als ik je langs zie komen trap ik in die signature-ondertitel trucquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
elke keer als ik je langs zie komen trap ik in die signature-ondertitel truc
Hoe houd je een idioot bezigquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
elke keer als ik je langs zie komen trap ik in die signature-ondertitel truc
Nee.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:35 schreef Vivie het volgende:
Komt hier nog een mooi geschoten amateur film van? Kijk liever ^^
Sinterklaas ik wil een trio met 2 mooie vrouwenquote:
Ik heb me afgemeld, hequote:Op woensdag 25 maart 2015 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
aanmeldingen gaan goed hoor.... Zal eind april worden ergens
Wie is er aan het komen?quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:12 schreef Samzz het volgende:
Dan hoeft niemand bang te zijn om te komen.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:12 schreef Samzz het volgende:
Dan hoeft niemand bang te zijn om te komen.
Moest lachen om je sig.quote:
Ik ben angstaanjagend, weet je tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oneerbiedige voorstellen mogen uiteraard via dm.![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:53 schreef S95Sedan het volgende:
Ik denk ik meld het even maar ik kom niet.DM gestuurd natuurlijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oneerbiedige voorstellen mogen uiteraard via dm.
Ook dat, jaquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb je knockout op de bank zien liggen
Zal ik dan maar gewoon komenquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent niet angstaanjagend
[..]
Ik was bezig en toen ging de deurbel
Ik zie alweer waarde prioriteiten liggenquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was bezig en toen ging de deurbel
Die zou bij mij ook bij de deurbel liggen. Je weet nooit wie ervoor staat.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zie alweer waarde prioriteiten liggen
Ik ben thuis dus zo belangrijk zal het niet zijnquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die zou bij mij ook bij de deurbel liggen. Je weet nooit wie ervoor staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |