Hmm. Ik heb geen zin om half Diemen te bekijkenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Code mag iedereen op aanvraag en pinpoint is er niet omdat niemand de moeite neemt om het op te zoeken.
Volgens mij op de diemerdreef.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm. Ik heb geen zin om half Diemen te bekijken
Hmm wel stukje om. Kan wel, vanmiddag maar even kijkenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:05 schreef ursel het volgende:
[..]
Volgens mij op de diemerdreef.
https://maps.google.nl/ma(...)&cbp=12,60.97,,0,4.2
En? Waar heb je hem weer gedropped?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm wel stukje om. Kan wel, vanmiddag maar even kijken
quote:Bij elke verplaatsing de cijfercombinatie melden aan de volgende users, deze users zijn ook beschikbaar als je de combinatie wilt weten:
Nattekat, Maringo, nofxtbr, TARAraboemdijee, gebrokenglas, Ou-Tannu, KolonelBroodje, Meike26, G-NiLES, Molurus, ursel, lynda
ja dat staat er niet juistquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:03 schreef G-NiLES het volgende:
Waarom staat dit in de OP dan.
Beetje verwarrend
[..]
Geschreven toen ik nog dacht dat de code veranderd kon wordenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:03 schreef G-NiLES het volgende:
Waarom staat dit in de OP dan.
Beetje verwarrend
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:55 schreef ursel het volgende:
Ze hadden er een mooi bord overheen geplaatst![]()
[ afbeelding ]
Nieuwe foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:07 schreef Nattekat het volgende:
Dit is mijn kans om een nieuw vervoermiddel aan mijn stoklijst toe te voegen; de buurtbus
Ha!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:51 schreef DrNick het volgende:
Er rijden geen bussen daar des weekends_
Wat een treurnis.
Zei ik toch?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:05 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een treinabo, weekend vrij
quote:
Ik bedoel dat ik geen studentenreisproduct hebquote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zei ik toch?
[..]
Een kleine 45 minuten van mijn huis af, een ritje naar Den Haag duurt nog langer als ik ook nog naar het station moet fietsen
SPOILER: PinpointOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |