Weer naar die Zeeuwen? Hij moet naar Brabant (oost eens proberen?), Limburg, Utrecht en NHquote:Op zondag 12 april 2015 22:05 schreef DrNick het volgende:
Slecht nieuws, slecht nieuws. Ik heb de stok in mijn bezit, maar iets vreselijks heeft zich voorgedaan: er is een stukje afgebroken aan de bovenkant.
Zal ik er thuis twee schroeven aan doen, en dan op Walcheren neerleggen, of bij Krabbendijke ergens droppen, dat de volgende hem maakt?
Je had hem de andere kant op moeten zagen, was 'ie sterker geweestquote:Op maandag 13 april 2015 07:38 schreef nofxtbr het volgende:
stok toch niet zo sterk als ik dacht![]()
had alleen een dun stuk hout helaas
RIPquote:
Bij DrNick had je kunnen weten dat het zeeland ging wordenquote:Op maandag 13 april 2015 09:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Weer naar die Zeeuwen? Hij moet naar Brabant (oost eens proberen?), Limburg, Utrecht en NH
De vorige keer verraste hij nog met Amstelveen.quote:Op maandag 13 april 2015 11:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Bij DrNick had je kunnen weten dat het zeeland ging worden
Omdat het op de route lag waarschijnlijk. Maar dit keer moest hij wat slopenquote:Op maandag 13 april 2015 11:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De vorige keer verraste hij nog met Amstelveen.
Hoe lang heb jij je rijbewijs dan?quote:Op maandag 13 april 2015 11:53 schreef Dagoduck het volgende:
Hij is nog geen één keer in de buurt geweest sinds ik mijn rijbewijs heb. Toch jammer.
Sinds oktober. Ik heb ook geen auto, maar mijn moeder wel, en vaders ook.quote:Op maandag 13 april 2015 12:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij je rijbewijs dan?
Ik heb er nu ook één, maar geen auto
Paar schroeven erin en lekker veel duct tape erom. Paar leuke stickers erop.quote:Op zondag 12 april 2015 22:05 schreef DrNick het volgende:
Zal ik er thuis twee schroeven aan doen, en dan op Walcheren neerleggen, of bij Krabbendijke ergens droppen, dat de volgende hem maakt?
Sozquote:Op maandag 13 april 2015 11:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Omdat het op de route lag waarschijnlijk. Maar dit keer moest hij wat slopen
Net zo lang doorgaan tot de stok kleiner dan het gat voor het slot is?quote:
quote:Op maandag 13 april 2015 16:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net zo lang doorgaan tot de stok kleiner dan het gat voor het slot is?
hoe bedoel je eigenlijk, de andere kant?quote:Op maandag 13 april 2015 10:27 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je had hem de andere kant op moeten zagen, was 'ie sterker geweest
Nerf in de lengte, in plaats van breedtequote:Op maandag 13 april 2015 16:27 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
hoe bedoel je eigenlijk, de andere kant?
Maar goed ... Beetje laat nu die kapot is....quote:Op maandag 13 april 2015 16:31 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nerf in de lengte, in plaats van breedte
ah op die manierquote:Op maandag 13 april 2015 16:31 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nerf in de lengte, in plaats van breedte
Niet makkelijk uit elkaar te trekken hoop ik?quote:Op maandag 13 april 2015 16:48 schreef DrNick het volgende:
Herstelwerkzaamheden voltooid. Stok is oscar mike.
quote:Op maandag 13 april 2015 16:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet makkelijk uit elkaar te trekken hoop ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |