Dit zijn de gemeentes toch, en niet alle plaatsen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nieuw kaartje, aangezien hij in Diemen is geweest.
Gemeentes in rood is de stok nog nooit geweest. De gemeente Rucphen is wel dichtbij nu
[ afbeelding ]
Ja, de rode plekjes zijn de gemeentes waar de stok nog nooit is geweestquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:50 schreef ursel het volgende:
[..]
Dit zijn de gemeentes toch, en niet alle plaatsen?
Mja, wat ik bedoel. In een andere lijstje staan nog genoeg plaatsen waar die niet geweest is, maar die vallen dus onder een gemeente die al wel geweest is.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ja, de rode plekjes zijn de gemeentes waar de stok nog nooit is geweest
Welk lijstje?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, wat ik bedoel. In een andere lijstje staan nog genoeg plaatsen waar die niet geweest is, maar die vallen dus onder een gemeente die al wel geweest is.
Was het helemaal vergetenquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Doe dat dan ook
Het is nu zo'n rood stipje middenin al dat groen
Fuck, ik had 'm in Rucphen moeten leggenquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nieuw kaartje, aangezien hij in Diemen is geweest.
Gemeentes in rood is de stok nog nooit geweest. De gemeente Rucphen is wel dichtbij nu
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was het helemaal vergeten
En echt snel stap ik nu niet in de trein, 1 Nattekat per 2 maanden is genoeg
Laat het de UTO SC even wetenquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:19 schreef KaBuf het volgende:
Ik kan 'm deze week wel weer verplaatsen, maar dan gaattie naar Zeeuws-Vlaanderen
Kom niet echt richting de randstad deze weekJa vrijdag pas.
En ik hem 'm geplaatst, dus ja.![]()
Gaan die?quote:
SPOILER: PinpointOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 89% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2015 02:09:21 ]
quote:Op zondag 12 april 2015 02:01 schreef DrNick het volgende:
Ninja-edit (en -pinpoint)SPOILER: PinpointOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
120km vanuit Amersfoort. Gaat dus niet gebeuren
Tevens -purist.
7,5 km lopen.quote:Op zondag 12 april 2015 02:11 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ninja-edit (en -pinpoint)
120km vanuit Amersfoort. Gaat dus niet gebeuren
Code zal ik je zo via pm sturen.quote:Op zondag 12 april 2015 09:43 schreef Rearviewmirror het volgende:
Ik woon in Nispen en kan hem wel ophalen, maar hoe kom ik aan de code? En moet hij teruggeplaatst worden in een gemeente waar hij nog niet is geweest of maakt dat niet uit?
quote:Op zondag 12 april 2015 09:43 schreef Rearviewmirror het volgende:
Ik woon in Nispen en kan hem wel ophalen, maar hoe kom ik aan de code? En moet hij teruggeplaatst worden in een gemeente waar hij nog niet is geweest of maakt dat niet uit?
quote:Op zondag 12 april 2015 09:43 schreef Rearviewmirror het volgende:
quote:Op zondag 12 april 2015 13:57 schreef Rearviewmirror het volgende:
Ik ga zo eens op weg om hem op te halen, als alles goed gaat hangt hij over een uur of wat in een andere plaats. Niet zover hiervandaan, want ik heb alleen een fiets tot mijn beschikking. Maar ik zie op de kaart dat de gemeente Rucphen nog niet is geweest, dus ik denk dat ik daarheen ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |