Waarschijnlijk waren we hier de afgelopen dagen te enthousiast met een Linkin Park, Blur en zelfs Radiohead. Dan zijn deze namen wel even wat minder.quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:25 schreef Rob_Gordon het volgende:
Zit niet echt de headliner bij waar ik op gehoopt had. Maar Father John Misty, La Roux en de Allah-Las vind ik wel erg fijn.
Moest dat nou.. Harlem Shake bij Bauer? Hij heeft ook materiaal dat wel de moeite waard is hoorquote:
Zou je denken?quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:16 schreef BillDauterive het volgende:
Waarschijnlijk waren we hier de afgelopen dagen te enthousiast met een Linkin Park, Blur en zelfs Radiohead.
Hier kent iedereen hem van, mja Dum Dum en One Touch etc. zijn ook best leuk.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:17 schreef gazhims3lv het volgende:
Moest dat nou.. Harlem Shake bij Bauer? Hij heeft ook materiaal dat wel de moeite waard is hoor
Chemical Bros is dat ookquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zou je denken?Dat zijn Werchter headliners.
Datzelfde geldt ook voor La Rouxquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:17 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Moest dat nou.. Harlem Shake bij Bauer? Hij heeft ook materiaal dat wel de moeite waard is hoor
Ik ook, al hoop ik dat ze er niet veel voor hebben betaald. Baauer is echt volkomen uit en Boys Noize staat bekend om electro, samen met Baauer zal hij wel medium trap gaan draaien..quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Ben wel benieuwd naar Boys Noize vs. Baauer overigens
Ja had eerlijk gezegd ook liever BN solo gehad. Maar je kan niet alles hebben.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:50 schreef Pieterkosram het volgende:
[..]
Ik ook, al hoop ik dat ze er niet veel voor hebben betaald. Baauer is echt volkomen uit en Boys Noize staat bekend om electro, samen met Baauer zal hij wel medium trap gaan draaien..
In for the kill vind ik wel tof juist. I'm not your toy was alleen niksquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Datzelfde geldt ook voor La Roux
Dit!quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
TIs een tijd geleden dat ik in Maart een LL programma voor me zag waar ik al zo veel wilde zien eigenlijk.
Ik heb zelden zoveel waarheid in een post gelezen. Vooral het gegeil hier op Linkin Park heb ik nooit begrepen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:54 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Dit!
Terwijl hier werd blindgestaard op een irrelevante Hitkrant-band waarmee je 15 jaar geleden je leven al niet meer zeker was als je in een bandshirt daarvan verscheen, krijgen we alleen al deze batch Underwold, absolute dance-legendes en misschien wel de grootste Alpha-headliner in jaren, Mark Ronson met een DJ-set, het grootste hitkanon van dit moment, Father John Misty, met een van de meest besproken en hoogst gewaardeerde albums van 2015 tot nu toe, Slaves, een NME-hype waar Lowlands normaal gesproken een jaar mee achterloopt anno nu en Joey Bada$$, waarmee Lowlands eindelijk weer wat afwisseling in bezoekersculturen mee lijkt te hopen bereiken.
Als je dan naar de patatfestivals in Engeland kijkt rond diezelfde tijd, ben ik blij dat Lowlands een iets meer kritische houding heeft. Aan de ene kant betekent dat ze de grote augustusklappers als énige festival in de omgeving vrijwel altijd links hebben laten liggen door de jaren heen, maar dat heb ik er bijna voor over als je weet dat je op bijvoorbeeld Reading/Leeds op de grootste podia een onuitputtelijke schijtschroom krijgt op de allergrootste podia: Mumfords & Sons, Bastille, All Time Low, Panic! At The Disco, Bring Me The Horizon, het gaat maar door, waar hebben ze dat aan verdiend. Ik snap de teleurstelling over deze nieuwe Lowlands-namen, 5 maanden voor het festival, persoonlijk echt niet. Ik wil niet te vroeg juichn, maar het India-programma, wat al niet onbehoorlijk was in de afgelopen jaren, lijkt fantastisch te worden.
Als je bij hun eerste hits de gitaardistortion weghaalt en het geschreeuw wat zou dimmen, heb je echt gewoon Backstreet Boys liedjes.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:05 schreef indiaantje89 het volgende:
Linkin Park was echt wel meer dan een hitkrant band. Dat je het niks vind kan ik wel begrijpen. Maar hun eerste albums zaten prima in elkaar.
Underworld ga je toch ook niet accapella luisteren ?quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als je bij hun eerste hits de gitaardistortion weghaalt en het geschreeuw wat zou dimmen, heb je echt gewoon Backstreet Boys liedjes.
Ja zou best nog wel iets bij kunnen komen hoor. Het zou me verbazen dat Florence & The Machine eigenlijk geen Nederlands festival gaat doen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:04 schreef theodoor9 het volgende:
Toch denk ik dat die volgorde van artiesten op de website en de posters ook wel iets zegt. Gaat namelijk wel globaal van grote namen naar kleine namen. Ben Howard - Chemical Brothers - Major Lazer headliners wellicht? De volgorde van de dagen klopt namelijk ook. Daarna volgen Bastille, Passenger, Underworld, Mark Ronson, Interpol, Tame Impala en Joey Bada$$..
Staat er bij samen met Imdela May.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:09 schreef theodoor9 het volgende:
La Roux op vrijdag
http://laroux.co.uk/live/
Ben Howard als headliner lijkt me wel heel erg sterk...quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:16 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja zou best nog wel iets bij kunnen komen hoor. Het zou me verbazen dat Florence & The Machine eigenlijk geen Nederlands festival gaat doen.
[..]
Staat er bij samen met Imdela May.
Ja er kan zeker nog iets tussen komen! Maar het zegt wel iets dat Ben Howard voor Chemical Brothers staat. En Major Lazer voor Underworld.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:16 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja zou best nog wel iets bij kunnen komen hoor. Het zou me verbazen dat Florence & The Machine eigenlijk geen Nederlands festival gaat doen.
[..]
Staat er bij samen met Imdela May.
Laatste album is ookquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:05 schreef indiaantje89 het volgende:
Linkin Park was echt wel meer dan een hitkrant band. Dat je het niks vind kan ik wel begrijpen. Maar hun eerste albums zaten prima in elkaar.
Dat heb ik dus ook een beetjequote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:50 schreef richolio het volgende:
Ik vind het begin van Born Slippy heel mooi, en blijf dat ook altijd wel vinden, maar daarna wordt het minder. Daar houd ik dan weer niet zo van..Maar wellicht dat het live tof is ofzo.
Was mijn 1e. Eens even kijken wat ik mij nog goed herinner:quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:19 schreef richolio het volgende:
http://www.festivalinfo.nl/festival/5206/Lowlands/2007/
Eigenlijk had 2007 ook wel een toffe line-up.
Bang dat ze uitverkocht raken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |