Net als de mond van Pualaquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:31 schreef spreading het volgende:
[..]
veel spammen, zit die zo weer vol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke smaak?quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Door Puala heb ik nu al wel de hele tijd zin in taart
Morgen!quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:31 schreef spreading het volgende:
[..]
veel spammen, zit die zo weer vol
Graag gedaanquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Door Puala heb ik nu al wel de hele tijd zin in taart
Ben absoluut geen taartliefhebber, maar ik vind een appeltaart wel lekker en soms een kersen(vlaai)quote:
Hun kun je nou niet van taart houden!?quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben absoluut geen taartliefhebber, maar ik vind een appeltaart wel lekker en soms een kersen(vlaai)
Hou ook niet zo van chocola.. Ben ik nu nog vreemder?quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:58 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Hun kun je nou niet van taart houden!?
TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAART![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hou ook niet zo van chocola.. Ben ik nu nog vreemder?
Oh en ik eet bijna overal appelmoes bij
Vrije dag?quote:
Nee, maar ik heb vandaag meer tijd om te spammen dan dat ik gisteravond hadquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:47 schreef spreading het volgende:
Slaap lekker, hier net de was opgevouwen. Zag er al 3 dagen tegenop, binnen een kwartier was ik klaar.
[..]
Vrije dag?
Ik laat het ook altijd liggen, vervolgens ben je er in no time mee klaarquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:47 schreef spreading het volgende:
Slaap lekker, hier net de was opgevouwen. Zag er al 3 dagen tegenop, binnen een kwartier was ik klaar.
[..]
Vrije dag?
Mooie servicequote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo ik heb een andere e reader gekregen van de fabrikant. Echt super nette service. Na hem helemaal opnieuw geïnstalleerd te hebben vertrouwde ze het nog niet en heb ik een andere meegekregen in de vorm van een limited edition met dubbel opslag. Dus Jeej
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |