Ik heb natuurlijk even gezocht naar een goede link en las wel dat ze geen bereik had. Dus een mobiele telefoon:quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:13 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Dank voor de link, ik heb het met veel interesse gelezen. Gelukkig is het met deze vrouw goed gekomen. Ik lees alleen niet dat ze mobiel en camera meehad op die wandeling?
Volgens de link kon ze de rivier niet volgen door een waterval..quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:21 schreef Perico het volgende:
Het probleem met Mary-Anne Goossens was dat ze nogal labiel en wat minder begaafd overkwam dan Kris en Lisanne.
Ze had zeker terug kunnen klimmen maar koos ervoor om dichtbij de bewoonde wereld hele wereldvreemde beslissingen te nemen en op een plek te blijven, terwijl het haar vrij stond de rivier te volgen.
Het zou interessant zijn om te weten te komen of ze in al die dagen iets met haar telefoon heeft geprobeerd te doen, ondanks geen bereik. Bericht/foto maken/iets anders? Hoe vaak alarmnummer bellen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:23 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk even gezocht naar een goede link en las wel dat ze geen bereik had. Dus een mobiele telefoon:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-twaalf-kilo-af.html
"Mary-Anne vertrok vrijdagochtend 17 juni zonder kaart en zonder water en voedsel vanuit haar hotel voor een wandeling van 2,5 uur. Ze verdwaalde. Haar gsm had geen bereik. Ze bleef bij een plek waar water was. ''Ik kon niet meer vooruit en terug was ook geen optie'', zei ze."
Misschien kan je het haar vragen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:29 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Het zou interessant zijn om te weten te komen of ze in al die dagen iets met haar telefoon heeft geprobeerd te doen, ondanks geen bereik. Bericht/foto maken/iets anders? Hoe vaak alarmnummer bellen?
Ik heb er een drietal reportages over gezien waarbij ze zelf aan het woord kwam en haar familie ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:25 schreef Ouder1 het volgende:
Volgens de link kon ze de rivier niet volgen door een waterval..
Ik kan met google geen link vinden dat ze labiel of zwakbegaafd zou zijn.
Volgens FB is ze activiteiten begeleidster; dus mbo. Ongeveer de helft van Nederland heeft een mbo opleiding gedaan. Niet super slim dus maar ook niet dom.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:38 schreef Perico het volgende:
Die conclusie was mijn eigen inschatting, excuses.
Deze bedoel je?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:45 schreef RapaNui het volgende:
Ik zie op internet foto's van haar redding en het lijkt me er niet zo heel erg steil (haar redders lopen er ook omhoog), maar goed, ze was toch al verdwaald, dus waar moest ze anders naartoe?
Als je die mogelijkheid overweegt dan overweeg je dat FvdG liegt.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:33 schreef jackie12 het volgende:
Wat als er nou geen "gevangenis met watervallen aan weerszijde is waar je niet uit kunt komen?"
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:01 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
http://www.spanjevandaag.(...)sens-een-jaar-later/
De Guardia Civil zei al op dag 2, toen iedereen hier ook in Limburg in alle staten was, dat er één ding zeker was en dat was dat ze absoluut geen slachtoffer was geworden van een misdrijf.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:00 schreef RapaNui het volgende:
Heel verstandig van die jongens, want de Guardia Civil was naar haar op zoek.
FdG hoort bij de club die grote belangen in dit verhaal heeft. Hij heeft het volste recht om zaken voor te stellen zoals het hun strategisch het beste uitkomt, mocht dit nodig zijn. Zij kunnen nou eenmaal niet om de politieke kanten heen. Wij wel. Dat maakt hem geen leugenaar en ons geen waarheidverkondigers.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:46 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Als je die mogelijkheid overweegt dan overweeg je dat FvdG liegt.
Toen ze merkte dat ze verdwaald was volgde ze de rivier, maar verder stroomopwaarts.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:21 schreef Perico het volgende:
Het probleem met Mary-Anne Goossens was dat ze nogal labiel en wat minder begaafd overkwam dan Kris en Lisanne.
Ze had zeker terug kunnen klimmen maar koos ervoor om dichtbij de bewoonde wereld hele wereldvreemde beslissingen te nemen en op een plek te blijven, terwijl het haar vrij stond de rivier te volgen.
Maar dan zul je het mij, denk ik, ook niet kwalijk nemen dat ik weinig tot geen waarde hecht aan zijn verhaal.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:53 schreef 11en30 het volgende:
[..]
FdG hoort bij de club die grote belangen in dit verhaal heeft. Hij heeft het volste recht om zaken voor te stellen zoals het hun strategisch het beste uitkomt, mocht dit nodig zijn. Zij kunnen nou eenmaal niet om de politieke kanten heen. Wij wel. Dat maakt hem geen leugenaar en ons geen waarheidverkondigers.
Ik niet nee, zeker niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:06 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Maar dan zul je het mij, denk ik, ook niet kwalijk nemen dat ik weinig tot geen waarde hecht aan zijn verhaal.
Belangenverstrengeling speelt zeer zeker een rol. Jammer.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:53 schreef 11en30 het volgende:
[..]
FdG hoort bij de club die grote belangen in dit verhaal heeft. Hij heeft het volste recht om zaken voor te stellen zoals het hun strategisch het beste uitkomt, mocht dit nodig zijn. Zij kunnen nou eenmaal niet om de politieke kanten heen. Wij wel. Dat maakt hem geen leugenaar en ons geen waarheidverkondigers.
FvdG is natuurlijk opdrachtnemer in deze zaak. Dat brengt altijd belangen met zich mee, los van de politiek. Wat ook kan meespelen is dat de ouders of 1 van de ouders 'closure' willen en er een slotscenario moet komen (wij kunnen door blijven ouwehoeren maar als ouders moet je het kunnen verwerken). Ik sluit een afgesloten ravijn niet uit, maar begrijp wel dat iedereen er met zijn eigen belangen in kan zitten.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:21 schreef gynaika het volgende:
[..]
Belangenverstrengeling speelt zeer zeker een rol. Jammer.
Dan bedoelt Frank vd G misschien toch een andere plek, meer naar de rivier toe.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:33 schreef jackie12 het volgende:
Wat als er nou geen "gevangenis met watervallen aan weerszijde is waar je niet uit kunt komen?"
Idd. vdG heeft de ouders niet tot een conclusie gedwongen. Dat hebben ze zelf gedaan, op basis van 2 onafhankelijke bronnen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:27 schreef lekarO het volgende:
[..]
FvdG is natuurlijk opdrachtnemer in deze zaak. Dat brengt altijd belangen met zich mee, los van de politiek. Wat ook kan meespelen is dat de ouders of 1 van de ouders 'closure' willen en er een slotscenario moet komen (wij kunnen door blijven ouwehoeren maar als ouders moet je het kunnen verwerken). Ik sluit een afgesloten ravijn niet uit, maar begrijp wel dat iedereen er met zijn eigen belangen in kan zitten.
In de zin van: onafhankelijk van elkaar.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Idd. vdG heeft de ouders niet tot een conclusie gedwongen. Dat hebben ze zelf gedaan, op basis van 2 onafhankelijke bronnen.
Liegen is een veel te groot woord. Ik denk dan meer aan tunnelvisie.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:46 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Als je die mogelijkheid overweegt dan overweeg je dat FvdG liegt.
Denk daar eens over na en als je besluit dat dat idd een reële optie is, noem dan het beestje bij de naam. Dan is gelijk voor iedereen duidelijk hoe je over FvdG denkt.
Waarom is het zo moeilijk te accepteren? Dat ding bestaat denk ik gewoon want ik heb geen enkele reden om die man als een leugenaar te zien. Of het ook zo gelopen is, daar kan je over discussiëren, FvdG zegt ook niet dat het zo gelopen is, maar dat het een waarschijnlijke optie is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |