Iets met aanvang belastingplichtig bij parkeren en niet bij al geparkeerd staan. Geen idee meer hoe die ging.quote:

Dat doet Y dan ook al met veel plezier. Heb nu wat bezwaren ingestuurd bij de gemeente Diemen, waar ik sowieso in beroep ga als ze die afwijzen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:09 schreef Blistering het volgende:
Zo te lezen moet Y. als het niets wordt met Rechtsgeleerdheid maar een carrière in de parkeerbusiness zoeken.

Diemenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat doet Y dan ook al met veel plezier. Heb nu wat bezwaren ingestuurd bij de gemeente Diemen, waar ik sowieso in beroep ga als ze die afwijzen.

Jaquote:

Geen idee, als ik er ben, dan parkeer ik altijd gratis bij de Rode Kruislaan. Verder dan dat kom ik niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja
Al is het parkeerbeleid wel raar. In de vergunning gebieden mag je ook een 24uurs kaart kopen...

Booh dat is vlakbij waar ik "woon".quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen idee, als ik er ben, dan parkeer ik altijd gratis bij de Rode Kruislaan. Verder dan dat kom ik niet.

Daar woont m'n tante. Een straat verderop heb ik 8 jaar gewoond ofzo, daarvoor nog 2 jaar in Diemen-Noord en daarna nog 1 jaar weer in Diemen-Noord voordat ik verhuisde naar Roffa.quote:

Diemen noordquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar woont m'n tante. Een straat verderop heb ik 8 jaar gewoond ofzo, daarvoor nog 2 jaar in Diemen-Noord en daarna nog 1 jaar weer in Diemen-Noord voordat ik verhuisde naar Roffa.

Kan me er niet veel van herinneren. Behalve een skatebaan en een winkelcentrumpje.quote:

Is echt heel erg opgeknapt recentelijk. Vooral de AH is veeeeeel chiller nu.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan me er niet veel van herinneren. Behalve een skatebaan en een winkelcentrumpje.
Oja, en een kinderboerderij waar paar jaar geleden (15 ofzo) een lama/kameel is gejat.

Alles is echt opgeknapt sindsdien ik er niet meer woon (november 2004). Ik ken het niet meer terug. Moet ook altijd even goed nadenken/zoeken als ik er ben.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Is echt heel erg opgeknapt recentelijk. Vooral de AH is veeeeeel chiller nu.

Vooral die weg van de AH richting het station is veeeeeeeeeeel beter nu.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alles is echt opgeknapt sindsdien ik er niet meer woon (november 2004). Ik ken het niet meer terug. Moet ook altijd even goed nadenken/zoeken als ik er ben.

Hé Etsy, vraagje.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:21 schreef Etsu het volgende:
Al heb ik dat de laatste tijd ook bij de woonplaats van m'n ouders.Was laatst verdwaald toen ik naar de tandarts moest.
Ik ben te veel in Grunna.

Klopt, stonden volgens mij veel studentenflats bij het kruispunt. Die waren echt lelijk en zijn weg nu. Daarnaast heb je toch een basisschool en het gemeentehuis? Zijn die er nog?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Vooral die weg van de AH richting het station is veeeeeeeeeeel beter nu.

uhu. Geeft een beetje leven aan het geheel.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt, stonden volgens mij veel studentenflats bij het kruispunt. Die waren echt lelijk en zijn weg nu. Daarnaast heb je toch een basisschool en het gemeentehuis? Zijn die er nog?

Poeh, geen idee. Hebben niet echt gehad over sublegaten.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hé Etsy, vraagje.
Volgens Van Mourik is een gedeeltelijke verwerping van een legaat mogelijk tenzij "het betreffende legaat zo is opgezet dat geldt 'alles of niets'".
Zou je bij een legaat tegen inbreng (dus een legatering van een goed aan een derde plus een sublegaat van een geldsom door de derde jegens de erfgenamen) dan alléén het sublegaat kunnen verwerpen?

Ach, het hele dorpje is dood.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
uhu. Geeft een beetje leven aan het geheel.

Neejoh, alleen maar paupers. Vooral ten zuiden van de tram.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ach, het hele dorpje is dood.veel bejaarden en gezinnen, niks te beleven

Diemen-Zuidquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Neejoh, alleen maar paupers. Vooral ten zuiden van de tram.

Oké, nog een vraag. Als je één goed legateert aan twee mensen, wordt dan op grond van 6:15 lid 2 BW het goed van de legatarissen gezamenlijk?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Poeh, geen idee. Hebben niet echt gehad over sublegaten.

Yep.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké, nog een vraag. Als je één goed legateert aan twee mensen, wordt dan op grond van 6:15 lid 2 BW het goed van de legatarissen gezamenlijk?

Toen was ik 7 trouwens. Ik bleef iedere keer aan m'n moeder vragen of de lama/kameel was teruggevonden, paar jaar later hoorde ik dat die was vermoord en dat ze niet wilden dat ik het wist (begrijpelijk).quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan me er niet veel van herinneren. Behalve een skatebaan en een winkelcentrumpje.
Oja, en een kinderboerderij waar paar jaar geleden (15 ofzo) een lama/kameel is gejat.

Poe, wat een zinquote:Nu uit de bebording niet eenduidig blijkt dat ter plaatse sprake is van verschillende parkeerregimes en gelet op het inzicht dat daarover bij burgemeester en wethouders bestaat zoals uit benoemde brieven blijkt, kan eiser bezwaarlijk worden tegengeworpen dat het ter plaatse geldende parkeerregime hem voldoende duidelijk moest zijn. Derhalve is het gelijk aan eiser.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |