quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou het meenemen in zijn volgende functioneringsgesprek.
Die ligt op de bank series te kijkenquote:
Suits hoop ik?quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Die ligt op de bank series te kijken
:|quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:53 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik moet de laatste nog kijken.
Spannend. Neh. Maar ik vind het wel heel erg leukquote:
Kort gezegd kut.quote:
Ik ben gestopt bij seizoen 3quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Spannend. Neh. Maar ik vind het wel heel erg leuk
quote:
Daarna werd het wel elke keer hetzelfde. De strijd van Mike tegen Harvey vond ik dan wel weer leuk.quote:
Ik vond Mike irritant wordenquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:24 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
Daarna werd het wel elke keer hetzelfde. De strijd van Mike tegen Harvey vond ik dan wel weer leuk.
Maar de meeste series blijven allemaal hetzelfde.
Ik kon me er wel over opwinden jaquote:
Officieel een cursus ruimte er boven, maar ach. Wokken had voor mij toch al afgedaan. Wel geinig als PEC moet spelen, kun je eten en kijken tegelijkertijd.quote:
het ging mij om de dramatisch slechte woordgrapquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Officieel een cursus ruimte er boven, maar ach. Wokken had voor mij toch al afgedaan. Wel geinig als PEC moet spelen, kun je eten en kijken tegelijkertijd.
I agreequote:Op donderdag 19 maart 2015 12:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kon me er wel over opwinden jaMaar juist op de goede manier denk ik. Niet zo irritant dat ik het uitzette.
Dat heb ik wel gedaan met Once upon a Time. Nu bij seizoen 3 en ik denk dat ik het weer eens op pak maar toch.. Elke keer weeeeeeeeeeeeeer hetzelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |