Historisch besef is je vreemdquote:Op donderdag 19 maart 2015 11:01 schreef Fripsel het volgende:
Hmm, zowel de gymchick als de mascotte vallen me tegen.
Je bent nog niet klaar met studeren of bent al een stuk conservatiever en rechtser gewoden.quote:Op donderdag 19 maart 2015 08:37 schreef Klokov het volgende:
Prima verkiezingsuitslag trouwens. Hopelijk gaat het volgende kabinet er zo uitzien:
VVD + D66 + CDA + CU (oid)
Wordt aan gewerkt.quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:01 schreef Fripsel het volgende:
Hmm, zowel de gymchick als de mascotte vallen me tegen.
En daar kom je nu pas achter?quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:04 schreef kaasplankje het volgende:
kutzooi
me mailbox zit kkvol
blijkt prog uit 1980 te zijn
nou moet ik alles handmatig wegpleuren
kkcomputer
ja heb ff gebeld met de hostquote:
Leuk die neger in z'n strippersoutfit, maar De Ruyter blijft natuurlijk een veel grotere baas.quote:
+1 jaloers.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Lekker man, mag je nu grotere schotels plaatsen?quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:07 schreef fathank het volgende:
Afgelopen december flinke salarisverhoging gehad. Paar cursussen gedaan, directie is zeer te spreken over de vooruitgang. Vanaf volgende maand weer salarisverhoging
KOEKOEK! RATATATAATATTATA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |