Ik vraag me af waarop die 1000 euro boete gebaseerd wordt op welke wet. Ik vermoed op het bestemmingsplan...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:59 schreef Litpho het volgende:
Wethouder Leiden wil écht geen poortjes
Zal mij benieuwen of NS/Mansveld hier nog iets mee gaan doen.
Hele trein lijkt me handig wel jaquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
snap nu wel waarom je met 1 installatie niet moet stoppen op de blaak
Lijkt te zitten tussen Breda en Gilze-Rijen.quote:Breda-Tilburg
Message vrijdag 20 maart 2015, 16:58 :
Reason: defect aan het spoor
Tussen Breda en Tilburg rijden minder treinen door een defect aan het spoor.
Houdt u rekening met een extra reistijd van 0 - 30 min.
De verstoring is naar verwachting 21 maart rond 2:00 uur verholpen.
Reizigers tussen Eindhoven en Den Haag C./Rotterdam C. reizen via Utrecht C.
Ik weet het. De boel staat hier in huis geregeld te trillenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:34 schreef DriekOplopers het volgende:
De gemeente is daar bezig damwanden in te trillen voor verbreding van een viaduct.
Verzakkingen. Op een kilometer dekzand. Je verwacht het nietquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:34 schreef DriekOplopers het volgende:
De gemeente is daar bezig damwanden in te trillen voor verbreding van een viaduct. Dat lijdt tot verzakkingen, net als eerder deze week. Een spoor is vanmiddag weer buiten dienst gegaan, inderdaad tussen Breda en Gilze-Rijen.
Verdomme, je zou toch verwachten dat er zorgvuldig (grond)onderzoek is gedaan en het type grondkering hier dus op aangepast is.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:34 schreef DriekOplopers het volgende:
De gemeente is daar bezig damwanden in te trillen voor verbreding van een viaduct. Dat lijdt tot verzakkingen, net als eerder deze week. Een spoor is vanmiddag weer buiten dienst gegaan, inderdaad tussen Breda en Gilze-Rijen.
Meerdere mensen die raar opkeken vanmiddag inderdaad. Heb die DDAR's nog nooit zo ver in het zuiden gezien.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:28 schreef J.B. het volgende:
Vandaag reed er ineens DDAR in de sprinter tussen Roermond en Maastricht-Randwyck. Ik was blij eens een keer geen Plan V![]()
![]()
te zien
Eenmalig?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:13 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Meerdere mensen die raar opkeken vanmiddag inderdaad. Heb die DDAR's nog nooit zo ver in het zuiden gezien.
Banken in plan V en DDAR zijn toch wel redelijk hetzelfde? Bovendien hebben beide geen airco. Dat geluid vond ik nooit zo hinderlijk eigenlijkquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:28 schreef J.B. het volgende:
Vandaag reed er ineens DDAR in de sprinter tussen Roermond en Maastricht-Randwyck. Ik was blij eens een keer geen Plan V![]()
![]()
te zien
quote:Langdurig minder treinen Breda-Tilburg
Tussen Breda en Gilze-Rijen is een defect aan het spoor geconstateerd, waardoor er minder treinen rijden.
Naar blijkt is dit defect moeilijk te verhelpen. Herstel zal zeker tot en met zaterdag duren maar als de situatie verder verslechtert, kan dat ook later worden.
Op dit moment is de dienstregeling aangepast tot en met zaterdag. Het is nog niet te zeggen of zondag en maandag de treinen weer volgens plan kunnen rijden.
Reist u vanavond of de komende dagen langs Tilburg en Breda, houd dan de actuele informatie in de gaten en plan uw reis met de Reisplanner. Deze is bijgewerkt tot en met zaterdag.
Tijdstip bericht: 19.00 uur
Het zal wel vaker voor gaan komen, want het Plan Verrot gaat langzaam maar zeker terzijdequote:
Fixed.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het zal wel vaker voor gaan komen, want het Plan Verrotelbeter gaat langzaam maar zeker terzijde
Plan v is het beste materiaal wat ns heeft, een virm kun je niet depanneren een plan v wel.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het zal wel vaker voor gaan komen, want het Plan Verrot gaat langzaam maar zeker terzijde
quote:@... Zou goed kunnen. We halen momenteel al ons materieel van stal om zoveel mogelijk zitplaatsen te creeëren. ^KJ
Klopt, maar zal DDAR niet eerder verdwijnen dan Plan V?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het zal wel vaker voor gaan komen, want het Plan Verrot gaat langzaam maar zeker terzijde
Het tekort is zelfs zo nijpend dat ze DDM-1 uit de mottenballen gaan halenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:50 schreef icloud het volgende:
[..]
Plan v is het beste materiaal wat ns heeft, een virm kun je niet depanneren een plan v wel.
[..]
Weer terug hier, mag dat niet?quote:
Plan V gaat er nu langzaam maar zeker uit. Voor het DD-AR is het eind 2016 of anders in 2017 voorbij lijkt me wanneer de FLIRT's in gaan stromen. In de tussentijd heb je wel wat meer materieel nodig omdat hier en daar meer treinen gaan rijden.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Klopt, maar zal DDAR niet eerder verdwijnen dan Plan V?
Hoe lang zijn ze eigenlijk van plan dat materiaal weer in te zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |