De PvdA natuurlijkquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:58 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Wie gaat Nederland bombarderen dan?
Kortom, alles is relatiefquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is wel nodig ook, als je de teringzooi van rechts op moet ruimen
Een vieze ebolabult?quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is die vieze ebolabult op zijn kin?
Echt hé!quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
Denk dat geert vanaf nog zelfmoord pleegt
Wie?quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:59 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wat blijft er nog over van GL?!
Kunnen die zich niet beter opdoeken
lijst verbinding met SP.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:59 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wat blijft er nog over van GL?!
Kunnen die zich niet beter opdoeken
Dan kan Graus de macht grijpen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
Denk dat geert vanaf nog zelfmoord pleegt
Niet de hele nacht blijven kijken.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga mijn bed in.
Zie het morgen wel.
Veel plezier nog
Truste mexquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga mijn bed in.
Zie het morgen wel.
Veel plezier nog
Daar heb je me.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Al die haatbaarden die op ze stemmen.
Hij wint van de exitpollquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:00 schreef luxerobots het volgende:
Wilders is ook een winnaar, want hij blijft gelijk met minder opkomst.
Dus eigenlijk krijgt hij nog minder stemmen ook. Politieke spin.
Amerika heeft jarenlang een Keynsiaans beleid gevoerd.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Obama is links voor de Amerikaanse standaard
Amerika is overigens het voorbeeld van hoe je de wereld moet slopen. Dat stort binnen nu en 50 jaar compleet in elkaar. Allemaal met dank aan het geliefde 'rechts'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |