omgomgomgomgomgomgomgquote:Op dinsdag 24 maart 2015 07:02 schreef Xrenity het volgende:
http://www.factmag.com/20(...)t-to-arrive-in-june/
Jamie's album heet In Colour en komt in juni
Four Tetquote:Op dinsdag 24 maart 2015 07:02 schreef Xrenity het volgende:
http://www.factmag.com/20(...)t-to-arrive-in-june/
Jamie's album heet In Colour en komt in juni
Ach, twee van de beste tracks van vorig jaar, ik sta geheid weer zo te dansen straks:quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:46 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ergens wel jammer dat Girl en Sleep Sound er ook opstaan, maar wel positief voor de richting van het album.
Uiteraard. Doe je bij P!TCH ook zo'n tutuutje aan? Krijg je wel een colaatje van mij.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:00 schreef Maxerazzi het volgende:
Dat wordt overigens genieten op PITCH dan.
[..]
Ach, twee van de beste tracks van vorig jaar, ik sta geheid weer zo te dansen straks:
[ afbeelding ]
Nou nou, wat een aantrekkelijke deal.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:13 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Uiteraard. Doe je bij P!TCH ook zo'n tutuutje aan? Krijg je wel een colaatje van mij.
Graag of niet, hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:45 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Nou nou, wat een aantrekkelijke deal.
Een nader te bepalen aantal biertjes + jij zet vanaf nu immer de smilies achter de punt dan wel komma.quote:
Wonderschoon.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:50 schreef BoerBert het volgende:
Daar moet ik nog even over nadenken,.
Daar moet ik nog even over nadenken.
Lijkt me sterk 2008 is dat al.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:43 schreef Tchock het volgende:
Dit wordt het beste muziekjaar sinds 2006. Dat jullie dat weten.
Kwam Z hier ook niet mee? Heb ik nog geluisterd. Wel een lekker album, ja. Zal 'm zo weer eens opzetten.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:05 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Daarbij heb ik dit jaar nog niet veel echt sterke albums gehoord behalve the Dreamcode
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:26 schreef DO2 het volgende:
Kolere, wat is dat een lekkere track. Kippeveeeeel,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |