1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | 20.30-02.00 uur NEDERLAND KIEST NPO1 DE UITSLAGEN De uitslagen van de Provinciale Statenverkiezingen zijn rechtstreeks te volgen.Rob Trip presenteert de uitzending,Dominique van der Heyde geeft politieke duiding en Dionne Stax brengt de uitslagen aan de hand van een groot scherm. Ook wordt er geschakeld naar Mariëlle Tweebeeke,die in de Haagse brasserie Dudok praat met gasten over de voorlopige uitslag.Om 21.00 uur wordt de uitslag van de exitpoll van onderzoeksbureau Ipsos bekendgemaakt, later de definitieve uitslag. |
Ik vind de SP helemaal niet eens zo heel rechts op immigratiebeleid. Dan is en blijft de PVV altijd nog erger.. En dan zelfs nog..quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan ken jij de SP niet.
Wat betreft immigratie is de SP juist de meest "rechtse" partij van alle linkse partijen.
Johan Derksen zal wel D66 hebben gestemd.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:35 schreef Evertjan het volgende:
ik mis de mening van Johan Derksen over deze uitslag
Je zit in de gevangenis of een gesloten inrichting?quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geld wat je kan gebruiken om toekomstige belastingverhogingen te voorkomen... Op korte termijn een paar euro erbij is grappig, op veel langere termijn veel minder bijbetalen is veel leuker.
[..]
Ik woon hier min of meer verplicht... Was de situatie toen, nooit verhuisd. Plus, glasvezel
SP misschienquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:34 schreef Evertjan het volgende:
niemand wil Tweede Kamerverkiezingen op de PVV na denk ik
Maar wel staan voor onderwijs. Huichelaars.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:35 schreef Evertjan het volgende:
D66 de partij voor onderwijsbezuinigingen
De SP groeit amper. De gewone mensen lopen weg. Deels naar de PVV, maar grotendeels thuis blijven omdat de PVV helaas niet in staat is om mensen aan zich te binden zoals de SP dat traditioneel deed.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Positieve ontwikkeling naar mijn mening.
Nope, had te maken met de reisttijd naar mijn toenmalige baan.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je zit in de gevangenis of een gesloten inrichting?
Er zijn honderden miljoenen bij gekomen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:35 schreef Evertjan het volgende:
D66 de partij voor onderwijsbezuinigingen
Ze zijn voor verblijfsvergunningen in de schrijnende gevallen, logisch ook. Daarnaast zijn ze nog steeds voor verplichte intergratie en verplichte spreiding... Itt wat rechts je wil doen geloven.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:31 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik ken de SP zeer goed, van binnenuit.
De SP was redelijk rechts op immigratie, maar sinds Sharon Gesthuizen woordvoerder is op dit dossier haalt de SP de PvdA links in. Als je de Kamer-debatten terugkijkt dan zie je dat. Gesthuizen wil iedereen een verblijfsvergunning geven, zonder enig voorbehoud. Terwijl juist de achterban van de SP baat heeft bij gesloten grenzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |