Zoiets hebben ze op de Veluwe ook geflikt, maar dan precies andersom... Ze hebben een lijn geschrapt en waren "enorm verbaasd" dat de bussen altijd (te) vol zatenquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:21 schreef GlennQuagmire het volgende:
Die HOV-buslijn is wel zinloos ja, te weinig reizigersaanbod om dat te rechtvaardigen
Als al je buren je extreem vijandig gezind zijn, acteer je nu eenmaal anders dan bijvoorbeeld in Nederland, dat omringd wordt door 'vriendenlanden'.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Serieus??? Is die mongool nog steeds actief???
Misschien heeft dat met de partijnaam te maken... Je weet wel: Democraten 66quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:22 schreef MrBadGuy het volgende:
Democraten![]()
Hoelang tot hij over Wilders/PVV begint?
Die man in jouw UI lijk een beetje op Mart Smeets. Daar word ik een beetje naar van.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:24 schreef Evertjan het volgende:
praten over lastenverlichting terwijl je je handtekening hebt gezet onder de zwaarste lastenverhoging sinds de jaren 80
Meer dan Verhagen en/of Balkenende?quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:24 schreef Lkw het volgende:
Geluid uit, ik kan niet tegen een triomfantelijke Pechtold. Sorry, het is waarschijnlijk iets persoonlijks, maar ik haat die man meer dan alle politici bij elkaar van de laatste 20 jaar. Hij is zooo onoprechte, gladde lul. Bah.
Zo, dat lucht op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |