Dat heb ik dus met bijvoorbeeld CU.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:13 schreef Lkw het volgende:
[..]
CDA kun je er best bij hebben anders. Ze hebben heel veel professionaliteit in huis en zijn altijd bereid tot compromissen. GL kun je niet serieus menen, denk ik..
SP op zaken als wonen, zorg, etc. VVD op financiën, veiligheid, etc. Heb het niet heel helder in mijn hoofd, aangezien het (helaas) toch niet gaat gebeurenquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe zie je dit voor je? VVD die de lasten verlaagt en SP die met denkbeeldig geld Henk en Ingrid aan hun schultenbrau helpt?
Dit, staat die uitspraak van Mao trouwens nog in hun partijboekje?quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
SP is openlijk pro Pol Pot geweest.
Te weinig vlees.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:15 schreef Lkw het volgende:
Heeft Thieme een schildklierziekte? Ogen staan apart.
Ja, op zich wel. Maar wie had vroeger verwacht dat VVD en PvdA samen zouden klitten, dus alles is mogelijk volgens mijquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:15 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met bijvoorbeeld CU.Je denkt niet dat SP en CDA botsen?
Teveel aan soja.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:15 schreef Lkw het volgende:
En vele steunen Israël, hebben die Palestijns bloed aan hun handen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
40 jaar geleden ja en later tot inkeer gekomen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze is gewoon zelf een dierquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:15 schreef Lkw het volgende:
GroenLinks is anno 2015 nog steeds antisemitisch.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |