Staat in het vorige topic, volgens mij.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:02 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik wil dat overzicht ook wel zien. Niet dat ik per definitie niet geloof dat het niet bestaat, maar ik ken dat percentage echt alleen maar uit de mond van Rutte tijdens een verkiezingsdebat. En dat is dus geen betrouwbare bron
Tss. Jij snapt er niks van.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:04 schreef Smoofie het volgende:
Je hoeft niet glad en net in pak te komen, maar probeer er wel verzorgd uit te zien. Niet als een zwerfer.
Slob heeft gewoon gelijk. Het is belachelijk en laf dat het CDA zich afzijdig houdt en ageert tegen beleid dat ze zelf ook zouden hebben uitgevoerd als ze hadden geregeerd.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het Slobbertje disst het CDA al de hele campagne
Hebbus:quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:02 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik wil dat overzicht ook wel zien. Niet dat ik per definitie niet geloof dat het niet bestaat, maar ik ken dat percentage echt alleen maar uit de mond van Rutte tijdens een verkiezingsdebat. En dat is dus geen betrouwbare bron
Hoe dan ook, voor mij zijn D66, CU etc. de partijen die het kabinet actief steunen, de rest van de partijen doet dat niet. Het CDA dus ook niet.
Ik ook niet. Totaal ongeloofwaardig als partijvoorzitter.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:03 schreef Smoofie het volgende:
Spekman kan ik echt niet serieus nemen.
Winst PVV ?quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wanneer hossen op de dijk vanavond?
Gewoon..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |