Take me oooooon!quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:57 schreef pixelbitty het volgende:
ik ben alang blij dat ik niet ben gaan meezingen
Dat doe ik zooooo vaak
zangquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ff een poll wat we liever hebben.
Zang, of geroggel?
Volgens mij ben ik daar echt maar 2 keer geweestquote:
Genoeg om veel bier weg te halen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik daar echt maar 2 keer geweest
Oh gawdquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:59 schreef LompeHork het volgende:
V&A / [TK] Starwars lithograph van Cloud City uit de Empire strike back
Parel.
Wat is er dan?quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Even het laatste weekend van juni langskomen.
Koopje op zich ook wel.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:59 schreef LompeHork het volgende:
V&A / [TK] Starwars lithograph van Cloud City uit de Empire strike back
Of die Schoolfeesten? Of zijn die niet eind juni?quote:
Ik heb er de ballen verstand van maar een maat van me heeft een Tricorder gekocht voor iets meer.quote:
Ik ook.quote:
De enige echtequote:Op woensdag 18 maart 2015 22:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Of die Schoolfeesten? Of zijn die niet eind juni?
Dat wel, maar hij kaart wel aan dat er een echtheidscertificaat bij zit.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ook.
Met zo'n OP is het vragen om gezeur in mijn geliefde V&A.
Ligt er aan wat voor tricorder. Er zijn tegenwoordig supermooie replica's te krijgen. En vroeger was er een speelgoedtricorder die ook best nog nauwkeurig is. Zijn ook kitjes voor te krijgen om die een beetje scherm-accuraat te maken.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb er de ballen verstand van maar een maat van me heeft een Tricorder gekocht voor iets meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |