dat is een belachelijk bod die ik niet eens ga overwegenquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:11 schreef Thezappa het volgende:
twe tientjes..kan hem ophalen eventueel
vindt het wel een redelijk bod , en ik woon in de buurt willemquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:24 schreef HardcoreWillem het volgende:
[..]
dat is een belachelijk bod die ik niet eens ga overwegen
leuk voor je maar dacht dat ik duidelijk was. Dat je in de buurt woont voegt weinig toe met een bod die absoluut te laag isquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:25 schreef Thezappa het volgende:
vindt het wel een redelijk bod , en ik woon in de buurt willem
ok, bedankt voor deze uitleg , je was in eerste instantie niet echt duidelijk sorry willem,quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:27 schreef HardcoreWillem het volgende:
[..]
leuk voor je maar dacht dat ik duidelijk was. Dat je in de buurt woont voegt weinig toe met een bod die absoluut te laag is
nee, het spijt mequote:Op woensdag 18 maart 2015 23:30 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ok, bedankt voor deze uitleg , je was in eerste instantie niet echt duidelijk sorry willem,
ik dacht echt dat het feit dat ik in de buurt woonde wel iets zou betekenen? sorry had ik verkeerde ingeschat
succes met de verkoop willem
k kan eventueel nog 24¤ bieden , miss dat dat aansluit
ok willem ,quote:
2500 en de prijs staat ook in de OP als je niet in de buurt komt van dat bedrag, gaat hij niet wegquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:32 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ok willem ,
ik snap dat er maar 2750 van zijn gemaakt , maar wat is jou prijs willem?
jeetje heb er naar gezocht maar kon ze nergens vinden...zonde maar goed voor 40 a 50 euro hou ik hem liever.quote:Op donderdag 19 maart 2015 08:36 schreef Geckoo het volgende:
Ziet er netjes uit incl. certificaat maar misschien dat je vraagprijs wat hoog zit.
Via het wereld wijde web zijn ze ook te vinden voor een stuk minder.
en de mijne zit in een aluminium frame (met belichting voor het 70mm filmpje) en heeft een echtheids certificaatquote:Op donderdag 19 maart 2015 14:24 schreef Elvander het volgende:
70 dollar + 51 dollar verzenden met huidige koers komt al heel aardig in de buurt van de vraagprijs van ts vind ik, daarbij heeft deze wel een handtekening. Als je een fan bent dan is het niet moeilijk om voor deze te kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |