quote:YouTube mp3
Er was een fout veroorzaakt door YouTube, we kunnen deze video niet ontvangen!
Deze fout komt meestal voor door copyright problemen of de lengte van de video. We ondersteunen alleen video met een maximum tot 20 minuten.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:52 schreef Lt.Surge het volgende:
Moet het jaren 80 zijn dan?
Of mag eerder ook?
Ja, dat boemeltreintje gaat maar 1 keer per uur of zo.quote:
En uitstappen waar het vies is.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, dat boemeltreintje gaat maar 1 keer per uur of zo.
ff een poll wat we liever hebben.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:57 schreef pixelbitty het volgende:
ik ben alang blij dat ik niet ben gaan meezingen
Dat doe ik zooooo vaak
Take me oooooon!quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:57 schreef pixelbitty het volgende:
ik ben alang blij dat ik niet ben gaan meezingen
Dat doe ik zooooo vaak
zangquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ff een poll wat we liever hebben.
Zang, of geroggel?
Volgens mij ben ik daar echt maar 2 keer geweestquote:
Genoeg om veel bier weg te halen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik daar echt maar 2 keer geweest
Oh gawdquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:59 schreef LompeHork het volgende:
V&A / [TK] Starwars lithograph van Cloud City uit de Empire strike back
Parel.
Wat is er dan?quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Even het laatste weekend van juni langskomen.
Koopje op zich ook wel.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:59 schreef LompeHork het volgende:
V&A / [TK] Starwars lithograph van Cloud City uit de Empire strike back
Of die Schoolfeesten? Of zijn die niet eind juni?quote:
Ik heb er de ballen verstand van maar een maat van me heeft een Tricorder gekocht voor iets meer.quote:
Ik ook.quote:
De enige echtequote:Op woensdag 18 maart 2015 22:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Of die Schoolfeesten? Of zijn die niet eind juni?
Dat wel, maar hij kaart wel aan dat er een echtheidscertificaat bij zit.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ook.
Met zo'n OP is het vragen om gezeur in mijn geliefde V&A.
Ligt er aan wat voor tricorder. Er zijn tegenwoordig supermooie replica's te krijgen. En vroeger was er een speelgoedtricorder die ook best nog nauwkeurig is. Zijn ook kitjes voor te krijgen om die een beetje scherm-accuraat te maken.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb er de ballen verstand van maar een maat van me heeft een Tricorder gekocht voor iets meer.
JONGUH JE FOTO'S DOEN HET NIET HIERquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat wel, maar hij kaart wel aan dat er een echtheidscertificaat bij zit.
/jebijspringcollega
Een aantal van z'n foto's doen het niet, een paar wel (de belangrijkste trouwens, dat seal of echtheid/dinges)quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
JONGUH JE FOTO'S DOEN HET NIET HIER
JONGUH DAT STUK PAPIER IS GEEN 150 ECKIES WAARD HOOR
Ik heb er de ballen verstand van, maar een ander trekkie had er zo ¤1000 voor overquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor tricorder. Er zijn tegenwoordig supermooie replica's te krijgen. En vroeger was er een speelgoedtricorder die ook best nog nauwkeurig is. Zijn ook kitjes voor te krijgen om die een beetje scherm-accuraat te maken.
Of is het een prop uit de originele serie?
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
Oh man, die vlekkeloze overgangen zijn de moeite waard.
Ok ok. Gvd, tis 5 uur geweest he.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een aantal van z'n foto's doen het niet, een paar wel (de belangrijkste trouwens, dat seal of echtheid/dinges)spreek 'm aan op DM dan, arm schaap
Kleautvieaulquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:05 schreef LompeHork het volgende:
HAHA!
Born to be alive, ff lekker peukie rokah
Het is Patrick Hernandez! Waar zat je met je hoofd??quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
Oh god, flashbacks naar zekere meesterlijke filmpjes.
Zijn er mokkels? Of alleen van dat lompe volk?quote:
Parttime-mod gespot.quote:
Hier, een bossie klootviolahquote:
Beide, maar dat laatste domineertquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zijn er mokkels? Of alleen van dat lompe volk?
HET ZIJN DE VILLAGE PEOPLE GODVERDOMME.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is Patrick Hernandez! Waar zat je met je hoofd??
Village People....jaaah, lekker nummer.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
HET ZIJN DE VILLAGE PEOPLE GODVERDOMME.
Kan. Ik ben ook niet op de hoogte van alle oplages.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb er de ballen verstand van, maar een ander trekkie had er zo ¤1000 voor overSchijnen maar in beperkte oplages gemaakt te zijn.
Ik ga even een Duitse Schlager cover vinden. Als die er niet is neem ik een accordeon mee.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wee je gebeente als je dit in de Duitse hotelkamer gaat draaien
Maar dat kan ik handlenquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga even een Duitse Schlager cover vinden. Als die er niet is neem ik een accordeon mee.
Geen piemel liefde voor zwabberquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wee je gebeente als je dit in de Duitse hotelkamer gaat draaien
DAT moeten we echt gaan fixen jaquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:11 schreef DeZwabber het volgende:
Onze roadtrip soundtrack zou wel awesome zijn though.
1. born to be alivequote:
AAAAND I WOULD WALK 500 MILESquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:12 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
1. born to be alive
2. potje met vet
3. we zijn er bijna
1. patrick hernandez - born to be alivequote:Op woensdag 18 maart 2015 22:12 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
1. patrick hernandez - born to be alive
2. potje met vet
3. we zijn er bijna
Brb even CDtje branden.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
1. born to be alive
2. potje met vet
3. we zijn er bijna
4. Slayer - Raining Blood
5. The Village People - Born to be Alive
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:13 schreef LompeHork het volgende:
5. The Village People - Born to be Alive
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |