Omdat ik... nouquote:
Jij bent de geweldigsigste modquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:19 schreef LompeHork het volgende:
Ahw, wat fijn dat je mij de geweldigste user van ONZ noemt
EJ JOHquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:20 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Jij bent de geweldigsigste mod.
Nou, das dan van korte duurquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:20 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Jij bent de geweldigsigste mod.
Dit is muziek voor de roadtrip CD, oldschool ja, CD. Net als Enya, dat moet ook en Clannad.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:20 schreef DeZwabber het volgende:
Eens even de reactie van Hork peilen in deze.
En daarna pas ben je de geweldigste userquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:21 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
En daarna pas ben je de geweldigste user
LACHEN MANquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:22 schreef pixelbitty het volgende:
Lachen trouwens, ik ben met een spelletje bezig dat heet deponia.... en daar wordt heel veel over the organon gesproken
* LompeHork tikt aanquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sorry Surge, ik zie geen diepte. Oh, en ik voetbal niet.
Stomme nub.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sorry Surge, ik zie geen diepte. Oh, en ik voetbal niet.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:22 schreef LompeHork het volgende:
Lachen trouwens, ik ben met een spelletje bezig dat heet surgeon simulator... en daar wordt heel veel over the organ gesproken
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:22 schreef LompeHork het volgende:
Lachen trouwens, ik ben met een spelletje bezig dat heet surgeon simulator... en daar wordt heel veel over the organ gesproken
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:23 schreef pixelbitty het volgende:
[..]ik zit nogsteeds in het beginscherm die floppies in de computer proberen te douwen
Ik wil weten wat er op staatquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]______________! Dat is serieus kansloos
Wat een contrast met de jaren '80. Toen fietste ik speciaal naar de enige drempel in de stad om het bijzondere fenomeen te aanschouwen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
* LompeHork tikt aan
Drempels zijn een klootzak.
Nou ja. Technisch gezien zie ik het wel beter met een bril op.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
* LompeHork tikt aan
Drempels zijn een klootzak.
Hier hadden we al vrij snel drempels, eind jaren '80 volgens mijquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat een contrast met de jaren '80. Toen fietste ik speciaal naar de enige drempel in de stad om het bijzondere fenomeen te aanschouwen.
Story of my lifequote:Op woensdag 18 maart 2015 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja. Technisch gezien zie ik het wel beter met een bril op.
Maar zonder bril, gooi maar tegen m'n hoofd, die bal.
Op de HHS hebben ze een paar loopbruggen met een trap er in. En op iedere trede netjes een streepje. Alleen op de vlakke stukken tussendoor zit dus dat streepje ook iedere 25cm.
Dus, bam, oh ik was al klaar met de trap.
Ja, toen kwamen ze als paddenstoelen uit de grondquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:26 schreef LompeHork het volgende:
Hier hadden we al vrij snel drempels, eind jaren '80 volgens mij
Dit missen om welke reden dan ookquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik had de kans om ze te ontmoeten, maar ik kon niet
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:32 schreef LompeHork het volgende:
* LompeHork zingt mee
* LompeHork krijgt knal voor de harses van LV
Akkoord.
* LompeHork hoed af zet
Dat krijg je ervan voor het niet appreciėren van Comic Con.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:32 schreef LompeHork het volgende:
* LompeHork zingt mee
* LompeHork krijgt knal voor de harses van LV
Akkoord.
* LompeHork hoed af zet
Ja ik heb em gezienquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Leugens. Leugens!
[..]
Het is geen grap
Hoed niet zien hangen in de gang?
'murica.quote:
Oh well, fuck that. Ik wil eerst zien hoe het hier loopt voordat ik er naartoe gaquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan voor het niet appreciėren van Comic Con.
Ze hebben uitgerekend het huis van mijn neef uitgekozen om hun eerste speelfilm mee op te nemen. Ik heb me doodgelachen. Het huis waar het sex, drugs & rock'n roll is waar meisjes met roze tutu's een kinderfilm opnemenquote:
WATquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ze hebben uitgerekend het huis van mijn neef uitgekomen om hun eerste speelfilm mee op te nemen. Ik heb me doodgelachen. Het huis waar het sex, drugs & rock'n roll is waar meisjes met roze tutu's een kinderfilm opnemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |