Dit is muziek voor de roadtrip CD, oldschool ja, CD. Net als Enya, dat moet ook en Clannad.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:20 schreef DeZwabber het volgende:
Eens even de reactie van Hork peilen in deze.
En daarna pas ben je de geweldigste userquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:21 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
En daarna pas ben je de geweldigste user
LACHEN MANquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:22 schreef pixelbitty het volgende:
Lachen trouwens, ik ben met een spelletje bezig dat heet deponia.... en daar wordt heel veel over the organon gesproken
* LompeHork tikt aanquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sorry Surge, ik zie geen diepte. Oh, en ik voetbal niet.
Stomme nub.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sorry Surge, ik zie geen diepte. Oh, en ik voetbal niet.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:22 schreef LompeHork het volgende:
Lachen trouwens, ik ben met een spelletje bezig dat heet surgeon simulator... en daar wordt heel veel over the organ gesproken
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:22 schreef LompeHork het volgende:
Lachen trouwens, ik ben met een spelletje bezig dat heet surgeon simulator... en daar wordt heel veel over the organ gesproken
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:23 schreef pixelbitty het volgende:
[..]ik zit nogsteeds in het beginscherm die floppies in de computer proberen te douwen
Ik wil weten wat er op staatquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]______________! Dat is serieus kansloos
Wat een contrast met de jaren '80. Toen fietste ik speciaal naar de enige drempel in de stad om het bijzondere fenomeen te aanschouwen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
* LompeHork tikt aan
Drempels zijn een klootzak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |