Jij mocht toch niet te hard trainen ivm de burn out?quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ga ik doen
[..]
Waarom dat?
[..]
Heb hem 2x per week. Die andere is de leg press.
[..]
Staat hier nu heel subtiel dat ik mijn schema moet wegflikkeren?
Ja en nee.. ik ben gevoeliger voor blessures. Maar het is juist de bedoeling dat ik kapot ga tijdens trainingen omdat ik dan alles eruit gooi zeg maar. Dus het is een beetje dubbelquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij mocht toch niet te hard trainen ivm de burn out?
dan zou ik geen supersets gaan doen maar gewoon 3x 10-12 op een gewicht waarmee je dat aantal net red en dus niet failt. Want als je een rep niet haalt ga je dus te zwaar wat niet nodig is iedere training.
Als je een rep niet red in de superset zit je niet op het juiste percentagequote:Op woensdag 18 maart 2015 21:27 schreef gcjoel het volgende:
shit man sloot ik hem zomaar, moest ff kijken hoe dat werkt hoor!
Laatste;
[..]
Jij mocht toch niet te hard trainen ivm de burn out?
dan zou ik geen supersets gaan doen maar gewoon 3x 10-12 op een gewicht waarmee je dat aantal net red en dus niet failt. Want als je een rep niet haalt ga je dus te zwaar wat niet nodig is iedere training.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
MooiIk dacht ik vraag het toch voor de zekerheid even, omdat ik vrij eigenwijs kan zijn
Maar... ik ga wel luisterenquote:
Nee klopt, ik bedoel als je gewone sets gaat doen met rust ertussen zeg maar.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je een rep niet red in de superset zit je niet op het juiste percentage
Oh nee.. als ik ga falen dan doe ik een stapje terugquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee klopt, ik bedoel als je gewone sets gaat doen met rust ertussen zeg maar.
Het is niet de bedoeling dat je zo zwaar gaat dat je vaak 'faalt' , dus tot faillure gaan is niet optimaal voor je vooruitgang en spiergroei
Hoeft niet hoor, het is niet dat die training fout is. Maar met zoveel reps maak je er bijna cardio van en kun je amper hogere gewichten pakken.quote:
Alleen morgen nietquote:
Nee, ik ga het wel doen.. als ik alleen cardio wilde doen was ik niet lid geworden van een sportschoolquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, het is niet dat die training fout is. Maar met zoveel reps maak je er bijna cardio van en kun je amper hogere gewichten pakken.
Goed bezigquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Alleen morgen nietDit weekend ga ik een nieuw schema opstellen en dan begin ik volgende week gelijk goed. Dus
![]()
Nee dat klopt. Bij straight sets mag je best van de 3de set de 2 reps niet meer trekken, maar elke set falen is niet de bedoeling.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee klopt, ik bedoel als je gewone sets gaat doen met rust ertussen zeg maar.
Het is niet de bedoeling dat je zo zwaar gaat dat je vaak 'faalt' , dus tot faillure gaan is niet optimaal voor je vooruitgang en spiergroei
Als ik je moet helpen moet je maar gillenquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Alleen morgen nietDit weekend ga ik een nieuw schema opstellen en dan begin ik volgende week gelijk goed. Dus
![]()
Dankjequote:Op woensdag 18 maart 2015 21:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als ik je moet helpen moet je maar gillen
Op non leg day ging 1.5km hier prima. Met leg day niet zoquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:41 schreef Maraca het volgende:
Wel tof dat ik na zo'n superset sessie nog 5km naar huis mag fietsen.. dat gaat feest worden
Blop, 10% vet er bijquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:53 schreef Qwea het volgende:
ik heb een suikervrij dropje gegeten. DAT KAN NIET HOOR VOOR EEN WEDSTRIJD.
Serieus?quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:53 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik ga mooi in de auto voor die 1,5 km
Ik ga morgen ook weer met de autoquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:53 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik ga mooi in de auto voor die 1,5 km
Dat is tenminste een valide redenquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook weer met de autoMaar dat komt omdat ik anders echt te laat ben op m'n werk.. moet naar de tandarts
quote:
Ik haat lopenquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:52 schreef gcjoel het volgende:
Ik ga altijd lopend! ook niet even lekker
Vetklep kan je je niet eens 8 weken inhouden? Weet je wat er in die dropjes zit? daar wordt je ziek van!!quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:53 schreef Qwea het volgende:
ik heb een suikervrij dropje gegeten. DAT KAN NIET HOOR VOOR EEN WEDSTRIJD.
Niemand weet wat het inhoudtquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:55 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dat is tenminste een valide reden
[..]Blijf het een mooie term vinden terwijl ik niet weet wat het precies inhoudt
Daarom is het ook zo'n mooie termquote:
ja van jouw gezever ook!quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vetklep kan je je niet eens 8 weken inhouden? Weet je wat er in die dropjes zit? daar wordt je ziek van!!
*proest*quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:57 schreef CrunchySelf het volgende:
Geen zorgen gcjoel, ik heb al screenshots
quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:59 schreef gcjoel het volgende:
Qwea tijdens haar wedstrijd:
[ afbeelding ]
Ja sorry, mea culpa.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je snapt het niet! ik wil je helpen!
quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:59 schreef gcjoel het volgende:
Qwea tijdens haar wedstrijd:
[ afbeelding ]
"Ja kun je me even bellen?"quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:59 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Je zou raar opkijken als je weer een appje kreeg van je coach
waarom zit je GVD drop te eten?quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Ja kun je me even bellen?"
Godverdomme.
Ooh gelukkig je valt niet over het "tyfushoer" stukje. Pfieuw.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
waarom zit je GVD drop te eten?
Ja ik heb het van een betrouwbare bron, een hele zak! Ik heb het zelf nagelezen!!
Nee want dat ben ik gewoonquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh gelukkig je valt niet over het "tyfushoer" stukje. Pfieuw.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:02 schreef Qwea het volgende:
[..]die grap maakte mijn vriend gisteren ook al.
"Ja je moet ff een vierkant blok in je brok proppen"
" SPONGEBOB SQUAREPANTS![]()
![]()
"
Q, is dit gezond? Tenminste als het patroon doorzet lijkt het me nietquote:Op donderdag 19 maart 2015 07:31 schreef Qwea het volgende:
eergisteren 75.6 , gisteren 74,9 nu 73,8. Maar gelukkig ben ik sponzig en moet ik echt crashen om af te vallen.
Chill, ik ben 3 dagen bezigquote:Op donderdag 19 maart 2015 07:40 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Q, is dit gezond? Tenminste als het patroon doorzet lijkt het me niet
Goedzoquote:Op donderdag 19 maart 2015 07:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Chill, ik ben 3 dagen bezigAls ik zo hard ga flikker ik er
eten
bij
quote:Verder hoor je de laatste jaren veel over de G-plek. Dat is een plekje aan de binnenkant van je vagina. Als je op je rug gaat liggen en je steekt een vinger in je vagina, en maakt vervolgens het gebaar 'kom maar', kun je het duidelijk voelen. Het is een ribbelig, sponzig soort weefsel en stimulatie van de g-plek geeft de associatie met een volle blaas
quote:normaal gekleurde maar sponzige ontlasting
quote:Als ik dat doe dan voel ik een klein, zacht, sponzig hobbeltje en als ik daarover wrijf dan krijg ik wel gauw kleine orgasmes waar dan kleine beetje vocht uit komt
quote:De piercings waren weg, ze was van uitgemergeld in sponzig zacht veranderd...
Bron: https://www.facebook.com/(...)447504469012/?type=1quote:Afvallen door hardlopen / cardio training?
Ik ben er persoonlijk GEEN grote fan van!
Onderzoeken hebben aangetoond dat de aanmaak van groeihormoon, één van onze lichaamseigen verbranders van vet en tevens verantwoordelijk voor de opbouw van spiermassa, in het lichaam AFNEEMT als je cardiotraining (b.v. hardlopen, steppen, spinnen) doet, zelfs al na een week trainen!
(Chwalbińska - Moneta et al., 2005)
En zoals je aan de grafiek in de bijlage kunt zien, neemt groeihormoon al af naarmate we ouder worden.
Ik doe liever activiteiten die de productie van groeihormoon stimuleren!
Zoals training met een Kettlebell, bijvoorbeeld.
http://kettlebelldvd.nl/
Klinkt een beetje als "wij van wc eend"quote:Op donderdag 19 maart 2015 07:56 schreef CrunchySelf het volgende:
Wat is deze?
[..]
Bron: https://www.facebook.com/(...)447504469012/?type=1
Dat had ik ookquote:Op donderdag 19 maart 2015 07:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als "wij van wc eend"
Geen idee. Dan zou je die onderzoeken zelf moeten lezenquote:Op donderdag 19 maart 2015 08:00 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dat had ik ook.
Maar zit er een kern van waarheid in?
Kan ik niet vinden, kom gewoon weer uit op meer websites die het onderzoek quotenquote:Op donderdag 19 maart 2015 08:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Geen idee. Dan zou je die onderzoeken zelf moeten lezen
Dus heeft kennelijk met spiermassa te makenquote:Met cardio val je dus misschien wel af, maar je moet er veel meer moeite voor doen en er vindt veel minder vetverbranding plaats in rust omdat duursporters een veel lager groeihormoongehalte en veel minder spiermassa hebben
Geen idee. Deels misschien. Maar tank ook flink vocht naar binnen. I dunno. Zal eens vetmeting vragen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 07:41 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Goedzo
Zal wel vocht zijn of nie?
Youtube workout?quote:Op donderdag 19 maart 2015 08:45 schreef gcjoel het volgende:
Morning!
Ik zou vanmorgen sporten, wordt de nieuwe droger tussen 09;01 en 12:01 geleverd![]()
Zit ik gewoon te wachten vanaf nu dus!
Ja maar je houdt wel minder vocht vast omdat je minder koolhydraten eet. Maaginhoud zal ook wel minder zijn. Maar op den duur moet dat sowieso ook leiden tot flinke vetverbranding natuurlijk.quote:Op donderdag 19 maart 2015 08:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen idee. Deels misschien. Maar tank ook flink vocht naar binnen. I dunno. Zal eens vetmeting vragen.
Hoeveel blijft er over na 2 maanden dit doet?quote:Op donderdag 19 maart 2015 07:31 schreef Qwea het volgende:
eergisteren 75.6 , gisteren 74,9 nu 73,8. Maar gelukkig ben ik sponzig en moet ik echt crashen om af te vallen.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 08:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Zomaar wat fragmentjes..
Pff, ik vind het wel heel ver gaan om je gezondheid zo op het spel te zetten voor een paar spierballen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 08:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Zomaar wat fragmentjes..
Ja, en je persoonlijkheid.. echt debiel.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:01 schreef Artoo het volgende:
[..]
[..]
Pff, ik vind het wel heel ver gaan om je gezondheid zo op het spel te zetten voor een paar spierballen.
Nee dat is niks voor mij, ik kijk wel of ik vanmiddag nog kan gaan en anders maar niet.quote:Op donderdag 19 maart 2015 08:51 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja maar je houdt wel minder vocht vast omdat je minder koolhydraten eet. Maaginhoud zal ook wel minder zijn. Maar op den duur moet dat sowieso ook leiden tot flinke vetverbranding natuurlijk.
Verder: ik houd van de week na ongesteld zijn. Lekker naar beneden knallen in gewichtNu ik dit patroon herken, vind ik het ook allemaal wat minder frustrerend.
Staat er niet een inleiding bij in de trant van "kijk, dit is hoe het niet moet"?quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje dubieus dat dit allemaal in de Linda Meiden staat in een thema nummer over fit zijn, wat is precies het idee erachter? Ik vind dit geen voorbeeld van fit en gezond leven.. misschien is het idee om te shockeren maar dat blijkt er ook niet overduidelijk uit.
1 anorexia patient!quote:Op donderdag 19 maart 2015 08:52 schreef sanger het volgende:
[..]
Hoeveel blijft er over na 2 maanden dit doet?
KH's eet ik niet veel minder hoor. Maag inhoud ook niet. Ik eet nog steeds bizar veel. Alleen minder kcal rijkquote:Op donderdag 19 maart 2015 08:51 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja maar je houdt wel minder vocht vast omdat je minder koolhydraten eet. Maaginhoud zal ook wel minder zijn. Maar op den duur moet dat sowieso ook leiden tot flinke vetverbranding natuurlijk.
Verder: ik houd van de week na ongesteld zijn. Lekker naar beneden knallen in gewichtNu ik dit patroon herken, vind ik het ook allemaal wat minder frustrerend.
Nee zeker niet..quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:09 schreef Artoo het volgende:
[..]
Staat er niet een inleiding bij in de trant van "kijk, dit is hoe het niet moet"?Dit lijkt me namelijk inderdaad echt niet iets dat gepromoot moet worden bij jonge meiden.
Derp, wat slecht. Dat vind ik oprecht heel kwalijk. Hopen dan maar, dat weinig jonge gastjes de Linda lezenquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:23 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee zeker niet..
De inleiding is dit:
"Je krijgt er puisten van, een kort lontje en kunt zomaar dood neervallen. Maar man, wat krijg je een spieren van anabolen en andere zooi."
Er is wel enigszins een ironische toon te proeven, maar ik vraag me af of een 16-jarig ventje dat de Linda van zijn vriendin leest dit zo opvat. En het feit dat ze ook hun best hebben gedaan om die gasten als een soort van sexy modellen op de foto te zetten..
maar je vorige vetmeting was toch pas geleden?quote:
Leuk, waar staat je PR op?quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:12 schreef Artoo het volgende:
Ik heb me over laten halen om een testloop te doen. Loopje van 15 km. In 2013 zat die ook in mijn voorbereiding en dat was toen wel lekker voor het zelfvertrouwen. Ze hebben er pacers, dus super fijn dat ik daar al vast mee kan lopen. Heb zelf namelijk moeite om het juiste tempo te vinden (ik ga altijd te hard, dat is killing op het laatst), dus straks in de HM wil ik ook met de pacers mee.
De bedoeling is dat ik er mijn 15km PR ga crushen.
Jup week geleden. 1.5. Moet zondag weerquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:26 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
maar je vorige vetmeting was toch pas geleden?
Mijn PR (tevens enige 15 km wedstrijdquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:28 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Leuk, waar staat je PR op?
Op de Leidscherijnloop toevallig?
Maar zo snel gaat vet verliezen toch niet?quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup week geleden. 1.5. Moet zondag weer
Ah, nou nette tijd al wel, maar zeker verbetering mogelijk denk ik. En ga je dan ook echt door 3 landen heen? Tof!quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:30 schreef Artoo het volgende:
[..]
Mijn PR (tevens enige 15 km wedstrijd) is 1:20:58, dat was twee jaar geleden. Het is de 3Landenloop in Losser.
Dat is wel lame ja. Ik zie sowieso al veel jonge gastjes die al gebruiken bij ons op de sportschool, en dan zien ze er nog niet breed uit. Dat ze eerst even een paar jaar fatsoenlijk trainen en eten...maarja, ongeduldig.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:23 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee zeker niet..
De inleiding is dit:
"Je krijgt er puisten van, een kort lontje en kunt zomaar dood neervallen. Maar man, wat krijg je een spieren van anabolen en andere zooi."
Er is wel enigszins een ironische toon te proeven, maar ik vraag me af of een 16-jarig ventje dat de Linda van zijn vriendin leest dit zo opvat. En het feit dat ze ook hun best hebben gedaan om die gasten als een soort van sexy modellen op de foto te zetten..
Lol. Jawel. Wel als je goed traint en eet.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:30 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar zo snel gaat vet verliezen toch niet?
Ben benieuwd wat je ervan vind!quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
KH's eet ik niet veel minder hoor. Maag inhoud ook niet. Ik eet nog steeds bizar veel. Alleen minder kcal rijk
Ongesteld zijn sucks.
Ik ga zo unstopable nemen
Tja herkenbaar. Gaat er 1 meedoen aan de wedstrijd. Zo mager als de pest. Gaat zijn 2de kuur in korte tijd doenquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:31 schreef -Peach het volgende:
[..]
Dat is wel lame ja. Ik zie sowieso al veel jonge gastjes die al gebruiken bij ons op de sportschool, en dan zien ze er nog niet breed uit. Dat ze eerst even een paar jaar fatsoenlijk trainen en eten...maarja, ongeduldig.
Nee, niet eensquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:30 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ah, nou nette tijd al wel, maar zeker verbetering mogelijk denk ik. En ga je dan ook echt door 3 landen heen? Tof!
Afijn, compleet trippen. Neem een kwart, neem de andere kwart wel mee. En ik zal het maar niet mixen met andere pwo's.quote:
Hmm ik heb altijd geleerd 7000-9000 kcal tekort = 1kg vet eraf.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lol. Jawel. Wel als je goed traint en eet.
Me too.. ben er ook wel benieuwd naar. Xplode 3.0 is maar mwah mwah.. Zelfs met 2 scoops valt het nog redelijk tegen vind ik. Het is wel goed en makkelijk te drinken, dat dan weer wel.quote:
Haha naja ik vind 1 schep goed te doen hoor maar je merkt hem echt flink.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Afijn, compleet trippen. Neem een kwart, neem de andere kwart wel mee. En ik zal het maar niet mixen met andere pwo's.
Wat kan ik verwachten?
Maar hij is niet meer te krijgen toch? Hij is immers verboden. Maar ja, dat is pyscho van Muscle Junkie ook en die kan ik ook gewoon kopen in de gymquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:36 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Me too.. ben er ook wel benieuwd naar. Xplode 3.0 is maar mwah mwah.. Zelfs met 2 scoops valt het nog redelijk tegen vind ik. Het is wel goed en makkelijk te drinken, dat dan weer wel.
Hoelang voordat hij uitgewerkt is?quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha naja ik vind 1 schep goed te doen hoor maar je merkt hem echt flink.
Hogere hartslag meer focus sneller zweten
Lekker spulquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:46 schreef Qwea het volgende:
http://www.eigenkracht.nl(...)able+%28Dedicated%29
Dus 6 in totaal?quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:54 schreef sandertjuh het volgende:
Ben benieuwd of je straks nog leeft haha! Ik zou lekker voor nog 3 gram gaan
Je wou toch rustig beginnen? Dan meenemen.quote:
Succes! Stuiter zequote:Op donderdag 19 maart 2015 10:02 schreef Qwea het volgende:
oke. Op. Trainen. Ik date wel up straksPr's here I come?
Ja heel graag updates!quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:02 schreef Qwea het volgende:
oke. Op. Trainen. Ik date wel up straksPr's here I come?
quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:30 schreef Lonaa het volgende:
Er ging trouwens weer 0,4 af hier op de weegschaal
Nice Qquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:44 schreef Qwea het volgende:
Legpress pr : 175 6x superset 125 12x
Cable row pr : 65 6x 50 12x
Chinnen pr : 45 6x 65 12x
Zweten als een olifant
Nice, ff 'ontsponzen'quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:44 schreef Qwea het volgende:
Legpress pr : 175 6x superset 125 12x
Cable row pr : 65 6x 50 12x
Chinnen pr : 45 6x 65 12x
Zweten als een olifant
Tering! Conclusie: het werkt.quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:17 schreef Qwea het volgende:
Ik ben echt onhoudbaar. Ik heb tot nu toe overal een pr! Wat de neuk. En ik ben drijfnat
TMIquote:Op donderdag 19 maart 2015 11:17 schreef Qwea het volgende:
Ik ben echt onhoudbaar. Ik heb tot nu toe overal een pr! Wat de neuk. En ik ben drijfnat
Meer dan dat! Maar mijn hartslag is ook skyhighquote:
Het werkte bij mij vaak zo lang door dat ik het hele huis nog ging schoonmaken.quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:45 schreef -Peach het volgende:
Ben benieuwd hoe je je straks voelt als het is uitgewerkt
Hehehe handig! Ben zelf niet zo'n fan van dit soort supplementen eigenlijk...maar ik train dan ook powerlifting-style dus dan heeft het misschien ook minder zin, genoeg tijd om weer op te laden tussendoorquote:Op donderdag 19 maart 2015 11:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het werkte bij mij vaak zo lang door dat ik het hele huis nog ging schoonmaken.
We hebben zelfs een keer de hele tuin ontdaan van onkruid.
Daarna als een wrak op de bank, mja logisch je hebt ook echt heel veel energie gebruikt!
Ik ook niet echt hoor, gebruik het maar heel soms.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:02 schreef -Peach het volgende:
[..]
Hehehe handig! Ben zelf niet zo'n fan van dit soort supplementen eigenlijk...maar ik train dan ook powerlifting-style dus dan heeft het misschien ook minder zin, genoeg tijd om weer op te laden tussendoor
Ik ook. Ben klaar en barst van de energie. Hartslag is in rust 180quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:45 schreef -Peach het volgende:
Ben benieuwd hoe je je straks voelt als het is uitgewerkt
Tyfus, das nog hoog!quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook. Ben klaar en barst van de energie. Hartslag is in rust 180
Dat is niet okquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook. Ben klaar en barst van de energie. Hartslag is in rust 180
Uhuquote:
Weer zo laag in kcal?quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:47 schreef Qwea het volgende:
Ik heb net per mail nieuw schema gehad. Pittig. Over 3 weken weer switch
Trainingsschema! Voedingsschema hoef ik niet van zequote:
Ah, okequote:Op donderdag 19 maart 2015 13:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Trainingsschema! Voedingsschema hoef ik niet van zedan moet ik crashen
Pff. Nou. Heb iedereen van die gym eruit geflikkerd. Rot op.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:10 schreef sanger het volgende:
[..]
Ah, okeKraak je hem niet af via FB
De Gestapo ligt op de loer he
sowieso de beste keus.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pff. Nou. Heb iedereen van die gym eruit geflikkerd. Rot op.
Net mijn fiets gehaaldquote:Op donderdag 19 maart 2015 14:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
sowieso de beste keus.
Heerlijk in het zonnetje met een spa grapefruit
wow gaaf ding!quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Net mijn fiets gehaald![]()
[ afbeelding ]
Volledig shimano tiagra, triple blad, carbon voor en achtervork, antilek banden, bidon en bidonhouder (daar moest ik bij halfords nog apart voor dokken ook) én dameszadel (die halfords overbodig vond).
Is het geen plaatje?
Zon?quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
sowieso de beste keus.
Heerlijk in het zonnetje met een spa grapefruit
Allemaal niet hier! Lucht is grijs en het ruikt naar mestquote:
Oh ik zit niet aan zee hoor.. het is hier grijs en heb maar net een dekentje erbij gepakt omdat het koud isquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:06 schreef -Peach het volgende:
[..]
Allemaal niet hier! Lucht is grijs en het ruikt naar mest
Whut, dat is wel hard gegaan danquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:13 schreef Qwea het volgende:
Hoppa, in 10 dagen 2.1% gezakt. Van 19.5% naar 17.4%
Maar gelukkig zak ik niet snel genoeg en heb ik een crashdieet nodig![]()
17.4, dat is echt al laagquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:13 schreef Qwea het volgende:
Wowquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:13 schreef Qwea het volgende:
quote:
Thnx ben er ook heel blij meequote:
Beter hebben dan er verlegen om zitten.quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:59 schreef La_Tramposa het volgende:
Prachtig! Triple heb je niet nodig in Nederland, maar leuk als je een keer de bergen ingaat
Wow, nice.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:13 schreef Qwea het volgende:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:17 schreef Lonaa het volgende:
Oh, en hier ook even jubelen:
Sinds van de zomer is mijn taille 20 cm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! afgenomen.
Goed bezigquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:17 schreef Lonaa het volgende:
Sinds van de zomer is mijn taille 20 cm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! afgenomen.
Ja en ik heb 0x gecrasht he. En ik eet pas sinds Dinsdag ofzo iets minder. Dus daar ligt het ook niet aan. Dus dikke lul 3 bier. Ik ken mijn lichaam vet kei goed en daar moeten anderen zich niet mee gaan bemoeienquote:
15 staat om de hoekquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:14 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
17.4, dat is echt al laagBen wel benieuwd hoe je spieren nu uitkomen!
Ja true story. Wacht, ik ga crashen!quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:15 schreef Maraca het volgende:
Maar met een crashdieet had je nu op 15% gezeten![]()
quote:
Awesome! En je sleutelbeenderen komen ook door he?quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:17 schreef Lonaa het volgende:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Awesome! En je sleutelbeenderen komen ook door he?
Ik heb het meten opgegeven. Ik ben blijkbaar te incompetent om elke keer dezelfde plek te pakken ofzoquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:19 schreef La_Tramposa het volgende:
Oja, taille meten, ga ik ook weer een keer doen!
Ik had laatst ook een soort van verzameling van progressiepics van mijn buik etc. gemaakt met het gewicht erbij wat ik toen had, maar ik vind het toch niet echt overduidelijk.. de afgetraindheid lijkt meer van de lichtinval af te hangen
Ja, wen er maar aan. Mijne zijn ook vet gekrompen. Ik had ooit D/E. Nu een schammele C.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]Yes!
En mn tieten zijn 1 cupmaat gekrompen.![]()
Van 90H naar 85G. Mijn sportbh is zelfs 80G
Hier eigenlijk per toeval. Ik heb 2 toffe 50's jurkjes gekocht van de zomer, en ik vroeg me af of ze nog pastte, dus ik ging op zoek naar de maat van het jurkje, toen mijn taille opmeten en toen kwam ik erachter dat het 20 cm scheelt.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:19 schreef La_Tramposa het volgende:
Oja, taille meten, ga ik ook weer een keer doen!
Dat is echt heuuul veel, knap zeg! Ik ben blij als het bij mij 1 of 2 cm scheeltquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hier eigenlijk per toeval. Ik heb 2 toffe 50's jurkjes gekocht van de zomer, en ik vroeg me af of ze nog pastte, dus ik ging op zoek naar de maat van het jurkje, toen mijn taille opmeten en toen kwam ik erachter dat het 20 cm scheelt.
Ey, niets mis met een C!quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, wen er maar aan. Mijne zijn ook vet gekrompen. Ik had ooit D/E. Nu een schammele C.
Wel als het niet meer zo strak isquote:
Had ik ook. Love handles. Die zijn nagenoeg weg zag ikquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat is echt heuuul veel, knap zeg! Ik ben blij als het bij mij 1 of 2 cm scheeltMaar mijn taille is al vrij smal in verhouding, de fatties zitten meer op mijn heupen.
Thanksquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat is echt heuuul veel, knap zeg! Ik ben blij als het bij mij 1 of 2 cm scheeltMaar mijn taille is al vrij smal in verhouding, de fatties zitten meer op mijn heupen.
Wandelze!quote:
hahaha je hebt dezelfde avond gepland als ik *boks*quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:50 schreef sanger het volgende:
Vanavond lekker bijtijds naar de sportschoolDaarna Ajax kijken
Tja, deze belangrijke wedstrijd missen kon toch echt nietquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:54 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
hahaha je hebt dezelfde avond gepland als ik *boks*
Hoop voor deze keer dat Ajax wint.. is alleen maar goed voor het Nederlandse voetbalquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:57 schreef sanger het volgende:
[..]
Tja, deze belangrijke wedstrijd missen kon toch echt niet
Zodra je over NL en voetbal begint dan heb je het ook alleen maar over Ajaxquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:07 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Hoop voor deze keer dat Ajax wint.. is alleen maar goed voor het Nederlandse voetbal
alleen maar beter toch, wel de voordelen niet de nadelenquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:40 schreef Qwea het volgende:
15km gefietst om ff te proberen. Ging best lekker
Gcjoel, ik heb nog steeds geen crash![]()
True story!quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
alleen maar beter toch, wel de voordelen niet de nadelen
Neuh. Niks anders dan dat ik heb zonder pwo. Gewoon compleet vermoeid stuk.quote:
Weltrustenquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neuh. Niks anders dan dat ik heb zonder pwo. Gewoon compleet vermoeid stuk.
quote:
quote:
Dat kwam je in de auto op weg naar werk pas achter?quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Beetje jammer dat toen ik om 6 uur wakker werd ik dacht dat het al 6 uur 's morgens was
Ben jij mijn vriend?quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:20 schreef CrunchySelf het volgende:
Zo vijf uren bezig om een tv op te hangen, alle kabels opnieuw te leggen en TV meubel strak inrichten. Volgens mij ben ik een perfectionist, vooral met kabels
Lonaa![]()
Qwea
Dat gelukkig nietquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:23 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat kwam je in de auto op weg naar werk pas achter?
Laatste keer dat ik controleerde nietquote:
Dat soort dingen vind mijn vriend ook helemaal geweldig, hahaquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:25 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik controleerde niet
Zelfs alle kabels onder mijn bureau hanger eronder, niks op vloer hebben
Met hem kan ik praten, netheidquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat soort dingen vind mijn vriend ook helemaal geweldig, haha
Mij boeit het nooit zo en dan is hij uren bezig met die kabels weg te werken en vast te zetten
Is jouw vriend mijn vriend?quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat soort dingen vind mijn vriend ook helemaal geweldig, haha
Mij boeit het nooit zo en dan is hij uren bezig met die kabels weg te werken en vast te zetten
Dat je er zo achter moest komenquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:46 schreef CrunchySelf het volgende:
Wait. Volgens deze logica ben ik het allebei
Vuile bedriegerquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:46 schreef CrunchySelf het volgende:
Haha lijkt me best grappigquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:50 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Loop nu naar me toe en sla me vol in het gezichtIk verdien het
Lucky bastard.quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:46 schreef CrunchySelf het volgende:
En ook nog eens goed voor het verbranden van kcalquote:
Wij allemaal?quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:54 schreef Lonaa het volgende:
Maar wie ligt er nu vanavond naast me in bed dan?
Ik snap het niet meer.
Ik kom wel. Hush now.quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:54 schreef Lonaa het volgende:
Maar wie ligt er nu vanavond naast me in bed dan?
Ik snap het niet meer.
Ook ja.quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
En ook nog eens goed voor het verbranden van kcal
Kut, heb ik net mijn warmeten al opquote:Op vrijdag 20 maart 2015 06:28 schreef Maraca het volgende:
Goedemorgendeze keer is het wel 6 uur 's morgens
Ik zit toch echt anders net aan mijn ontbijtquote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:31 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Kut, heb ik net mijn warmeten al op
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zit toch echt anders net aan mijn ontbijt
Pleitequote:
Volgens mij moet je coach een klap met een knuppel. HOE?!?!?! is dat een goed ideequote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wait whut?sprinten? 5km? Dat red ik niet eens conditioneel gezien
Ja mooi ey? Maar, wie kan er nou 5km sprinten. Ik nietquote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:47 schreef Artoo het volgende:
[..]
Volgens mij moet je een klap met een knuppel. HOE?!?!?! is dat een goed idee
Plannen voor een nieuwe olympische afstand?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja mooi ey? Maar, wie kan er nou 5km sprinten. Ik niet
ssssstquote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:52 schreef Artoo het volgende:
[..]
Plannen voor een nieuwe olympische afstand?
Die coachquote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja mooi ey? Maar, wie kan er nou 5km sprinten. Ik niet
Wat houdt dat in?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:56 schreef Qwea het volgende:
Ik ga overigens re-feed dagen invoerenheb ik zojuist bedacht.
Dat is misschien wel goed ja, jij gaat nu echt hard dus het zou wel goed kunnen zijn!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:56 schreef Qwea het volgende:
Ik ga overigens re-feed dagen invoerenheb ik zojuist bedacht.
RELLEN!!!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:25 schreef sandertjuh het volgende:
MFP hoe durven ze??!?!
Site Temporarily Down For Maintenance
Sorry, but the site is temporarily down for maintenance. We should be back up shortly. Please try again in a few minutes.
juist geen vetten staat in dat verhaal..quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:08 schreef sandertjuh het volgende:
Q dat refeed schema houd dus in dat je op refeed dagen zo'n 500kcal boven je onderhoud gaat zitten waarvan je zo'n 1000kcal savonds na het sporten eet? Voornamelijk bestaande uit KH en vetten?
Klopt, weer eens te snel gelezen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:09 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
juist geen vetten staat in dat verhaal..
Mja dan nog, moet toch met een goede kleermaker en een leuk stofje voor minder dan 200 euro te regelen zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:30 schreef CrunchySelf het volgende:
Daar staat dus nu ook in waarom die poseer bikini zo gevraagd is. V vorm en 50% billen bedekt dus.
Mystery solved
Dat zeker jaquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:33 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja dan nog, moet toch met een goede kleermaker en een leuk stofje voor minder dan 200 euro te regelen zijn
De bikini, het lijf, de zelfbruiner? Wat precies?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:34 schreef sandertjuh het volgende:
Ik vind dat dus echt helemaal niet mooi he bij vrouwen....
Amper vetten. Alleen ik ben het niet helemaal eens met de verdeling en de kcals. Ik hou zelf rond de 750 aan. Waarvan juist wel wat vetten maar dan vanuit noten.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:08 schreef sandertjuh het volgende:
Q dat refeed schema houd dus in dat je op refeed dagen zo'n 500kcal boven je onderhoud gaat zitten waarvan je zo'n 1000kcal savonds na het sporten eet? Voornamelijk bestaande uit KH en vetten?
Biefstuk? Waar dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Ook nog uit de Linda, voor Qwea:
[ link | afbeelding ]
Heb niet het hele artikel gefotografeerd..
[ link | afbeelding ]
Bij die linkse is wel wat foutgegaan met de zelfbruiner
[ link | afbeelding ]
Die zelfbruiner wordt meestal vervangen door spraytan. Juist om die fouten te voorkomen. Ik vind het overigens af-schuw-elijk zo smerig poepbruinquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:35 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
De bikini, het lijf, de zelfbruiner? Wat precies?
Ja, het is wel de Linda.Meiden, niet de gewone Linda.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Biefstuk? Waar dan?Pasta? Waar dan?
![]()
Ik geloof dat ik de Linda eens moet kopen. Staat daar datzelfde stuk in van de mannen?
*straks naar bruna loopt. Staat er verder nog wat knaps in? Of is het voor de rest janken? 7 euro zeker ofzo?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:40 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, het is wel de Linda.Meiden, niet de gewone Linda.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:49 schreef Qwea het volgende:
Die gast die zegt dat ie van anabolen 160kg kon bankdrukken
Wat een mongolen ookDat zei ik gisteren al, doet er zo'n kuiken van een vent mee met de wedstrijden.
"Hoelang ben je bezig?"
-3 maanden
"Wtf? En dan nu al meedoen? Je gaat dat nooit reddenje moet eerst flink gaan bulken
"
-Nee man. Wat weet jij nou. Hoelang ben jij dan bezig?
"Ehm, 3 jaar ofzo..."
-Ik pak gewoon een paar kuurtjes joh! Als je slim bent doe je dat ook. Hoef je er ook niet zo hard aan te trekken.
Ik zat echt van: wtf
Zo'n lichaamquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:35 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
De bikini, het lijf, de zelfbruiner? Wat precies?
Ik had een pakket samen met de Glamour o.i.d. voor 6,50.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
*straks naar bruna loopt. Staat er verder nog wat knaps in? Of is het voor de rest janken? 7 euro zeker ofzo?
Hmm, maar je moet wel bedenken dat ze de laatste dagen voor de wedstrijd echt vocht afgedreven hebben etc. om zo droog te zijn. Gecombineerd met de spraytan en het licht daar lijkt het eng gespierd. Maar ik denk dat je als je deze vrouwen in de zomer op het strand ziet, of in een leuk rokje in de stad, je echt wel omkijkt.. Met iets meer vet eromheen kan het juist heel vrouwelijk zijn.quote:
Ik ga hem kopen en een REV in REV plaatsenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik had een pakket samen met de Glamour o.i.d. voor 6,50.
Het is een themanummer over fit zijn, dus ik vond er best veel interessante dingen in staan. Ben het alleen met veel dingen niet eens met de insteek die ze hebben..
Precies. Je gaat voor de wedstrijd een paar dagen lang zo zwaar op dieet en echt amper iets drinken (je mag water in je mond nemen en uitspugen bij dorstquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:55 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm, maar je moet wel bedenken dat ze de laatste dagen voor de wedstrijd echt vocht afgedreven hebben etc. om zo droog te zijn. Gecombineerd met de spraytan en het licht daar lijkt het eng gespierd. Maar ik denk dat je als je deze vrouwen in de zomer op het strand ziet, of in een leuk rokje in de stad, je echt wel omkijkt.. Met iets meer vet eromheen kan het juist heel vrouwelijk zijn.
Duh. Ik moest minder sponzig.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:57 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Heb je even shot van die gast gekocht?
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:58 schreef Qwea het volgende:
je mag water in je mond nemen en uitspugen bij dorst
quote:
Nou ja, anabolen is geen vereiste hequote:
Hoe kunnen ze daar achter komen dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, anabolen is geen vereiste heMaar ik mag serieus hopen dat de jury lui die juicen toch serieus uitsluiten van deelname of op het podium minder punten toekennen.
Zou er niet op rekenen. Was tijden terug op tv een docu over dit spul en iedereen bij die wedstrijden weet dat het gebruikt wordt, maar niemand wil er iets aan doen. Zelfs juryquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, anabolen is geen vereiste heMaar ik mag serieus hopen dat de jury lui die juicen toch serieus uitsluiten van deelname of op het podium minder punten toekennen.
Verplichte testen? Is toch wel in urine te zien of niet?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:08 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze daar achter komen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |