quote:
quote:
Dat kwam je in de auto op weg naar werk pas achter?quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Beetje jammer dat toen ik om 6 uur wakker werd ik dacht dat het al 6 uur 's morgens was
Ben jij mijn vriend?quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:20 schreef CrunchySelf het volgende:
Zo vijf uren bezig om een tv op te hangen, alle kabels opnieuw te leggen en TV meubel strak inrichten. Volgens mij ben ik een perfectionist, vooral met kabels
Lonaa![]()
Qwea
Dat gelukkig nietquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:23 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat kwam je in de auto op weg naar werk pas achter?
Laatste keer dat ik controleerde nietquote:
Dat soort dingen vind mijn vriend ook helemaal geweldig, hahaquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:25 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik controleerde niet
Zelfs alle kabels onder mijn bureau hanger eronder, niks op vloer hebben
Met hem kan ik praten, netheidquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat soort dingen vind mijn vriend ook helemaal geweldig, haha
Mij boeit het nooit zo en dan is hij uren bezig met die kabels weg te werken en vast te zetten
Is jouw vriend mijn vriend?quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat soort dingen vind mijn vriend ook helemaal geweldig, haha
Mij boeit het nooit zo en dan is hij uren bezig met die kabels weg te werken en vast te zetten
Dat je er zo achter moest komenquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:46 schreef CrunchySelf het volgende:
Wait. Volgens deze logica ben ik het allebei
Vuile bedriegerquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:46 schreef CrunchySelf het volgende:
Haha lijkt me best grappigquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:50 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Loop nu naar me toe en sla me vol in het gezichtIk verdien het
Lucky bastard.quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:46 schreef CrunchySelf het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |