1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | 20.30-02.00 uur NEDERLAND KIEST NPO1 DE UITSLAGEN De uitslagen van de Provinciale Statenverkiezingen zijn rechtstreeks te volgen.Rob Trip presenteert de uitzending,Dominique van der Heyde geeft politieke duiding en Dionne Stax brengt de uitslagen aan de hand van een groot scherm. Ook wordt er geschakeld naar Mariëlle Tweebeeke,die in de Haagse brasserie Dudok praat met gasten over de voorlopige uitslag.Om 21.00 uur wordt de uitslag van de exitpoll van onderzoeksbureau Ipsos bekendgemaakt, later de definitieve uitslag. |
Het CDA heeft zich erg als oppositiepartij opgesteld. De kans lijkt me klein.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Al die ophef om niets.
Nu VVD en PvdA en de C3 hun meerderheid kwijt zijn worden CU en SGP gewoon vervangen door het CDA en veranderd er verder niets.
Denk ook niet dat CDA zomaar van rol gaat veranderen, die ruiken nu meerquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het CDA heeft zich erg als oppositiepartij opgesteld. De kans lijkt me klein.
Dit dus.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:25 schreef Friek_ het volgende:
Ik vind Herman toch een fijnere man voor de uitslagen. Dat communicatiesletje Dionne is alleen lekker, meer niet.
Bij willekeurig andere verkiezingen had ik je gelijk gegeven... Nu Buma weigert om mee te onderhandelen, zie ik Rutte ook nog wel de handdoek in de ring gooien...quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Al die ophef om niets.
Nu VVD en PvdA en de C3 hun meerderheid kwijt zijn worden CU en SGP gewoon vervangen door het CDA en veranderd er verder niets.
En dat natuurlijk.quote:
Het CDA is zo glibberig als palingen in een emmer snot.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het CDA heeft zich erg als oppositiepartij opgesteld. De kans lijkt me klein.
Het enige goede dat uit Rotterdam komt is Gerard Cox. Oja, en Gini Wijnaldum!quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:18 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:RTV_Rijnmond twitterde op woensdag 18-03-2015 om 21:16:54Verkiezingsopkomst in Rotterdam is 35% #PS15 reageer retweet
Dit.. Het geslacht van Haersma Buma heeft een premier nodigquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:25 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Denk ook niet dat CDA zomaar van rol gaat veranderen, die ruiken nu meer
Groenlinkser kan het niet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:26 schreef marcodej het volgende:
Deze vrouw zag ik vorige week op Leiden Centraal met een vouwfiets en een bruine boterham.
Toch vind ik het pakje van vandaag beter dan dit:quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:23 schreef Mani89 het volgende:
Als Dionne iets donkers draagt zie je haar tieten niet goed. Gemiste kans derhalve.
#werkenbijdenosquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:27 schreef richolio het volgende:
Net het sinterklaasjournaal
'Dat is een werk!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |