Eerste kamer heeft wel vaker wetten tegengehouden die wel door de 2e kamer gingenquote:
Niet op zijn plaats dit.quote:
Zou Volendam een eigen jaartelling hebben?quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is voor Volendamse begrippen heel modern.
Zo irritant dat hij engelse termen moet gebruiken, waar Nederlandse woorden ook gewoon duidelijk zijnquote:
Jemig, wat een taal zeg..quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:11 schreef Friek_ het volgende:
Godverdomme, wat een schijtirritante kuthoer van de NOS bij het CDA.
Daar erger ik me ook kapot aan.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zo irritant dat hij engelse termen moet gebruiken, waar Nederlandse woorden ook gewoon duidelijk zijn
Filosoof hè.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:14 schreef Lkw het volgende:
[..]
Jemig, wat een taal zeg..
Maar het lijkt me een absolute rookie idd.
Gewoon skitta.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:17 schreef Mani89 het volgende:
Godverdomme hij heeft zich weer niet geschoren, en dat op een verkiezingsavond. Wat een landloper.
Hij is een stiekeme hipster.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:17 schreef Mani89 het volgende:
Godverdomme hij heeft zich weer niet geschoren, en dat op een verkiezingsavond. Wat een landloper.
twitter:RTV_Rijnmond twitterde op woensdag 18-03-2015 om 21:16:54Verkiezingsopkomst in Rotterdam is 35% #PS15 reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |