quote:ADO wil in april nieuwe directeur hebben
De zoektocht naar nieuwe leiding bij ADO Den Haag is in volle gang. Binnen een maand verwacht commissaris Jan Willem Wigt de nieuwe algemeen directeur te benoemen.
Na het plotselinge vertrek van Maarten Fontein zijn de Hagenaars op zoek naar een nieuwe algemeen directeur. Die keuze ligt in handen van de raad van commissarissen, die momenteel bestaat uit eigenaar Hui Wang, Liu Hong en Jan Willem Wigt. Laatstgenoemde zal de komende weken de dagelijkse leiding in handen nemen.
'Het is nooit rustig bij ADO, maar dat zijn we inmiddels wel gewend', aldus Wigt. 'Toch draait alles gewoon door, we hebben een gezonde club, dus niemand hoeft zich zorgen te maken dat we zomaar omvallen.'
Het doel van Wigt is om bij de volgende vergadering van de rvc, medio april, een nieuwe algemeen directeur te benoemen. In de tussentijd stromen de sollicitaties binnen. De namen van onder anderen Robert Langenbach, Mattijs Manders en Wiljan Vloet zingen rond in het Kyocera Stadion. Opvallend genoeg geldt dat ook nog altijd voor de naam van Fontein zelf. Henk Fraser gaf onlangs aan het vertrek van Fontein te betreuren.
Nee, Bosch en Duinquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:27 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Komt die meneer uit Oudewater?
quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:49 schreef luckass het volgende:
Mathijs Manders heeft zich omhoog gepijpt
*Mattijsquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:24 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil graag van Matthijs weten hoe het komt dat het Nederlandse voetbal nog steeds niet failliet is.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:42 schreef Evertjan het volgende:
Oliver is het geen idee om ook fragmentjes van Kieft en Derksen tijdens de EL up te loaden op Youtube?
Nico is ook ooit begonnen als FOK!ker toch?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:33 schreef PowerLoungen het volgende:
Nico overschat zichzelf schromelijk
ja , maar weet niet welke userquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nico is ook ooit begonnen als FOK!ker toch?
Hippyquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:40 schreef tong80 het volgende:
Boskamp heegt gelijk. Kippenvel over Messi.Niet gaan vergelijken met Robben of Ronaldo.
Gewoon genieten van genialiteit.
Messi is nog wel een paar klassen beter dan Ronaldo en Robben ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:40 schreef tong80 het volgende:
Boskamp heegt gelijk. Kippenvel over Messi.Niet gaan vergelijken met Robben of Ronaldo.
Gewoon genieten van genialiteit.
Ik zag het welquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Messi is nog wel een paar klassen beter dan Ronaldo en Robben ja.
Picsquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Die van zijn vriendin is groter
Als hij nog dezelfde heeft
Ook sorry van mij. Ben nu bij de les.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:40 schreef KingRoland het volgende:
Sorry jongens, ben even te laat maar ik kijk vanaf nu mee.
Halloquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook sorry van mij. Ben nu bij de les.
Racisme.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:45 schreef Badr_Harry het volgende:
Lullig om nu juist de banaan te laten zien
''Mijn broer Frank''quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ronald de Boer is een waardeloze analist.
Er is maar één Pelé.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wie heb jij liever?
Pelé of de witte Pelé?
HE LASSE LOPENquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
die woorden zijn ook de standaardaanwijzingen van Frank
http://www.voetbalblog.nl(...)a-bayern-munchen-0-3quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was ook een geniale wedstrijd
quote:
#NeverForgetquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was ook een geniale wedstrijd
Dat zou verstandig zijn. Dikzak.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga nu morgen meteen Chiquita bananen kopen
Gisteren was ik erg, erg mad.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van Rhijn was weer walgelijk slecht gisteren
Volgende week?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
#NeverForget
Volgende week met Memphis
Stijn vindt dit niet leuk
Je kijkt voor het eerst VI?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:51 schreef KingRoland het volgende:
GijpSinkgraven is jong en hem nu al afkraken. Triest
Ik ben er nog steeds chagrijnig overquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gisteren was ik erg, erg mad.
Boilesen![]()
bal is rond
gras is groen
enz enz
Hey, je hebt een nieuwe signature.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:52 schreef tong80 het volgende:
Van der Gijp rekent nog slechter dan Aad de Mos.
Vanzelfsprekend. Ajax is dan ook de beste club in Nederland.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''gijp is kut '''
''ze moeten altijd ajax hebben''
etc etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Neuh, ze lullen over elke ploeg onzin.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''gijp is kut '''
''ze moeten altijd ajax hebben''
etc etc
het is ook niet serieus , ze moeten die graftrainer eens aanpakkenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neuh, ze lullen over elke ploeg onzin.
Topsite.quote:
Ze moeten verdedigers kopenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
het is ook niet serieus , ze moeten die graftrainer eens aanpakken
Ze missen snelheid, lengte en krachtquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:54 schreef Baconbus het volgende:
Wat een belachelijk onderwerp nu, alsof het middenveld het probleem is.
Queensy?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:55 schreef GGMM het volgende:
Ik word trouwens heel moe van Gijp en zijn menig.
Depay 31 miljoen naar ManU.quote:
In de absolute top gaat het daar om.quote:
Maar die hebben veel meer talent man!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de absolute top gaat het daar om.
Dat er bij elke topploeg ook wel een paar fysiek mindere spelers zitten die ook goed kunnen voetballen slaan ze over
Pogba kopenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ah we moeten nu opeens met veel grote sterke negers spelen
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben Bazoer al, die wordt beter.
Tss. Bij FM heb ik hem pas voor 50 mio verkocht. #jesuisbrandsquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er zijn mensen die denken dat PSV niet eens 15 miljoen krijgt.
Die 2 nigguh,s en Klaassen daarvoorquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben Bazoer al, die wordt beter.
quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een baasHij ziet er erg sterk uit
Is wel echt een baasje, hoop echt dat hij fit blijft, dan wordt hij echt een geweldige speler.
Ja, want de verdedigers van de clubs die er nog inzitten zijn kleinquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:59 schreef tong80 het volgende:
Ha ha ha ha heeft ie het weer over lengte. Ga in Engeland kijken René. Met hun verdedigers van 2 meter. Hoeveel clubs hebben er overleefd ?
Niks mis met Sinkgraven.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die 2 nigguh,s en Klaassen daarvoor
topshow
Nouri rot opquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis met Sinkgraven.
Die gaat een wereldtopper worden.
quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs de beste users met het meeste voetbalinzicht maken dus wel eens een foutje![]()
![]()
Nouri komt er nog wel als vervanger van Klaassen.quote:
Ik neem mezelf in bescherming.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga ook schakelen. Wat een aidsaflevering zeg.
Dus jij vindt ook dat ze onzin roepen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga ook schakelen. Wat een aidsaflevering zeg.
Instructies van Frank :'' neem geen risico''quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nouri komt er nog wel als vervanger van Klaassen.
Sinkgraven-Bazoer-Nouri over een paar jaar![]()
![]()
Er waren mensen die riepen dat Ajax met Klaassen - Schone - Serero het beste middenveld van de Eredivisie hadden.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nouri komt er nog wel als vervanger van Klaassen.
Sinkgraven-Bazoer-Nouri over een paar jaar![]()
![]()
Mensen die dat roepen hebben een steekje losquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er waren mensen die riepen dat Ajax met Klaassen - Schone - Serero het beste middenveld van de Eredivisie hadden.
Dat vonden Roland en ik echt grappig.
Ik geloof daar niet zo in.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Instructies van Frank :'' neem geen risico''
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er waren mensen die riepen dat Ajax met Klaassen - Schone - Serero het beste middenveld van de Eredivisie hadden.
Wanneer heeft Schöne als zes gespeeld?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daar klopt ook geen reet van.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik wil quotes zienquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens Hans Kraay en Johan Derksen moet Schöne terug op 6.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer heeft Schöne als zes gespeeld?
Dat is bij JCS'13 voor het laatst geprobeerd en dat faalde keihard.
zeker.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar klopt ook geen reet van.
Maar ook jij kan niet ontkennen dat een middenveld Sinkgraven-Bazoer-Klaassen veel talent bezit.
Je bent jong, naief of dom. Mag ook samen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, want de verdedigers van de clubs die er nog inzitten zijn klein
Fissa bij Tyron tochquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ben je al achter gekomen waar Tyron woont?
Jij bent oud, vervelend en zwakbegaafd. Gaat samen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent jong, naief of dom. Mag ook samen.
Vergeet 'dementerend' niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij bent oud, vervelend en zwakbegaafd. Mag ook samen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Davy verzint meestal dingen om denkbeeldige forummers voor lul te zetten.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer heeft Schöne als zes gespeeld?
Dat is bij JCS'13 voor het laatst geprobeerd en dat faalde keihard.
Schijnt zeer moeilijk te achterhalen zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wageningen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hopelijk komt Chris ook even langsquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja, Tyron kan wel fissa met chicks regelen.
Topshow valt ook weer mee. Wel commentaar van Sierd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zal hem leren!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Davy verzint meestal dingen om denkbeeldige forummers voor lul te zetten.
Ik negeer hem al een tijdje.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Paul is zeker madSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Nou niet meteen boos worden omdat het over jou gingquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Davy verzint meestal dingen om denkbeeldige forummers voor lul te zetten.
Ik negeer hem al een tijdje.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Spektakel in UtrechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Soooooooow deze dissquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Er is daar een psychiatrische inrichting?
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nou niet meteen boos worden omdat het over jou ging
Het wordt 's avonds pas echt leukquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb zin in deze voetbalzondag trouwens
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vergeet 'dementerend' niet.Ik ben het kompleet met je eens, je vergeet zwanger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb wel-mensen en-voetbalkennis.
FF in m'n broek schijten.
Pissen doe ik later wel. In de luier. Anders wordt het zo'n boel.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Wie?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:08 schreef GGMM het volgende:
Ik was even in het live-topic, maar ik ben daar helemaal alleen.
Ja, ene Guitarist ofzo, maar die heb ik echt nog nooit eerder gezien.
Wat. De. Neuk.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben het kompleet met je eens, je vergeet zwanger.
Zou je wel denken met zo'n naamquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee. Hij is blauw dus hij zal ergens moderator zijn.
Ben benieuwd waar. Muziek zeker xD
Bedankt voor het bevestigen van je gemoedstoestand.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben het kompleet met je eens, je vergeet zwanger.
quote:
Jij zit te pitten?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:11 schreef KingRoland het volgende:
De tafel van Keesik zit dan nog steeds te pitten op een zondag
Zit jij bij het slapen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:11 schreef KingRoland het volgende:
De tafel van Keesik zit dan nog steeds te pitten op een zondag
Met hun aanvallende spel worden ze weggecounterd.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Utrecht bespaard nu al de krachten voor de wedstrijd tegen Ajax.
*bespaartquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
*bespaartquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iedereen is het er over eens dat hij een fluttrainer is. Hoe ben je dan overschat?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Advocaat is een overschatte trainer.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:13 schreef GGMM het volgende:
Oh, de commentator zei het verkeerd.
Kut commentator.
Niet iedereen hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Iedereen is het er over eens dat hij een fluttrainer is. Hoe ben je dan overschat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |